19.část

293 14 0
                                    

*POHLED JUSTINA*

Přinesli nám snídani a my se pustili do jídla. Když jsme dojedli zaplatil jsem za nás za oba a šli jsme k autu. Překvapivě tu už nebyli žadný novináři. Nejspíš je nějáká novina u někoho jinýho tak mi daj na chvilku pokoj. Otevřel jsem Seleně dveře od mého Ferrari a nastoupili jsme dovnitř. Byli jsme už v půli cesty. "Sell??Můžu se tě na něco zepta?A řekneš mi pravdu?" Krátce jsem se na ní podíval a pak zase sledoval cestu. "No jasně...odpovím ti po pravdě jsme přece přátelé a ty jsi nelžou"Usmála se  a podívala se na mě. "Vážně jsme se spolu včera vyspali??" Podíval jsem se na ní a ona stuhla. Byla chvilku tichu. "Jo...vyspali. Proč myslíš že bych ti lhala??Proč se mě ptáš??!" Zastavoval jsem už u mě před barákem. Proč mi sakra lže. Začínala ve mě vřít krev protože jsem nechápal proč mi lhala a lže. "Spali jo?Proč mi kurva lžeš!!Vím že mi lžeš!Protože jsem si vzpomněl!A ptám se tě protože jsem si myslel že po druhý už mi lhát nebudeš!KURVA!!" Třískl jsem se dveřma od auta a šel k baráku. "Justine počkej!!Vysvětlím ti to!!" Běžela za mnou. Rychle jsem se otočil čelem k ní. "Nechci nic vysvětlovat!!Ty se nikdy nezměníš!Jsi pořád stejná lhářka jako předtim!!A já byl tak naivní že jsem si myslel že mě vážně znova miluješ!A chtěl jsem ti dát šanci!Ale ty jsi pořád stejná a nikdy se nezměníš...Ahoj Seleno!" Otočil jsem se a šel ke dveřím. "Justine!!Notak já ti to vysvětlím!Jenom mě nech ti to vysvětlit!" Říkala mi slkesle a já nevěděl jestli jí mám nechat mi to vysvětlit....ale je to jenom člověk kterej dělá chyby...každej děláme chyby. Teď jí dám poslední šanci.Zase jsem se na ní otočil."Fajn...ale teď už je poslední Seleno!!" Řekl jsem a vešel do baráku. Šla hned za mnou. Sedl jsem si do obýváku na gauč a ona vedle mě. "No??Tak mluv" Podíval jsem se na ní. "Justine...já vím že to bude znít sobecky..ale chceš vysvětlení."Odmlčela se a podívala se na zem. "No...Když už jsme spolu leželi v posteli jenom ve spodnim prádle-Odmítl si mě. A já tě miluju....bylo to pro mě ponižující když si mě odmítl. Řekla jsem si. "Kurva mě odmítl Bieber no to né...mě nebude nikdo odmítat" A tak jsem doufala že si to druhej den nebudeš pamatovat...a nepamatoval.Využila jsem toho a lhala ti abych tě trochu potrápila a doufala jsem že když ti řeknu že jsi se se mnou vyspal že se ke mě vrátíš...chápeš?" Domluvila a já se na ní podíval. Koukala na mě se zoufalim pohledem a čekala na pochopení a odpověď. "Sell....já to chápu...i já tě miloval a doufal jsem že se ke mě vrátíš po tom co jsi mě podvedla....ale to přece neni důvod mi lhát...a ještě něco takovýho... Když se k tobě budu chtít vrátit...vrátím se k tobě...ale né kvůli lžím." Řekl jsem. Jenom tak jsme tam seděli na gauči a koukali na sebe. "Co budeme dělat??" Přerušil jsem to ticho. "Já nevím....můžeme si pustit film...nebo někam jít jak chceš."Usmála se na mě a já jí úsměv opětoval. "Pustíme si film!Co třeba..... vyměřený čas??" "Ok...Ten jsem dlouho neviděla" "Pustíš ho tam??Já nám udělám popcorn a nalijo pití" "Jojo" Zvedl jsem se z gauče a šel do kuchyně. Dal jsem popcorn do mikrovlnky a vyndal bílý víno. Vyndal jsem skleničky na víno. Ještě jsem vzal z lednice colu. Přinesl jsem colu a skleničky do obýváku. Vrátil jsem se.Vyndal jsem popcorn z miklovlnky a nasypal ho do misky. Vzal jsem víno který už jsem otevřel,skleničky a popcorn. Vešel jsem do obýváku položil jsem na stůl misku s popcorne. Seleně podal do ruky skleničky a nalil jsem nám víno. "Na nás kamarádku." Zvedl jsem skleničku a usmál se. "Na nás kamaráde" Mrkla se a usmála. Úsměv jsem jí opětoval. Popíjením vína a koukáním na filmy jsme strávili celej den.............

*POHLED ANGELY*

 Konečně konec školy!.....Vyšla jsem ze třídny angličtiny a šla jsem ke skříňce. "Hej Ang?!" Ozvalo se za mnou a já se rychle otočila. Na konci chodby stál vysmátej Stev. Doběhl ke mě a silně mě objal. "děje se něco??!" Řekla jsem a odtrhla jsem se od něj s úsměvem. "Ne...to tě nemůžu obejmout??" "Jasně že můžeš...jenom na to nejsem zvyklá" Usmála jsem se. "Nezajdem někam po škole?" "Jo jasně můžem...ale kam?" Otočila jsem se a šla ke skříňce Steven šel vedle mě. "Nevim...Můžeme zajít třeba do grilu....nebo tak.Jo a mimochodem...v pátek je párty u Mika...dorazíš?" "Ok....půjdem do grilu.Jo jasně dorazím...pod jednou podmínkou."Ukázala jsem na něj ukazováčkem a zasmála se. "Jakou?" Taky se zasmál. "Vyzvedneš mě!" Začala jsem se smát a on taky. "Fájn" Došla jsem ke skříňce. "Tak já si jdu dát taky věci do skříňky...Nechoď na oběd zvu tě do grilu na oběd...takže před školou." Ukázal na mě a mrkl. Ani nečekal na odpověď a odešel. "Fájn"Řekla jsem si polohlasně a zasmála se. Dala jsem si všechny věci do skříňky a šla před školou. Steven už byl opřenej o svojí audinu se slunečníma brejlema. Je teplo. Přece jenom už je polovina června a za chvíli prázdniny. Nemůžu se dočkat!"Ahoj krásko." Usmál se. "Ahoj" Úsměv jsem mu opětovala a nastoupila jsem do auta. Steven nastartoval a jeli jsme do grilu. Steven zaparkoval před grilem a oba dva jsme vystoupili. Sedli jsme si ke stolu a hned k nám přišla číšnice. "Dobrý den co si dáte k pití??" Zeptala se nám a při tom nám dala jídelní lístek. "Já si dam pomerančový džus." Řekla jsem."Já sprite." Usmál se Steven. "Dobře hned to bude" Usmála se a odešla. "Tak jak se ti tu líbí?" Zeptal se Steven. "Jo je to tu fajn.....Byla to dobrá volba.Konečně můžu začít odznova. A zapomenout na to co se stalo."Řekla jsem a usmála se. "A co se stalo....že mi to nemůžeš..nebo nehceš říct?Pochopim jestli na to ještě nejsi připravená." Usmál se. "No stal....." "Vaše pití. Už máte vybráno??" Zeptala se a usmála se číšnice. "Jo já si dám hovězí steak a hranolky." Řekl Stevene a podal číšnici jídelní lístek. "Já si dám zeleninovej salát s kuřecím masem. Děkuju." Usmála jsem se na číšnici a dala jí jídelní lístek."Dobře. Otočila se a odešla. "Tak kde jsme to zkončili?" Usmál se Steven a podíval se na mě. "Já nevím....povídali jsme si o tom jak se mi tu líbí" Usmála jsem se. "Jo jasně!...A to co se stalo v NY že to nechceš nikomu říct....ale jestli na to nejsi připravená tak to říkat nemusíš." Usmál se a chytl mou ruku kterou jsem měla položenou na stole."Nepůjdeme se potom projít??" Usmála jsem se. "Můžeme...popovídáme se a víc se poznáme" Taky se na mě usmál. "Dobře." "Vaše jídlo." Usmála se číšnice a Steven pustil moje ruce. Položila na stůl naše jídlo a odešla."Dobrou chuť" Usmál se. "I tobě" Řekla jsem a pustila se do salátu. Měla jsem celkem hlad. Dojedli jsme a přišla k nám číšnice protože jsme chtěli zaplatit. "Bude to 22 dolarů" Řekla a dala účet na stůl. Vyndala jsem si peněženku že zaplatím svoje jídlo. Steven mi chytl ruku s peněženkou. "Ukliď to zpátky.Pozval jsem tě takže i platim." Usmál se. "Ale...." "Žádný ale...prostě platim a tečka" "Fájn...děkuju" Protočila jsem očima a zasmála se.Vstali jsme od stolu. "Kam půjdem?" "Já vím kam!" Usmál se. Nasedli jsme do auta.

MemoriesKde žijí příběhy. Začni objevovat