Ahoj jmenuju se Angela Mongomeri, Je mi 18 let a jsem belieberka. Mám nejlepší kamarádku je jí taky 18 a jmenuje se Ella ale všichni jí říkají Ell. Mám blond dlouhé vlasy a modré oči. Mám mladší sestru Kate které je 13. Bydlím s mámou v rodinném domě v New Yorku. Táta od nás odešel když mi bylo 13. Od tý doby jsem ho neviděla. Mamka se jmenuje Rose a je jí 38.
-----------------------
Ráno mě vzbudil zvuk budíku. Šáhla jsem po mobilu a vypla budík. Šla jsem se osprchovat. Slíkla jsem ze sebe oblečení a vlezla do sprchy. Nechala jsem po sobě stékat kapky vlažné vody. Dala jsem si na dlaň sprchový gel a natřela si ho na tělo. Omyla jsem si sprchový gel a umyla si hlavu. Vylezla jsem ze sprchy a omotala si ručník kolem těla a druhým jsem si prosušila vlasy. Potom jsem si vlasy vyfénovala a vyžehlila do rovna.Nanesla jsem si lehce make-up řasenkou jsem si prodloužila řasy a šla jsem si ke skříni vybrat oblečení. Na konec jsem si vyndala černé rifle a šedý polosvetr s nápisem Make love. Když jsem se oblíkla šla jsem dolu kde byla na stole snídaně a vedle ní lísteček "Šla jsem do práce vzbuď Kate a odveď jí do školy - Máma." "Kurva" zhřešila jsem. Rychle jsem běžela ke Kate do pokoje a vzbudila jí. "Ještě 5 minut! " "Kate dělej je půl osmý zaspala si!" "Sakra!!" Zařvala snad přes celej barák a vyběhla do koupelny ani ne za 10 minut byla dole v kuchyni." Jsem tu" "Jojo jenom si nahoru zajdu pro kabelku a můžeme jet" šla jsem rychle nahoru a vzala si kabelku. Seběhla jsem dolu obula jsem si černý vansky vzala klíče od auta a mohli jsme jet. Koukla jsem se na mobil kolik je hodin. 7:40 v pohodě to stíháme. Kate má školu 5 minut odtud.
-------------
Do školy jsem přišla se zvoněnim na hodinu. Šla jsem ke skříňce a vyndala učebnice na Matiku."Super teď budu poslouchat ty kecy Heistingsový že jsem přišla pozdě" Řekla jsem si pro sebe a šla do třídy. Zaklepala jsem na dveře třídy a vešla dovnitř. Omluvila jsem se že jsem zaspala a učitelka výjimečně nic neříkala. Sedla jsem si vedle mojí nejlepší kamarádky Ell a poslouchala výklad učitelky.Po hodině jsem vyšla ze třídy a za mnou hned běžela Ell. "Víš o tom že tu Bude Justin!! :O " "To si děláš srandu!" "Ne už se prodávaj i lístky. Mě mamka pustí ale jenom s tebou" "Zeptam se mamky snad mi to dovolí" Šli jsme do skříňky na štěstí máme skříňky vedle sebe. další hodina byl dějepis. Vzali jsme si učebnice a šli do třídy. Zbytek školy utekl rychle. Byl pátek a já byla domluvená s Ell že u nás přespí. Šli jsme na parkoviště nasedli jsme a já ještě jela pro Kate. Po cestě hráli v rádiu písničku od Justina As long As you Love me. Dala jsem rádio nahlas a obě jsme začali zpívat
As long as you love me
We could be starving
we could be homeless
we could be broke
As long as you love me
I'll be your platinum
I'll be your silver
I'll be your gold
As long as you lolololololololololololove me
As long as you lolololololololololololove me
Obě jsme se hrozně smáli. Dojela jsem ke Kate před školu a ta už tam na mě čekala. "Ahoj ségra, Ahoj Ell" "Ahoj" Řekla Ell. "Ahoj jak bylo ve škole??" "jo dobrý" Na cestě bylo ticho po 5 minutách jsme dorazili před barák všechny jsme vystoupili a já zamkla auto. "Ahoj mami jsme doma!" "Ahoj zlatíčka moje jsem v kuchyni" Šli jsme do kuchyně a tam byla mamka která něco vařila. Dala jsem jí pusu na tvář. "Ahoj Rose" "Ahoj Ello ty tu dneska budeš spát??" "Jojo bude mami vždyť už jsem ti to říkala" "Jo jasně už vím" "My jdeme nahoru" šli jsme s Elou nahoru do pokoje a pustili si písničky od Justina. Zpívali jsme a tančili po pokoji. "Večeře" volala mamka ze zdola. Vypla jsem písničky a šla s Ell dolu. Najedli jsme se a Ella šla nahoru. Já ještě zůstala dole a dala nádobí do myčky. Když jsem nandala nádobí do myčky rozhodla jsem se že se mamky zeptám jestli mě pustí na koncert Justina. Šla jsem za mamkou která seděla v obýváku na gauči. "Víš mami příští měsíc tady bude Justin a ty víš co pro mě znamená tak bych se tě chtěla zeptat jestli by jsi mě pustila...." "Angelo já vim co pro tebe Justin znamená...........
ČTEŠ
Memories
FanfictionBelieberka.....Justina miluje!!....Jak to bude pokračovat po vážnym incidentu.....který se jí přihodí??!.....Více v MEMORIES