16.část

258 16 0
                                    

*DEN ODLETU-RÁNO*

"Angelo vstávej.Musíme jet na letiště." "Jo už vstávam"Otevřela jsem oči a mamka stála u mojí postele s úsměvem. Stoupla jsem si na nohy. "Tak já jdu ještě vzbudit Kate.Nejpozdějš v půl 8 dole." "Jojo" Ustlala jsem si postel a šla do koupelny. Vyčistila jsem si zuby. Oblíkla jsem si čisté spodní prádlo a riflový kraťasy k nim jsem si oblíkla bílé volné tílko k pupíku a udělala si culík. Vzala jsem si sluneční brýle které jsem si zatím dala na vrch hlavy. Telefon z nočního stolku jsem si dala do kabelky a zavřela dveře od pokoje. Sešla jsem dolů kde už seděla mamka s Kate. Na stole byly konflaky s mlíkem. Sedla jsem si ke stolu. "Dobré ráno." "Dobré ráno" Řekla mamka s Kate sborově. Dojedly jsme jídlo a já ještě umyla nádobí které jsme použili. Bylo 8:26 . Njevětší čas jet na letiště. Zavolali jsme si taxíka a ten nás dovezl na letiště.chvilku jsme počkali v letištní hale a už hlásili náš let. Zavazadla jsme si na štěstí odbavovat nemuseli protože už jsme všechno měli v LA. Nastoupili jsme do letadla. "Vážení cetující budeme vzlétat. Prosíme vás aby jste se připoutali. Děkujeme." Oznámila letuška a my se připoutali. Když jsme vzlítli letuška nám oznámila že se zase můžeme odpoutat. Odpoutala jsem se a opřela jsem se o sedačku. Dala jsem si sluchátka do uší a najednou mi začaly těšknout víčka.

-----"Angelo...lásko vstávej!" otevřela jsem oči a vedle mě seděll Justin. "Já jsem celou tu dobu spala??! A žádná autonehoda se nestala??A já si tě pamatuju a miluju tě a ty mě??!" "Co to tu říkáš...nic takovýho se nestalo...jsme spolu už dlouho a milujeme se....Proč si myslíš že by sis mě nepamatovala?A jaká autonehoda??" "Nic...asi se mi to jenom zdálo" Usmála jsem se a objala ho. Justin se mi přilepil na rty. Začali jsme s nima pohybovat. Asi se mi to celý vážně jenom zdálo.-------

"Angelo!!Zlatíčko připoutej se budeme přistávat" Začala mě budit mamka. Rychle jsem otevřela oči. Byl to jenom sen....ale byl takovej zkutečnej...no nic co bylo bylo...teď už jsem v LA a novej život začíná!Řekla jsem si v duchu. Připoutala jsem se. A my přistáli. Vystoupili jsme z letadla a zavolali jsme si Taxík. Mamka řekla řidiči adresu a vyjeli jsme. Zastavili jsme před menší vilou. "Páni!To je náš dům??!" "Jo...Líbí?!" "Jasně že jo je úžasnej!" Mamka odemkla dveře. Vešli jsme do menší chodby kde byl botník a na druhý straně velký zrcadlo. Vyšla jsem po třech schodech a v levo byla velká kuchyň do tvaru U. Čla jsem chodbou dál a naproti kuchyni v pravo byly dveře. Otevřela jsem je a tam se nacházela velká koupelna s vanou a sprchovym koutem. Vyšla jsem ven a šla dál na konci chodby byly napravo vellký dvojitý schody.(Já nevím jak to mám popsat ale takový to jako když dáte dvoje schody vedle sebe tak máte velký...chápete??!) A na konci chodby naproti mě byly velký prosklený dveře a před těma dveřma obývak s krbem a velkou plazmovkou. Z těch prosklemejch dveří bylo vidět na pláž. Šla jsem teda nahoru po schodech. Tam bylo po celý dýlce chodby zábradlí a bylo vidět na dolní část domu. Chodba byla doleva i doprava a byly tam 4 dveře. Šla jsem doleva kde byly dvoje dveře. Vešla jsem do dveří úplně na konci. Pokoj byl býlo růžový a v něm byl růžový psací stůl a bíla postel. Podle barvy pokoje jsem usoudila že to bude pokoj Kate. Vyšla jsem ven a vešla do dalšího pokoje. Tam byla velká manželská postel uprostřed pokoje a televize. To asi bude mamky ložnice. Vešla jsem do čtvrtýho pokje. Myslela jsem že tam bude koupelna ale byl tam další pokoj. Byl celkem velkej. Byla tam manželská postel a gauč s televizí. Nepřišlo mi že by to byl můj pokoj tak jsem šla do dalších dveří. Vešla jsem do pokoje a ten pokoj mě skoro složil na kolena. Měl světle fijalovou barvu a bílý strop. Okno naproti dveřím a pod ním byla velká postel asi s miliony polštářema. U postele na každý straně noční tolky s lampičkama. Od dveří na levo bílý psací stůl a na něm notebook. V pokoji byly na jedný straně pověšený hodiny a na druhý byla skoro celá stěna obvěšená bílýma rámečkama a v některých rámečkách už byly nějáký fotky. Byla jsem tam já když jsem byla malá. Potom mamka já a Kate když jsme byli u moře. A pak jsem narazila na jednu fotku která mě celkem zarazila. Byla jsem tam já když jsem byla menší mamka Kate když byla ještě malá a byl tam s náma táta....a všichni jsme se usmívali. Bylo to zvláštní...Na tátu si moc nevzpomínám...i když je to necelejch  6 let. Ale i když spolu ještě naši byli moc doma nebýval. Tak asi proto. V pokoji mi chyběla skříň. Koukla jsem se na druhou stranu od zdi co mám fotky. Byly tam dvoje dveře. Rozešla jsem se k nim. Otevřela jsem první a vešla jsem do celkem velký koupelny se záchodem kde byl sprchovej kout i vana. Umyvadlo s poličkama a zrcadlo. Byla boží!Koukla jsem se do poliček a tam byly všechny moje věci. Kulma...žehlička...fén..Hřebeny...make-up..prostě všechno!Vyšla jsem ven z koupelny a šla do dalších dveří. Vešla jsem do šatny která byla velká jak můj pokoj v NY! Bylo tam všechno moje oblečení poskládaný a pověšený a vsadím se že ho bylo ještě víc. Takže tam muselo bejt ještě něco novýho. Byla tam i jedna police jenom bot...Vansky,supry,conversky ale i boty na vysokym podpatku,žabky a ještě další. Pak tam byly šátky,šperky,kabelky. Prostě všechno. Jakobych byla v ráji. A hlavně všechno už bylo vybalený.

*POHLED ROSE(Angely mamka-Krátkě!)

Když jsem Angele řekla že se budeme stěhovat vzala to celkem dobře. Bude to tak lepší asi pro všechny. Když jsem balila Angely věci v pokoji v NY. Našla jsem velký puget rudých růží a v nich dopis na něm bylo napsáno. "Pro mojí Angelu. PS:Miluji tě Justin!" Otočila jsem dopis a tam taky bylo něco napsáno. "Tohle jsi přečti až když se něco mezi náma stane...doufám že ta chvíle nikdy nenastane!!" Když jsem si uvědomila že už spolu nejsou. Dopis jsem si dala do kabelky.(Tenhle úryvek je tam proto aby jste se později jenom orientovali....bude to s něčím souviset....tak si to prosím pamatujte!!:)) )

*ANGELY POHLED*

Lehla jsem si na mojí nádhernou postel a udělala selfie fotku a poslala jí lidem na snapchat s popiskem "Nový domov...nový život" Šla jsem ještě na fb a na twitter. "Holky!!Pojďte dolů!!" Ozvala se zespoda mamka. "Už jdu!!" Zakřičela jsem zpátky. Zvedla jsem se z postele a šla dolů do obýváku kde seděla už i Kate. "Co se děje??!" "Nic..jenom jsem se chtěla zeptat jak se vám tu líbí." Usmála se na nás. "Moc mami je to tu krásný!!" Řekla jsem a objala ji." "Jo je to tu nádherný a veliký a můj pokoj...prostě wau!" Řekla Kate a taky jí objala. "Má každej pokoj šatnu a koupelnu??!" Zeptala jsem se. "Jo má...a pak je jedna koupelna tady dole.Ale tu už jste asi viděli." "Jojo" Řekli jsme s Kate stejnohlasně. "Jo abych nezapomněla. Tady máte klíče od domu. A zítra jdete do školy. Protože bude pondělí" "Ok..Novej život bude začínat." Usmála jsem se. "Nemáte hlad??!" "Jo celkem jo." Řekla jsem. "Já taky!" Řekla Kate. "Tak co kdybych udělala domácí čínu??" "Jo!!" Řekli jsme s Kate stejně."Dobře." Kate si sedla na gauč a pustila si něco v televizi a já šla mamce pomoct s večeří. Když bylo všechno hotový zavolala jsem kate k jídelnímu stolu. "Dobrou chuť" Řekli jsme všechny stejně a začali se smát. Když jsme všechno dojedli dala jsem nádobí do myčky a zapla ji. "Já jdu spát. Dobrou noc mami" Objala jsem jí a dala jí pusu na líčko. "Dobrou Angelo. " "Jo a mami??" "Ano?" "V kolik mám tak vstávat??" "No jestli se chceš v klidu nasnídat tak kolem půl sedmý hodiny a jestli ne tak v půl osmý.Škola je odut 5 minut autem a asi 15min pěšky." "Dobře tak dobrou" Řekla jsem a šla nahoru. Ještě  jsem zahla ke Kate do pokoje. Zaklepala jsem."Dále" Ozvalo se a já vešla do pokoje. "Jenom jsem ti přišla říct dobrou noc." Přešla jsem ke Kate která ležela v posteli. "Dobrou" objala mě. "Dobrou" Řekla jsem a dala jí pusu na čelo. Přikryla jsem jí a zhasla. Zavřela jsem dveře a šla k sobě. Rychle jsem se osprchovala a odlíčila a šla si lehnout.Nařídila jsem si budík na půl 7 a šla spát.........................

        WAUUUU!!2 ČÁSTI ZA JEDEN DEN!!;)) CO MYSLÍTE?? NÁZOR NA ČÁSTI KDYŽTAK DOLU DO KOMENTU,..... NEGATIVI NEVADÍ!:))

MemoriesKde žijí příběhy. Začni objevovat