*JUSTINŮV POHLED(od toho kdy mu Angela řekla ať na ní zapomene--Krátké)
Když mi to řekla. Najednou se mi zatmělo před očima a vybavili se mi všechny ty vzpomínky. Vyšel jsem z pokoje a třískl dveřma. Jel jsem domů. Vystoupil jsem z auta a šel k mému baráku. Třískl jsem dveřma a vyběhl ke mě do pokoje. Schodil jsem knihy z poličky.Kopl do postele a vzteky dal pěstí do zdi.Pak jsem si lehl na postel a sjel si rukama po obličej."Jsem takovej idiot!!" Zakřičel jsem a hodil jsem polštář na zeď pokoje. Ten schodil obraz kterej spadl na zem. Šel jsem do koupelny. Slíkl jsem ze sebe oblečení a vlezl do sprchy.Rozetřel jsem si po těle sprchovej gel.Potom jsem ho smyl.Do vlasů jsem si vmasíroval šampon a potom ho taky smyl. Vyšel jsem ze sprchy osušil se a omotal si ručník kolem pasu.Druhym jsem si prosušil vlasy a nechal je odstávat do všech světovejch stran. Podíval jsem se na sebe do zrcadla. Vypadal jsem strašně. Ale opravdu hrozně! Kruhy pod očima,Pohyblej v obličeji,bledej. "Kurva Bieber měl by si se sebou něco dělat!!" Řekl jsem nahlas a opláchl si oblíčej studenou vodou. Vyšel jsem ven z koupelny a šel k šatníku. Vyndal jsem si modrý rifle a černý Véčkový tričko. Vyndal jsem si černé boxerky calvin klain a všechno si oblíkl.Vrátil jsem se do koupelny a vysušil si vlasy. Pak jsem je vyčesal perfektně nahoru. Navoněl jsem se svojí oblíbenou voňavkou a vyšel jsem z pokoje. Dole jsem si z botníku vzal mobil a klíče jak od auta tak od domu. Obul jsem si černý vysoký supry a vyšel z baráku.Zamknul jsem barák a šel k autu. Odemkl jsem ho a nastoupil. Šlápl jsem na plyn a zastavil jsem až před barem. Vešel jsem do pro mě moc známého baru. Došel jsem k baru s pitím. "Ahoj Justine. Jako vždy??"Zeptala se Acacia. "Jo!" Mrkl jsem na ní. Ona předemě položila dvojitou whiskey. "Dík!" Hodil jsem do sebe celého panáka. "Ještě jednoho.!" Podala mi další a já ho do sebe zase hodil. Takhle to pokračovalo s dalšími pěti. Když jsem si chtěl vzít dalšícho někdo mě chytil za zápěstí se slovy. "Hej kámo!!Nestačí to už??!" "Co to d....Jadne!!" Dali jsme si ťukes. "Tak co tu zapíjíš??!Koukám tu na tebe už dobrejch 15 minut a ty furt jenom piješ...ta tvoje je v tom nebo co??!"Zasmál se. "Seš debil nebo co??!"Zakřičel jsem snad přes celej bar až všichni stichli a i hudba se vypla. "Ona mě nechala chápeš to??!Nepamatuje si mě...nevzpomíná si na nic se mnou!! Tak o ní kurva nemluv!! Takže v tom vážně neni!" Dořekl jsem a vyběhl z baru. Byl jsem trochu opilí ale nepřišlo mi to tak jsem nasedl do auta a šlápl na plyn. "KURVA!!" Bouchl jsem do volantu. Zastavil jsem když jsem měl červenou. Potřebuju jet někam na vzduch. Jel jsem teda na kopec který je nad New Yorkem. Sedl jsem si tam a koukal na hvězdy. "Musím na ní zapomenout!!Ona na mě taky zapomenula...tak proč bych já nemohl??!" "Protože jí pořád miluješ....a záleží ti na ní...proto na ní nemůžeš zapomenout!" Otočil jsem se za hlasem který to řekl. Stál tam Jaden. "Co tu děláš??! A jak víš kde jsem??" "Jel jsem hned za tebou." Pokrčil rameny a sedl si vedle mě. "Dělej s tím něco....jestli ti na ní záleží...což záleží!...jdi za ní a snaž se." "Ale jak??Řekla mi ať na ní zapomenu...tim pádem mě ani nechce vidět." "Třeba to řekla jenom aby tě něják odradila......aby tě neničilo to že ona si tě nepamatuje. Skuz tam zítra zajít....a pokud ti otevře ona...je to dobrý znamení....pokud ne...je to v prdeli a můžeš to vzdát.Já už musim kámo!" "Čau Jadene!"Jeden odešel. Já jsem tam ještě seděl asi 10 minut a pak jsem šel taky domu. Doma jsem se osprchoval protože jsem smrfěl kouřem a alkoholem. Oblíkl jsem si boxerky a šel spát. Ráno jsem se probudil a šel udělat ranní hygienu.Potom jsem si oblíkl riflový trochu rozthaný rifle. Který jsem si dal pod zadek. Bílý Véčkový triko s krátkym rukávem. Vzal jsem mobil z nočního stolku a sešel dolu. Rychle jsem se nasnídal a podíval se na čas 11:47. Šel jsem do chodby oblíkl jsem si bílý supry a vzal klíčky od auta i od baráku. Nastartoval jsem auto a jel k Angely baráku. (Je to ten den kdy už odlítla.----Jak odlítala v 9 ráno). Zastavil jsem auto u silnice a šel po cestičce ke dveřím. Zazvonil jsem. Už někdo otevíral dveře a já doufal že tam bude Angela. Dveře se otevřely a tam stála nějáká pani kterou jsem u nich doma nikdy neviděl. "Dobrý den. Přejete si něco??" "Dobrý den..no hledám Angelu Mongomeri která tu bydlí!" "Tak to je mi líto ale ta se odstěhovala." Řekla a já myslel že si ze mě dělá srandu. "Tak to byl blbej vtip!" Odstrčil jsem jí a vešel do domu. Vyběhl jsem schody a šel k Angele. Otevřel jsem dveře ale pokoj byl prázdnej. Byla tu jenom postel. Jinak nic.Seběhl jsem dolů. "Kam se odstěhpovali??!" "Já nevím!!Jsem tu abych tento dům prodala.Paní Montgomeri mi zadala tento úkol.Je mi líto ale s tímto vám nepomohu. A teď bych vám byla vděčná kdybyste už odešel!Děkuji!" "Jo....už jdu!" Otočil jsem se a odešel z baráku. Vyndal jsem si mobil a vytočil číslo. Pííííp.....pííííp..."No??" "Hej bro! Stav se u mě za 30 minut a pozvi i někoho dál!" "Ok!" Šlápl jsem na plyn a jel ke mě. Zavolal jse pizzu a objednal od každý jednu co měli. Pak jsem ještě zavolal čínu a taky toho nakoupil celkem dost. Do misek jsem nasipal snad všechny brambůrky a tyčinky co jsem měl a pak jsem vyndal všechen alkohol a dal ho na bar.Zapl jsem hudbu na plno a Ještě jsem si vyběhl nahoru do koupelny upravit vlasy a navoněl jsem se. Sešel jsem dolu a zrovna někdo zazvonil. Otevřel jsem dveře a v čele stál Jaden a za nim asi 800 lidí!! "Super!" Otevřel jsem dveře a všichni vběhli dovnitř. Už jsem měl trochu napito. No trochu víc. Sedím jenom u baru a piju whiskey. Mám asi 20týho panáka. Najednou začala hrát moje oblíbená písnička. Vešel jsem doprostřed parketu. To byl můj obývák. Někdo se mi začal otírat zadkem o rozkrok. Byla to nějáká černovláska. Vlasy do půlky zat. Vytl jsem jí okolo pasu a začal se taky pohybovat. Jerry už to moc nezvládal a trochu se začal zvedat. Rychle jsem jí otočil čelem ke mě a chytl jí za zadek podíval jsem se jí do očí. "Sell??!"................
ČTEŠ
Memories
FanfictionBelieberka.....Justina miluje!!....Jak to bude pokračovat po vážnym incidentu.....který se jí přihodí??!.....Více v MEMORIES