9.část

451 19 0
                                    

*POHLED ANGELY*

Ráno jsem se probudila na zvuk budíku. Vypla jsem ho a přehodila jsem nohy přes postel. I když se mi moc nechtělo. Šla jsem do koupelny. Slíkla jsem si pyžamo a vlezla do sprchy. Potřela jsem po sobě sprchový gel a omyla ho. Potom jsem si dala na vlasy šampon a omyla ho. Vylezla jsem ze sprchy a omotala si okolo těla ručník. Druhým ručníkem jsem si udělala na hlavě turban a šla ke skříni. Ze skříně jsem si vyndala spodní prádlo které jsem si oblíkla. Potom jsem si vyndala černé legíny, černé tílko, svetr se sobama. Oblíkla jsem si to a šla do koupelny. Vysušila jsem si vlasy a natočila je.  Vyčistila jsem si zuby. Nanesla jsem si lehkou vrstvu make-upu a dala si hnědou tvářenku. Řasenkou jsem prodloužila řasy a šla zpátky do pokoje. Všechno jsem doladila šátkem. Vyndala jsem si kabelku dala do ní klíče od baráku a peněženku. Učení mám ve škole ve skříňce. Vzala jsem si jí a telefon z nočního stolku a šla jsem dolu. "Dobré ráno." Pozdravila jsem mamku a dala jí pusu na líčko. "Dobré Angelo" Mamka dělala palačinky... Mňam! "Mami mam dneska odvést Kate do školy??" Zeptala jsem se a posadila jsem se ke stolu. Koukla jsem se na hodiny v kuchyni kolik je hodin "7:16" Dneska jsem si přivstala takže mám ještě čas. Řekla jsem si pro sebe "Nene. Odvezu jí já když mám to volno. Nevíš co mám dneska udělat k večeři když přijde ten Justin??" Mamka se mě zeptala a já přemýšlela nad tím co má Justin rád...."Špagety bolognese!! Ty on miluje!!" Usmála jsem se na mamku která předemně zrovna pokládala palačinky s nutellou. "Dobře udělám špagety. Dobrou chuť." "Děkuju. Tobě taky" Řekla jsem a pustila se do snídaně. "Kate pojď se nasnídat!!" zavolala mamka a Kate už běžela ze schodů "Ahoj" Řekla Kate a posadila se ke stolu. "Ahoj a dobrou chuť" Odpověděla jsem. Už jsem měla skoro dojezeno když mi zazvonil telefon. Vyndala jsem si ho z kapsy a podívala se kdo píše ---- JUSTIN <3----- Usmála jsem se jenom když jsem viděla ten telefon. Rozklikla jsem SMSku.

-----JUSTIN <3: " Dobré ráno :* Jak jsi se vyspala Honey??-J"

Pro ----JUSTIN <3 : " Dobré i tobě :) Dobře.... Jak jsi se vyspal ty?? :* -A"

Odeslala jsem SMSku a položila telefon na stůl. Pořád jsem se usmívala. "Kdopak ti psal že se tam směješ??" Zeptala se mamka a já se začala usmívat ještě víc. "Ale....Justin" "Aha...tak to se ani nedivím." Mamka se taky usmála.Zazvonil mi telefon. Vzala jsem ho a přečetla si SMSku od Justina.    ----"Já jsem se vyspal bez tebe špatně....chybíš mi :( Dneska na večeři. Už se těším až tě uvidím :)" Usmála jsem se a odepsala. ---- "Ty mi taky chybíš. Ani já se nemůžu dočkat až tě uvidím." 

 Koukla jsem se na čas. "7:32" Čas jít. Řekla jsem si a vstala od stolu. Vzala jsem svůj talíř a dala ho do myčky. "Tak já jdu. Ahoj " "Ahoj Ang" Dala jsem mamce pusu na líčko. Vzala jsem si kabelku a telefon ze stolu a šla se obout. Vzala jsem si světle hnědý kozačky. Vzala jsem si klíčky od auta a chtěla jít. Z kuchyně se ale ještě ozvalo. "Prosim tě vyzvedni Kate ze školy. Půjdu nakoupit na tu večeři. Děkuju. " "Jojo vyzvednu. Ahoj" "Ahoj". Zavřela jsem dveře. Je únor. A sníh nebyl celou zimu. Ale jsem docela ráda....nemám ráda takovou tu studenou zimu. Došla jsem k autu. Odemkla jsem ho a nastoupila. Ještě než jsem nastartovala jsem zavolala Ell.

--- Ell- " Ano??"

---Já- "Ahoj nechceš vzít do školy??"

---Ell- "To by bylo super za jak dlouho tu budeš?"

---Já- "Za 5 minut?!!" koukla jsem se ještě na čas " 7:40" v pohodě.

--Ell- "Ok za 5 minut budu před barákem"

Ještě než jsem stihla cokoliv říct tak Ell telefon položila. Nastartovala jsem auto a rozjela se k Ell.

Zatavila jsem u Ell před barákem která už čekala u silnice na chodníku. Nastoupila do auta. "Ahojky" usmála se a obejmula mě. "Ahoj" taky jsem se usmála a objetí ji opětovala. Rozjela jsem se ke škole. celou cestu bylo ticho a jenom jsme poslouchaly rádio. Dojela jsem ke škole. Vystoupili jsme z auta a já ho zamkla. Dala jsem si klíčky do kabelky a šly jsme ke škole. Došly jsme ke skříňkám a vzali si učení. "Kde máme děják??" Zeptala jsem se Ell "V učebně A43" Rozešly jsme se k učebně.

MemoriesKde žijí příběhy. Začni objevovat