Látogatás

4K 352 27
                                    

Hyun Ji POV:

Kifizettem a taxit, majd elindultam a nagy épület bejáratához. Már sötét volt és alig tartózkodott itt valaki. Mikor beléptem többen csodálkozó pillantással kezdtek méregetni. Nos igen. Kicsit sem vagyok feltűnő egy ilyen ruhában...

Nagy nehezen megtaláltam, amit kerestem, majd óvatosan benyitottam és belestem. A látványtól elmosolyodtam, majd halkan beljebb mentem. Mosolyom azonban hamar eltűnt.

Tae pocsékul festett, viszont nagyon édesen aludt. Leültem az ágy melletti székre és megfogtam a kezét.

Elnéztem lila foltos arcát, amin pár öltéssel össze lettek varrva sebei. Bal karját bekötötték, de nem volt gipszbe téve, vagyis nem tört el. Megkönnyebbülten sóhajtottam fel. Homlokom az ágyra téve kezdtem el gondolkozni a mai napon.

Először összeverték a legjobb barátom, aki szinte a testvérem, aztán engem akart az a Jungkook megijeszteni a kis akciójával, majd Jimin azt mondta fél az apjától, mert megvonná tőle egy hónapig a támogatását (miféle kifejezés ez amúgy is) aztán megláttam összevert testét... Most, hogy jobban belegondolok hasonlóak ahhoz, ami Tae-nek van. Ki veri meg ilyen gyakran? Azok a sebek olyan durvák és rengeteg van belőle... Voltak köztük régi hegek, amik lehet már soha többet nem tűnnek el, de a többi az friss... Mégis ki verhette meg? És ha őt verik, ő miért ver másokat?

Áhh túl sok kérdés ez egyszerre...

Elaludhattam, mert egyszer csak azt éreztem, hogy valaki végigsimít hajamon. Álmosan emeltem fel fejem és párat pislogva mosolyogtam Tae-re.

-Mit keresel itt ilyen későn? - kérdezte.

Kissé még gyengének tűnt, de szeme vidáman csillogott.

-Látni akartalak - mondtam - Hogy érzed magad?

-Jobban - felelte egy mosolyt erőltetve arcára, de tudtam, hogy azért igencsak fájnak neki... - Milyen volt a vacsi?

-Egy borzalom - sóhajtottam, majd megráztam a fejem - Nem tudom hogyan fogok tudni együtt élni azzal az emberrel - fújtattam - Először engem, most pedig téged vert meg - néztem rá szomorúan.

-Mesélj. Mi történt?

Nagyot sóhajtva számoltam be neki mindenről. Azt is elmondtam, hogy mit tettem a motorokkal és hogy Jimin háta tele van sebekkel.

Döbbenten hallgatta beszámolómat, majd mikor befejeztem egy ideig csak hallgatott.

-Ha engem kérdezel - szólalt meg végül a fejét rázva - Szerintem rossz társaságba keveredhetett.

-Úgy érted, hogy drogot árul és elkövetett valamit, amiért megverték?

-Meglehet - bólintott elgondolkozva.

-Ha igen akkor sem érdekel - vontam vállat - Soha az életbe nem fogom neki megbocsátani, amit veled tett - néztem szemeibe határozottan - És ne aggódj. Nagyon drágán meg fog fizetni ezért - nyeltem nagyot, hogy lenyeljem könnyeim.

-Hyun Ji - rázta meg a fejét - Ugye tudod, hogy a bosszútól mindig minden csak rosszabb lesz?

-Nem -mondtam határozottan - Ezúttal nem. Nem hagyhatom, hogy még egyszer megtegyék bárkivel is!

-Ji! - állított le - Nem kezdhetsz háborút vagy akármit is forgatsz a fejedben - emelte fel a kezét a nyomatékosítás kedvéért - Ha kell én magam akadályozom meg, de ne oké?

-Neked mi bajod van? - kérdeztem értetlenkedve - Téged vertek szét és te adod a szent beszédet?

-Csak nem akarom, hogy bajod legyen - felelte.

A terror iskolája BTS FF [BEFEJEZETT]Où les histoires vivent. Découvrez maintenant