35.část

313 14 0
                                    

---POSUN ČASU-----

*POHLED ANGELY*

Jsou 2 dny před svatbou.Dneska Jdu s Hannou vybrat šaty.Ell chtěla jít taky....ale bohužel nemůže protože musela na rychlo odletět do LA....stalo se něco doma... Vstala jsem ráno abych se stihla vysprchovat a udělat další věci. Justinovi jsem nechala snídani v lednici a napsala na lísteček vzkas s tím že jedu vybrat šaty. Jsem ve 3 měsících a pomalu se mi začíná dělat bříško. Ale do šatů se ještě vejdu. TeĎ momentálně čekám na adrese kde bydlí Hanna.Tam jí vyzvednu a jedeme vybrat šaty. Konečně nastoupila do auta. "Ahoj. Promiň volala mi zákaznice takže mě zdržela...moc se omlouvám." "V pořádku!" Usmála jsem se a rozjela jsem se k sálonu co mi řekla Hanna.Zastavila jsem na parkovišti a vystoupila jsem z auta. Zamkla jsem ho a s Hannou jsme vešli do salonu. "Dobrý den...jak vám můžeme pomoci!!" "Hledáme svatební šaty tady pro nevěstu!" Řekla Hanna ukázala na mě. "Dobře pojďte za mnou" Šli jsme za pani koloem 30. "Tak....tady se podívejte...budu tu abych vám je sundala na zkušení a jiné.." "Dobře děkujeme" koukali jsme a hledali šaty. "Co tyhle??!" "Nevím....zkusím si je." "Ok" Vešla jsem do kabinky a zkusila si je. Vyšla jsem ven. "Tak?" "NE..ty jsou tkaový...nevím ty ne"

--------------------

Vyzkoušela jsem si asi 50 šátů a obešli jsme už 6 salonu a pořád nic.Teď jsme v salonu na druhém konci města. Tak snad. "dobrý den....jak vám můžeme pomoci?" "Dobrý...hledáme svatební šaty pro nevěstu" Ukázala na mě. "DObře....ukážu vám..." Šli jsme za ní. Na figuríně stáůy jednoduché ale nádherné šaty. Hned mě uchvátili. Byly úžasné!! "Mohla bych poprosit tyhle?!" "Ano samozdřejmě...jen cena není moc nízká..." "To nevadí..." Podala mi šaty a já jsem si je šla vyzkoušat. Vyšla jsem z kabinky. Ukázat se Hann. "Páni!!Jsi v nich nádherná!!" "Ano to je....velice vám sluší!" Řekla mi pani která mi šaty sundala. "Takže bereme??!" "yes!" "Ok" Ještě jsme k nim koupili bílé boty na vysokém podpatku. Zaplatila jsem. Nasedli jsme do auta. "Haan??" "Ano?" "Můžu je nechat u tebe?Věřím na ty pověry...." "Jo jasně....s tím jsem počítala!!" Usmála se. "Děkuju!!" "Nemáš zač...takže zítra přespíš u rodičů a rovnou pojedeš ke mé do salonu....tam té nalíčíme....učešeme.....atd...a pak pojedeme na Svatbu!" "Páni!Uteklo to tak rychle!!" USmála jsem se. "NEboj se....všechno je zařízený!" USmála se. "Dobře!" Zastavila jsem u ní před bytem. Hanna vzala šaty. "Tak pa..." "Ahoj!A děkuju!" "Jojo..."Zavřela dveře od auta a šla domů. Rozjela jsem se a jela taky. Zaparkovala jsem na příjezdové cestě. Jsme doma samy protože Rayn odletěl s Ell....takže dům prázdnej...Odemkla jsem. "Justine??" Nic se neozvalo. Zula jsem si boty a šla do jídelny. "Justine??!" Zase nic. "Lásko jsi tu?!" Přešla jsem do kuchyně. Na lednici byl vzkaz. "Ahoj shawty.Jel jsem nám pro néco k večeři.Budu tu hned!Miluju té-J!" Usmála jsem se nad tím. Vyšla jsem schody nahoru a převlíkla jsem se z těch příšernejch džín který mě strašně škrtí. Oblíkla jsem si šedý volní tepláky a Justinovo tílko. Udělala jsem si drdol a sešla dolu. Někdo zazvonil. "Jojo už jdu!" Usmála jsem se sama pro sebe a přešla ke dveřím.Justin si asi zapomněl klíče. Otevřela jsem ale přededveřma nestál Justin. "Dobrý den mohu vám něják pomoc??!"Podívala jsem se na dva policisty. "No...vy jste?" "Angela Mongomeri....snoubenka Justina Biebera...." "Aha....tak to jsme si asi spletli adresu....Mohla by jste nám prosím říst kde bydlí pan Hamilgton??!" "Ano....jistě.Bydlí v támhletom baráku na konci ulice." Ukázala jsem směrem k domu. "Velice vám děkujeme a omlouváme se že jsme vás rušili. Nashledanou." USmál se policista který se mnou mluvil. "Nemáte zač....a nic se neděje.Nerušili jste.Nashle." Usmála jsem se. Policisté odešli a já zavřela dveře. Otočila jsem se na odchod a v tom zase zazvonil zvonek. Otevřela jsem dveře. "Potřebujete ječtě něc...." "Ahoj shawty!!Nic nepotřebuju!" ZAsmál se Justin. "AHoj:Ale....byla tu poilicie tak jsem myslela že se tu ještě pro něco stavily." USmála jsem se a objala Justina. Dala jsem mu letmou pusu. "Proč tu byli?" "Hledali pana Hamilgtona" "Aha." Už jsme seděli v obýváku. Zapla jsem televizi a Justin vyndal z igelitky dvé pizzy."Jedna šunková pro tebe a jedna hawaii pro mě!" Usmál se. "Mmmmm děkuju!" USmála jsem se. "Pro tebe cokoli!" USmál se a naklonil se ke mě. Dal mi letmou pusu na rty. Odpojil se a my se pustili do jídla.

MemoriesKde žijí příběhy. Začni objevovat