"Angelo já vím co pro tebe Justin znamená a proto už jsem ti ty lístky koupila" Koukala jsem na mamku s otevřenou pusou jak drží dva lístky na Justina "Angelo halo prober se! " "Mami děkuju!!" "Angelo nemáš zač" Obejmula jsem jí a dala jí pusu na tvář a rychle běžela do pokoje. Do pokoje jsem vešla se zklamaným obličejem. Ella ležela na posteli a něco ťukala na mobilu. když si mě všimla rychle vstala a šla ke mně. "Co se děje??! Mamka tě nepustí?" Začala jsem se hrozně smát a Ell na mě koukala jak na debila. "Proč se tak směješ??" "Ten tvůj pohled když sis myslela že mě mamka nepustí" "ty seš trubka!!Víš jak jsem se lekla že tě mamka nepustí" "Je to ještě lepší" vyndala jsem lístky který jsem měla schovaný za zádama. "To si děláš srandu!!!" "Ne nedělám když jsem se mamky ptala dala mi lístky!!" Ell na mě koukala s otevřenou pusou a vykulenejma očima. Byli jsme vzhůru ještě dlouho potom pouštěli jsme si Justinovo písničky a dělaly blbosti. Usli jsme asi ve 4 ráno.
------------------------
Vstala jsem dřív než Ell což bylo divný protože Ella byla vždycky ta co vstávala brzo. Tak jsem šla do koupelny dala si vlasy do drdolu slíkla jsem ze sebe oblečení a šla do sprchy. Na ruku jsem si dala sprchovej gel kterej jsem si rozetřela po těle a smyla. Ještě chvíli jsem na sebe nechala stékat kapky vlažný vody a pak vylezla. Omotala jsem si kolem sebe ručník a šla si do pokoje vzít oblečení. Ell ještě spala. Vzala jsem si legíny a volný triko. Šla jsem zpátky do koupelny tam jsem si oblíkla oblečení a rozpustila vlasy nanesla si slabou vrstvu make-upu a řasenkou prodloužila řasy. Vyšla jsem z koupelny a Ell pořád spala když jsem se koukla na mobil kolik je hodin byla 1 hodina odpoledne. Seběhla jsem dolu po schodech kde už v kuchyni vařila mamka oběd a Kate seděla v obýváku a koukala na televizi. Šla jsem za mamkou do kuchyně "Ahoj mami" a dala jsem jí pusu na tvář. "Ahoj zlatíčko tak jak si se vyspala??" "Dobře Ell ještě spí. Co budeme mít dobrýho k obědu??" "Dělám špagety". Niv víc už jsem neřekla a šla za Kate do obýváku. "Ahoj ségra tak jak ses vyspala??" "Jo dobrý". Šla jsem se kouknout do pokoje jestli Ell ještě spí. Když jsem přišla do pokoje nikdo tam nebyl a postel byla ustlaná. Z koupelny jsem slyšela týct vodu takže jsem usoudila že Ell bude v koupelně. Tak jsem si sedla na postel a čekala než Ell přijde z koupelny. Mezitím jsem si vzala notebook a zapla facebook a twitter. Na facebooku nic nebylo tak jsem se odhlásila. Na twittru jsem si přečetla Justinovo tweety některý jsem retweetnula a pak se otevřeli dveře od koupelny a tam stála Ell. "No konečně ses probudil já už myslela že ses rozhodla celej den spát :D" "Taky tě ráda vidim. Kolik je vlastně hodin??" "jsou 2 hodiny odpoledne" "aha" vypla jsem notebook. "oběd" "už jdeme" zakřičela jsem na mamku nazpátek. Seběhli jsme dolu ze schodů a sedli si ke stolu kde už seděla Kate a mamka nám nandavala špagety. U oběda nikdo nic neříkal. Když jsme doobědvali Ell mi pomohla dát nádobí do myčky a uklidit kuchyň když jsme doklidili řekli jsme si že si půjdeme už něco nakoupit na Justinovo koncert. Vyšli jsme nahoru do pokoje Ell si půjčila oblečení odemě vzala si rifle a bílý tílko a černou mikinu. Já jsem si vzala rifle bílý tílko a fialovou mikinu vzali jsme si obě kabelky a šli dolu obě dvě jsme si vzali supry a mohli jsme jít. Vzala jsem klíče od auta a ještě řekla mamce že už jdeme a vyjeli jsme.
-------------------------------
V obchodě
Když jsme přišli do obchodu viděli jsme nějakej novej krám tak jsme tam hned šli když jsme tam vešli stáli jsme u vchodu s otevřenou pusou. Měli tam věci s Justinem. Ella si koupila tričko kde bylo napsáno I ♥ Justin Bieber a k tomu stejnou mikinu a náhrdelník s Justinem. Já jsem si koupila tílko kde bylo napsáno Beliber forever a k tomu i náhrdelník potom jsme si ještě obě koupili náramky s nápisem Believe a Never say Never. Když jsme dokoupili v tomhle krámě šli jsme dál. V dalším krámě jsem si nic nevybrala ale Ell si koupila černý šaty kousek pod zadek a k toumu černý lodičky na vysokym podpatku. Já jsem si v dalším krámu vybrala fialový úzký šaty kousek pod zadek a k tomu černý lodičky na vysokym podpatku. Už jsme toho měli s Ell dost nakoupenýho tak jsme si řekli že už pojedeme domu.
-------------------------
Doma nikdo nebyl akorát jsem našla lísteček na lednici "Nemohla jsem se ti dovolat jeli jsme s Kate na týden k babičce Ell u nás může klidně zůstat celý týden PS: Nezapomeň na to že koncert je už příští týden Mám tě ráda Pa - máma" Šla jsem za Ell jí říct co mi mamka napsala.
Ell: "Jo jasně ráda tu zůstanu aspoň se nebudu nudit"
------------------------
Nějak jsem usla ani nevim jak. Ráno jsem se probudila ale Ell tu nebyla "Ell si tu??!" Nic "Hej nedělej si srandu!! Seš tu??! " asi někam šla. řekla sem si pro sebe a šla si udělat snídani. vzala jsem si lupínky a zalila je mlíkem. Zazvonil mi mobil a já ho chtěla zvednou ale nemohla jsem ho najít. Běhala jsem po celim baráku a jenom jsem slyšela vyzváněcí ton ale telefon nikde. Nakonec jsem ho našla zapadlej v gauči. Měla jsem 4 zmeškaný hovory a 2 zprávy. 3 hovory byly od mamky a jeden od Ell. A 2 zprávy byly od Ell a jedna od mamky.......co se asi mohlo stát rychle jsem si přečetla zprávu od mamky. " Ahoj zlatíčko je všechno v pořádku pořád se ti nemůžu dovolat a mám o tebe strach!! "
Pro- Mamka : "Neboj mami všechno je Ok jenom jsem nemohla najít mobil. Pozdravuj babičku a dědu mam vás rada :* "
Zpráva od Ell : "Ahoj Angelo nemůžu se ti dovolat. Volala mi mamka že si něco musí zařídit a že musí pohlídat Nicka přijdu potom pa :* " Nick je Elli mladší brácha je mu 6.
Pro- Ell : " nemohla jsem najít mobil :D Jojo v pohodě na kolik vidíš že by si přišla?? PS:nezapomeň si s sebou vzít věci do školy a oblečení :D :)) Pa :* "
O deslala jsem smsku a hned mi zazvonil mobil.
Od- Ell : "No mamka říkala že do 2 odpoledne bude doma takže ve 3 u tebe??! :) "
Pro- Ell: "Ok budu tě čekat :)* "
Koukla jsem se na mobil kolik je "11:18". Ještě mam času. Řekla jsem si sama pro sebe a šla jsem si dát sprchu. ..........
ČTEŠ
Memories
FanfictionBelieberka.....Justina miluje!!....Jak to bude pokračovat po vážnym incidentu.....který se jí přihodí??!.....Více v MEMORIES