Telefonjának jelzése szakította meg csókunkat. Még mindig ölében ültem mikor elolvasta az SMS-t és arca egyszeriben nagyon elkomorult és összeszorította szemeit.
-Ilyen nincs - mormolta, majd homlokát kezdte dörzsölni.
-Mi történt? - kérdeztem aggódva.
Derekamnál fogva visszahelyezett a kőre, majd rögtön tárcsázott.
-Jin gyere ki a kocsihoz - szólt bele és már le is tette, majd hozzám lépve leguggolt elém - El kell mennem - nézett szemeimbe, amiben a harag halvány szikráját láttam megcsillanni - Tudnád nélkülözni a kocsid? Tudod a motorom... - mosolyodott el utalva kis incidensemre.
-Jaj már - ütöttem vállon nevetve - Elviszlek csak mondd el mi történt - kértem.
-Épp az előbb húzott be neked egy állat, nem vezethetsz - rázta meg a fejét - Tudod mit? Hazaviszlek. Pihenned kell - húzott fel megragadva kezeimet, így már állva néztem mérgesen szemeibe és rászorítva ujjaimat az övéire nem engedtem tovább menni.
-Mondd el mi a baj - kértem most határozottabban.
Ajkait beharapva hajtotta le fejét, majd nagyot sóhajtva húzott az ajtó felé.
-Majd útközben - mondta a lépcsőn lefele menet.
Nem volt erőm ellenkezni, így hagytam, hogy magával vigyen. Kimentünk a bejárati ajtón és egy a kocsimnak támaszkodó Jint találtunk kint.
-Itt a táskád - nyújtotta felém a darabot, amit nem értettem honnan tudta, hogy ki kell hozni, de inkább nem tettem szóvá.
-A kulcsok - vettem ki belőle, majd adtam Jimin kezébe, de mielőtt elengedtem volna kijelentettem.
-Veletek megyek - mondtam mélyen szemeibe nézve, de ő csak megrázta a fejét.
-Nem fogadnának szívesen hidd el - lépett közelebb, majd hátraigazította egy tincsemet.
-Nee Jimin mondd, hogy nem! - kiáltott fel Jin fájdalmasan, majd hátravette a fejét és elkezdte beleverni a kocsi tetejébe - Teljesen meghibbantál?! Pont vele kellett összejönnöd?! Pont...
-Most fogd be Hyung - szólt rá mérgesen -Az én dolgom nem a tied. Most pedig menjünk JinAh-ért.
-Ki az a JinAh? - kérdeztem értetlenkedve.
-Az, akit ma megvertek a haverjaid - lökte oda mérgesen Jin, majd beszállt a hátsó ülésre.
-Most lányt vertek meg?! - döbbentem le -Ezt nem hiszem el - hajtottam le szomorúan a fejem, majd gyorsan összeszedtem magam és ismét Jimin-re néztem - Akkor is veletek megyek - jelentettem ki.
-Nem - nézett mélyen szemeimbe Jimin -Ha Jin így fogadta gondold el... - nyelt nagyot, majd hirtelen magához szorított.
Visszaöleltem, közben beszívtam kölnijének páratlan illatát. Megnyugtató volt ölelése, és erős szorításából levettem, hogy aggódik értem, ami jól esett, de felesleges volt.
-Veled akarok menni - mondtam a mellkasára döntve fejem - Nem kell tudniuk mi történt.
-De akkor nem tudlak megvédeni - tolt el magától és két keze közé véve arcomat fürkészte tekintetem - Az pedig borzalmas lenne... Ha történne veled valami - nyelt nagyot.
-Én is jövök! - hallottam hirtelen magam mögül Hobi hangját - Azt hittétek itthagy... Jóságos szent gatyakötő madzag - tátotta el a száját ahogy meglátott minket - Hyun Ji... - nézett rám kételkedve - Most épp fojtogat, vaagy... - nem merte kimondani. Jimin nagyot sóhajtva engedett el, majd lépett egyet távolabb.
KAMU SEDANG MEMBACA
A terror iskolája BTS FF [BEFEJEZETT]
Fiksi PenggemarHyun Ji iskolájának a közelében leég egy igen rossz hírű iskola, így már másnap ellepi intézményüket a banda, tele büntetett előéletű diákokkal és drogárusokkal. Barátaival próbálja megfékezni a bántalmazást és a terrorizálást, de sajnos a tanárok s...