*POHLED ANGELA*
Dorazili jsme k Justinovi. Tašky s nákupem Justin položil na kuchyňskou linku. Všechen nákup jsem vyndala. "Nechceš pomoct?!" Zeptal se mě Justin a objal mě zezadu. "Ne...v pohodě já to zvládnu" "Dobře...a co má bejt to překvapení?!" "Nebuď zvědavej!" Mrkla jsem a otočila jsem se k němu čelem. "A kdy se to dozvim?!" "mmmmmm..." Podívala jsem se na čas. "16:15" "Za hodinu a třičtvrtě" Poslala jsem mu vzdušnou pusu. "Fááááj" Řekl uraženě a otočil se na odchod."Ty ses jako urazil?!" Zasmála jsem se. "JO!" Řekl a skřížil si ruce na prsou. Viděla jsem jak mu cukaj koutky. "Já vím že to hraješ!" Začala jsem se smát a Justin už to nevydržel a taky se rozesmál. "Dobře vyhrála si!" Zasmál se a šel ke mě. Objal mě a dal mi letmou pusu do vlasů. "Tak já se jdu koukat na televizi...až to překvapení bude tak mi dej vědět." Usmál se a odešel do obýváku. Mám už celkem málo času. Vyndala jsem zbytek nakoupenejch ingrediencí. A to co jsem nepotřebovala jsem dala do lednice. Dala jsem vařit špagety. Udělala jsem si těsto na muffiny a dala ho na chvilku do lednice. Mezitim jsem si nakrájela zeleninu a dala jí do misky. Potom jsem nakrájela ovoce. To jsem taky dala do misky a polila ho javorovim sirupe. Dala jsem misky na stůl a k zeleninovýmu salátu jsem ještě dala dresing.Dala jsem na stůl 6 velkejch mělkejch talířů, 6 skleniče na šampus. Postavila jsem na stůl normální šampus a šampáňo pro děti. Na talíře jsem ještě položila 6 misek na saláty.Ještě jsem připravila příbory. Vyndala jsem těsto na muffiny a na plech jsem si připravila košíčky. Do košíčků jsem lila těsto. Nahoru na muffiny jsem nasypala kousky čokolády a dala to do trouby. Podívala jsem se na čas "17:38" Špagety už byly takže jsem je jenom scedila a propláchla vodou. Dodělala jsem omáčku a uklidila po sobě. Vypla jsem troubu s muffinama a zazvonil zvonek. Upravila jsem se v zrcadle. "Já tam jdu!" Ozvalo se z obýváku. "Ne!Ty si jdi sednout do kuchyně!" "Dobře...dobře! Už jdu" Zcedl ruce na obranu a zasmál se. Šla jsem ke dveřím. "Aho....." "Pšššt.Jste překvapení" "Dobře." Zašeptala Pattie. Jazzy s Jaxonem my skočili okolo krku. "Ahoooj Angelo!" "Pšššt!Pro Justina jste překvapení!" Dobře" Oba dva se na mě usmáli a z každý strany mi dali pusu na líčko. "Mám vás ráda prcci!" Usmála jsem se a pustila je na zem. Potichu jsme šli k jídelně. "Počkejte tady" Ukázala jsem. Všichni kývli. Vešla jsem do jídelny a tam seděl Justin. "mmmmm!Tady to voní už mám strašnej hlad. Kdo to zvonil" "Ale..... no....Tři......dva..... " Justin na mě koukal jak na úplnýho magora. "Jedna!" "Překvapení!!" Ve dveřích se oběvila Pattie, Jeremy, Jazzy a Jaxon. "Mami!Tati!!" Oba dva je obejmul. "Tak ráda tě vidim Justine!" Řekla Pattie. "Justine!!" Jazzy s Jaxonem mu skočili do náruče. Oba dva je obejmul. Všichni se posadili ke stolu. Otevřela jsem nejdřív dětské šampáňo a nalila ho dětem. Potom jsem otevřela to naše. Nalila jsem ho do skleniček a všichni jsme se postavili. "Na to ať je zase všechno v pohodě" "NA ZDRAVÍ!!" Usmáli jsme se a ťukli jsme si se skleničkama. Posadili jsme se. No já jediná zůstala stát." Jako první chod jsou saláty. Je tu ovocnej a zeleninovej. Přeju dobrou chuť" Usmála jsem se. Všichni si začali nandavat. Když jsme dojedli salát a nikdo už nechtěl sklidila jsem misky ze stolu a dala je do myčky. Na stůl jsem dala pánev s omáčkou a mísu s špagetama. Každej si nandal. "Dobrou chuť." "Dobrou chuť". Byla tu super atmosféra. Na Justinovi bylo vidět že je rád že je zase všechno fajn. Byl z toho úplně na dně když mi to říkal. Ale teď už je to všechno v pohodě. Když už se dojedli i špagety. Sklidila jsem talíře a misku od špaget a pánvičku s omáčkou. Vyndala jsem z trouby muffiny. Každýmu jsem dala na talířek dva a dětem každýmu jeden. Donesla jsem to ke stolu. Všichni jsme si dali s chutí muffiny. Musím uznat že se mi to dneska povedlo. "Bylo to výborný Angelo!Děkujeme" Řekl Jeremy a Pattie přikývla. "Já děkuju!" Usmála jsem se. "Tak my už půjdeme. "Mohl bys mi ho zapnout??!" Usmála jsem se a podala Justinovi řetízek. Zvedla jsem si vlasy a Justin mi zapl řetízek. Chytla jsem ho mezi prsty. "Je nádherný!!" Justin mi začal sázet malý polibky na krk. Otočila jsem se k němu čelem. Usmála jsem se. Vstala jsem z gauče. Vyšla jsem nahoru a vzala do ruky mobil. Vytočila jsem Elly číslo.
Ella-" Ano??! Tak co?!"
Já-"Všechno je v pohodě.....jsme spolu a je to ok...co máma?!"
Ella-"Tvoje mamka na tom neni moc dobře!!Angelo ona se o tebe bojí!Měla bys přiletět!Každej den brečí že jí nenávidíš a že už jí nikdy neodpustíš!"
Já-"Cože?!Hned co to půjde přiletím!!A co ty?!Jak dlouho tam budeš ty?!"
Ella-"No...dala jsem se dohromady s jedním klukem jmenuje se Ryan je starší než já....takže čtvrťák dodělám tady!Co kdyby si přiletěla a odmaturovali by jsem spolu!Tady v LA?!"
Já-" Dobře...přiletím!Zítra...nebo pozítří..... Jo...odmaturujeme spolu!"
Ella-"Dobře....Něco mě napadlo...ale nevim jestli je to dobrej nápad...."
Já-" Co tě napadlo?!Mluv!"
Ella-"No..... co......"
Já-"Notak Ell!leze to z tebe jak z chlupatý deky!Řekni mi to!"
Ell-" Co kdyby si přiletěla i s Justinem....a my by jsme sem chodili na střední a odmaturovali.....no...a koupili by jsme si byt....nebo menší domek...a bydleli by jsme tam...ty,já,Justin a Rayn....Justin se s Ryanem určitě zná!Je to TEN Ryan!!Buttler!Jak jsem na něj přišla ti řeknu až pak. Co na to říkáš??!Pochopim když řekneš že ne....máš tu rodinu.....a váš dům je ůžasnej."
Já-"Lepší nápad tě ani nemohl napadnout!!Justin má teď stejně dva roky pauzu a pak neví jak to bude...takže snad poletí se mnou....a ty chodíš s Buttlerem?!Páni!To až Justinovi řeknu....dlouho už se neviděli!Tak já ti pak napíšu co a jak"
Ella-" Ok...tak zatim pa!"
Já-"Pa!A mamce nic neříkej!"
Ella-"Neřeknu pa!"
Položila jsem hovor a podívala se kolik je hodin."21:22" Zamkla jsem mobil a vešla do koupelny. Slíkla jsem ze sebe oblečení. Vlezla jsem do sprchy. Rozpustila jsem si drdol. Pustila jsem na sebe horkou vodu.Rozetřela jsem si po těle sprchovej gel kterej jsem pak smyla.Do vlasů jsem si vmasírovala šampon. Kterej jsem pak taky smyla. Vyšla jsem ze sprchy. Osušila jsem si tělo a pak jsem si ručník omotala kolem těla. Druhým jsem si udělala turban na hlavě. Stoupla jsem si před zrcadlo a odlíčila jsem se. Vešla jsem do pokoje. Vzala jsem si spodní prádlo a Justinovo tričko. Prosušila jsem si ručníkem vlasy a rozpustila jsem je. Sešla jsem dolu a sedla si na gauč k Justinovi. Přehodil si ruku přes moje rameno a přitáhl si mě k sobě blíž. Opřela jsem si hlavu o jeho rameno. "Co by si říkal na to kdyby jsme se přestěhovali do LA??!" Zvedla jsem k němu hlavu. "Cože?!" "No....chtěla bych tam odmaturovat....a Ell se seznámila s Raynem...a chodí spolu... a napadlo jí že by jsme si tam koupili byt...nebo menší domek....ale všichni." "Angelo....já nevím...mám tu rodinu.....s kterou jsem se konečně dal zase dohromady.....a LA...je úplně na druhý straně ameriky....." "Chápu...ale já tam musim odletět....mamka je na dně z toho že jsme se pohádali a já odletěla....a hlavně chci odmaturovat....myslela jsem že bys chtěl vidět Rayna...." "Poletím s tebou....ale nevim jestli tam zůstanu na pořád....musím nahrávat......chodit do studia....v LA by to taky šlo...Já...nevím" "Dobře..." Sklopila jsem pohled. "Ale neboď sputná....nic nás nerozdělí jo?!" "Jo..." Opřela jsem si hlavu zpátky o Justinovo rameno. Koukali jsme na nějákej film...kterej už me přes půl hodiny nebaví. "Jdu nahoru..." Zvedla jsem se a odešla nahoru. Šla jsem na balkon a pozorovala hvězdy. Myslela jsem že to Justinovi vadit nebude...ale je pravda že tu má rodinu....ale pod přectavou že by jsme s Justinem bydleli v nějákym malym domku ještě s Ell a Ryanem byla úžasná. Ale nemusí bejt všechno tak jako by se mi to líbilo. Koukala jsem takm na hvězdy. Najednou se ruce omotali kolem mého pasu a Justin si položil hlavu na moje rameno. "Nebuď smutná!!Poletíme spolu do LA a koupíme si barák!!" "Cože?!" Rychle jsem se k němu otočila čelem."Neslyšelas mě?!" Usmál se. "Slyšela!Ale chci se ujistit že jsem ti dobře rozuměla!" "Budeme se spolu stěhovat do LA!!" "Aaaa!" Skočila jsem mu kolem krku a Justin mě nadzvedl. "Miluju tě!!" "Já tebe!" Spojila jsem naše rty. A začala válka. Lehli jsme si na postel a justin si přehodil ruku přes moje rameno a já si položila hlavu na jeho hruď "Dobrou noc princezno!" Dal mi letmou pusu do vlasů. "Dobrou noc!" Usmála jsem se a usla...........................................ČÁST ZASE O NIČEM:/// OMLOUVÁM SE ZA CHYBY:)
ČTEŠ
Memories
FanfictionBelieberka.....Justina miluje!!....Jak to bude pokračovat po vážnym incidentu.....který se jí přihodí??!.....Více v MEMORIES