25.část

236 14 2
                                    

*POHLED ANGELY*

Byla 1 hodina ráno a mě už se zavíraly víčka. Nakonec jsem usla. 

"Prosíme  cestující aby se připotali.Budeme přistávat" Slyšela jsem hlas letušky a rychle od sebe odtrhla víčka. Připoutala jsem se a pak jsem cítila tlak jak přistáváme. "Přejeme vám krásný den v New Yorku.Děkujeme" Ozvalo se a po letadle se rozezněl děkovný potlesk. Zvedla jsem se ze sedačky a vystoupila z letadla. Šla jsem do haly a vzala si zavazadla.Vyšla jsem z haly a před letištěm na parkovišti už stálo moje auto. Jak ho sakra dostali na parkoviště když nemaj klíčky?!...Napadlo mě. No to je jedno. Odemkla jsem ho a dala si do kufru kufr s věcma. Nastoupila jsem do auta a rozjela se. Projížděla jsem mě známými ulicemi. Jela jsem okolo našeho starého domu. Před domem běhaly malé děti. Vzpomněla jsem si na to jak jsem tam vyrůstala já. Nahrnuly se mi slzy do očí. Jedna neposlušná začala stekat po mé tváři. Rychle jsem jí setřela a pokračovala dál v cestě. Bylo "8:02" Přiletěli jsme dřív. Tak jsem si řekla že se ještě pojedu někam podívat. Zastavila jsem na cestě pod kopce a vyšla nahoru. Sedla jsem si ke stromu a koukala na město. ""Za jak dlouho tam budeme??" Zeptala jsem se ho "Tak za 5 minut" Usmál se a mě se zase podlamovaly kolena. Vystoupili jsme uprostřed ničeho. "Kde to jsme??!" zeptala jsem se Justina kterej zamykal auto. "Uvidíš pojď. Propletl si se mnou ruku a šli jsme někam nahoru. Šli jsme na nějakej kopec. Na tom kopci až nahoře byl jeden strom. Když jsme vyšli až nahoru k tomu stromu.... byl vidět celej New York. "Páni... to je úžasnej výhled!!" Podívala jsem se na Justina a usmála se. Justin se na mě taky usmál. Posadili jsme se pod strom a pozorovali osvětlenej New York. Justin přendal ruku přes moje rameno a přitáhl si mě víc k sobě. Já jsem si opřela hlavu o jeho rameno." Další vzpomínka. Asi už bych měla vyrazit. Podívala jsem se na čas."9:00"Sešla jsem z kopce a nastoupila do auta. Nastartovala jsem a vyrazila. Zastavila jsem před luxusní vilou. Seděla jsem v autě a rozhodovala jsem se jestli mam vystoupit a jít tam. Nakonec jsem se přemluvila a vystoupila z auta. Šla jsem k brance kterou jsem otevřela a po dalždicové cestě došla až ke dveřím. Stoupla jsem si před dveře a dala prst na zvonek. Zhluboka jsem se nadechla. Zavřela jsem oči a stiskla zvonek.

*POHLED JUSTINA*

Ráno jsem vstal už v 7. Vstal jsem z postele a namířil jsem si to rovnou do koupelny. Vlezl jsem do sprchy. Rozetřel jsem si po těle sprchovej gel a pak ho smyl. Potom jsem si vmasíroval do vlasů šampon a taky ho smyl. Vyšel jsem ze sprchy. Osušil jsem se ručníkem a pak jsem si ho omotal kolem pasu. Druhým ručníkem jsem si prosušil vlasy a nechal je odstávat do všech světových stran. Opláchl jsem si obličej studenou vodou. Vyčistil jsem si zuby a pak šel zpátky do pokoje. Z šatníku jsem si vyndal rifle a bílé véčkové tílko. Nandal jsem si svoje celvin klain boxerky a oblíkl jsem si rifle které jsem si samozdřejmě dal pod zadek a pro jisotou je spevnil páskem aby nespadly.Oblíkl jsem si tílko a vešel do koupelny. Vlasy už byly suché tak jsem je nageloval perfektně nahoru. Vyšel jsem z koupelny. Vzal jsem si z nočního stolku mobil a sešel dolu. K snídani jsem si vzal cerealie s mlíkem. Snědl jsem je a dal misku do myčky. Podíval jsem se na čas. "7:58" . Je něják málo. Vzal jsem si klíčky od auta a šel do garáže. Nasedl jsem do svého ferrari a vyjel do centra. Zaparkoval jsem před klenotnictvím. Vyšel jsem z auta a zamkl ho. Vešel jsem dovnitř. "Dobrý den pane Bieber. Jdete si vyzvednout prstýnek??!" Usmála se na mě prodavačka. "Ano..." Usmál jsem se. "Tady to máte" Podala mi krabičku.Otevřel jsem jí. V ní byl ten krásný prstýnek na stříbrném řetízku.Bylo to dokonalý."Moc vám děkuju!!" Usmál jsem se. Zaplatil jsem jí. "Nashledanou." Usmál jsem se. "Nashle." Otočil jsem se a odešel. Nastoupil jsem do auta a krabičku jsem si dal do kapsy od kalhot. Nastartoval jsem a rozjel jsem se domů. Zaparkoval jsem v garáži a vešel do domu. Sedl jsem si k televizi. 

MemoriesKde žijí příběhy. Začni objevovat