---POSUN ČASU-----(O 2roky později)
*POHLED TŘETÍ OSOBY*
Už je to dva roky od Angely a Justinovo svatby. Po domě běhají jejich malá dvojčátka. Justin a Bella. Jsou jim necelé dva roky. Justin a Angela se milují pořád stejně. Bydlí už samy jelikož Ell otěhotněla a s Raynem se odstěhovali do NY. Jsou šťastní rodiče. Mají krásně dvě děti psa a rodinný domek. Kdo by si takový příběh nepřál??skončit šťastně?Tak jako v pohádce?To by si přál přeci každý.... Pravá láska si k sobě vždycky najde cestu. Justin skončil se zpěvem....i když ho to mrzelo musel začít žít svůj vlastní život. Musel se starat o svoje děti....manželku. I když jeho beliebers nechtěli aby skončil. Udělal to ......ne proto že by je už neměl rád. Právě proto že je tak moc miluje... Proto to udělal. Protože by se akorát trápili.....jak oni tak on. Stejně by na ně neměl čas.... nedělal by koncerty....nic....Ale pořád zůstanou v jeho srdci a buide je milovat pořád stejně...protože to oni ho dostali na žebříčky slávy.....to oni ho donutili pracovat na sobě a zdokonalovat se. To oni ho dělali šťastným....ale všechno jednou končí....a i tohle muselo skončit.
!!A TAK ŽILI ŠŤASTNĚ AŽ DO SMRTI!!
KONEC!!:)) POSLEDNÍ ČÁST:)) DOUFÁM ŽE SE VÁM MOJE STORY LÍBILA!!:)) MÁM VÁS VŠECHNY RÁDA:))
ČTEŠ
Memories
Fiksi PenggemarBelieberka.....Justina miluje!!....Jak to bude pokračovat po vážnym incidentu.....který se jí přihodí??!.....Více v MEMORIES