*POHLED JUSTINA*
Probudilo mě odemykání dveří. Podíval jsem se na Angelu která už byla taky vzhůru a koukala na mě nechápavym výrazem. Jako kdo to je?Jenže pak jsem se koukl na čas. "11:15: Selena se vrátila!
"Ahojky jsem doma!Přivezla jsem ti něc....." Došla do obýváku kde viděla mě s Angelou. "Co tu sakra dělá ta kurva Justine?!!" "Kurva?!To je Angel!!Holka kterou jsem doopravdy miloval!Né žádná kurva!" "A co jsem jako já?!Nějáká náhraška za ní nebo co?!" Podívala se na mě a pak na Angelu naštvanym pohledem. "Myslel jsem si že když to s tebou zkusim....tak že se do tebe zase zamiluju...ale tak to nebylo....ani časem....celou dobu jsem tě nemiloval...je mi to líto..." "Líto?!Děláš si ze mě srandu?!Ať okamžitě vypadne ta coura z mýho domu!!Já jí tu nechci!!" Angela do týhle doby jenom seděla a poslouchala. Nejspíš už jí došli nervy. "Mě couro ani kurvo říkat nebudeš!!Nejdu po penězích jako ty!!A to jich máš sama dost!....Tohle neni tvůj barák ale Justinovo...takže to on rozhodne která z nás odejde....A to kvůli tobě se pohádal s rodinou!!" Selena jenom mlčky stála...a koukala. "Tak Justine?!Která z nás?" Zeptala se Selena a dívala se mi zpříma do očí. Podíval jsem se na Angelu která na mě taky koukala. Selena-holka kterou jsem skoro před 3lety miloval....Ale teď už pro mě neznamená skoro nic...Zjistil jsem že mě se mnou byla kvůli penězům... a třeba to tak bylo i teď....Angela¨-Holka která pro mě znamená celý můj svět...bez ní jsem byl nikdo!A vím že jí pořád miluju....jo mám jasno! "Je mi to líto....ale ty jsi holka která mě podváděla....byla se mnou jenom kvůli penězům....co když je to tak i teď?!" Když jsem mluvil tikal jsem očima z jedný na druhou. Selena měla škodolibej úsměv protože si myslela že to Angela bude ta která odejde. Podíval jsem se na Selenu a usmál se "Sbal si věci a odejdi Seleno!!!" "Co-cože?!To si tu jako necháš tu krávu a mě vyhodíš?!Fajn!Ty jednou přilezeš na kolenou a budeš prosit o odpuštění!" Mrkla a šla nahoru do schodů. "Tak to těžko!" Zavolal jsem za ní. Podíval jsem se na Angelu. "Tebe bych nikdy neopustil!" Usmál jsem se a objal jí. "Děkuju!!" Dal jsem jí pusu do vlasů. Selena sešla dolu se sbalenym kufrem. "NAZDAR" Řekla s důrazem a zabouchla za sebou dveřma. Prokroutil jsem nad ní očima. Až teď mi došlo že jsme oba dva nazí. "Asi by jsme se měli jít oblíct!" Usmál jsem se. "Jo to by jsme asi měli" Angela vztala z gauče a začala se oblíkat. Udělal jsem to samý. Když jsme se oblíkli Angela se na mě podívala. "Kam si můžu dát věci??....Teda jsetli tu můžu zůstat..." "Samozdřejmě že tu můžeš zůstat!!Vezmu ti kufr a odnesu ti ho ke mě" Šel jsem ke schodum kde byl nejspíš Angely kufr. Odnesl jsem ho ke mě do pokoje a Angela šla celou dobu za mnou. "Tak si můžeš vybalit. A já nám zatím zajdu pro snídani." Usmál jsem se. "Dobře" Objal jsem jí a dal jí pusu na líčko.
*POHLED ANGELY*
Justin nám někam jel pro snídani a já jsem si zatím začala vyndavat svoje věci z kufru. Oblečení jsem dávala do druhé skříně. Která byla nejspíš prázdná po Seleně. Boty jsem si dala do police k Justinovo botám. Neměla jsem jich s sebou tolik. Jenom černý a bílý vansky. Bílý conversky.Černý boty na vysokym podpatku,žabky a polokozačky na podpatku. Jo možná jich bylo víc..ale já nevěděla na jak dlouho tu budu. Vyndavala jsem postupně svoje tílka,trika s krátkym,polosvetry,mikyny,rifle,kraťasy,šaty........a další......Pak jsem si vyndala kosmetickou taštičku.Tam jsme měla všechny ty věci jako líčidla,kartáček,pastu...atd... Dala jsem si to do koupelny. Měla jsem už všechno vybalený tak jsem dala kufr Justinovi pod postel. Vešla jsem do koupelny.Síkla jsem ze sebe Justinovo triko a spodní prádlo. Vlezla jsem do sprchy a nechala na sebe dopadat kapky vlažný vody. Ptom jsem si po těle rozetřela sprchovej gel a smyla ho. Vyšla jsem ze sprchy a omotala si ručník kolem těla. Šla jsem ke skříni a vyndala jsem si z ní spodní prádlo. Venku bylo dneska teplo tak jsem si vzala kraťasy a košili(obrázek v mediích)Obula jsem si bačkory co jsem si přivezla. Vrátila jsem se do koupelny a udělala si drdol. Řasenkou jsem si prodloužila řasy. Vyčistila jsem si zuby. Sešla jsem dolu a tam už seděl Justin u jídelního stolu a dával na stůl koblihy. Sedla jsem si naproti na židli. "Dobrou chuť" Usmála jsem se. "Tobě taky" Dojedli jsme a já sklidila nádobí ze stolu. Dávala jsem ho do myčky. V tom si někdo omotal ruce kolem mého pasu. No ne někdo ale Justin. Přitáhl si mě k sobě a položil si hlavu na moje rameno. Na krk mi dal malý polibek. "Co dneska podniknem??!" Zeptal se mě. "Vím co dneska budem dělat!" "Co?!" "To ti neřeknu...... ale bude se ti to líbi uvidíš!" Otočila jsem se čelem k němu a ruce jsem si spojila za jeho krkem. Přitiskla jsem se mu na rty a pomalu s nima začala pohybovat. Justin spolupracoval. Odpojila jsem se a vyběhla nahoru. Zavřela jsem za sebou dveře. Aby mě Justin neslyšel. Pro jistotu jsem zamkla. Vzala jsem z nočního stolku mobil. Našla jsem číslo na Pattie které tam zůstalo a vytočila jsem ho. pííííííp........pííííííííííp....
Pattie-"Mallette prosim?!"
Já-"Ahoj Pattie tady Angela Mongomeri"
Pattie-"Páni Angelo ahoj!Ráda tě slyšim. Jakto že voláš?"
Já-"Vrátila jsem se k Justinovi....vzpomněla jsem si....A...řekl mi že se s váma pohádal kvůli Seleně..to je mi líto...tak jsem mu chtěla udělat rados....tak jestli by jste nechtěli přijet na večeři?"
Pattie-"Přijedeme rádi....děkuju že to pro mého syna děláš!!"
Já-"Nemáš zač..." Usmála jsem se i když mě nemohla vidět.
Pattie-"A v kolik máme dorazit??" Podívala jsem se na čas. "13:15"
Já-"Tak na šestou??"
Pattie-"Dobře budem tam.
Já-"Tak to jsem ráda. Ahoj.Těším se."
Pattie-"Pa Angelo. Jsem ráda za to co pro něj děláš!Děkuju!"
Já-"Neni zač"
Dořekla jsem a položila hovor.Je půl druhý. Takže mam ještě 4a půl hodiny. Sešla jsem dolu. Dole je uklizeno. No ono je v celym domě uklizeno. Justin seděl na gauči a kokal na televizi. K večeři udělám jako hlavní jídlo špagety. Jako předkrm udělám zeleninovej i ovocnej salát. A zákusek budou muffiny. V lednici nic nebylo. Šla jsem za Justinem do obýváku. Sedla jsem si k němu a on na mě hned strhl pohled."Pojedu nakoupit....nic tu neni." "Dobře...já pojedu s tebou." "Jestli chceš...." Usmála jsem se. "Jo chci!" Vzala jsem si klíčky od auta,mobil a peněženku. Oba dva jsme se obuli a vyšli ven. Justin šel ke svýmu ferrari ale já pokračovala k selnici ke výmu miláčkovi."Kam jdeš?Ty chceš jít pěšky?!" Zasmála jsem se. "NE!Blázníš!"Zasmála jsem se a ještě dodala."Jdu ke svý lásce!" Ukázala jsem na moje auto."To je tvoje?!" Čelist mu spadla skoro až na zem."jo....dostala jsem ho k narozeninám." "Tak to jo.Takže jedem tim?""Jojo" Usmála jsem se. Oba dva jsme šli k autu. Justin chtěl nastoupit na místo řidiče. "Tak to vůbec nezkoušej!" Zasmála jsem se a odstrčila ho. "Ale notaak!" "NE!Moje auto....já řídim!" Vyplázla jse jazyk a nasedla za volant. "Fááj" Zasmál se Justina šel si sednout na místo spolujezdce.Nastartovala jsem a šlápla na plyn. Za chvilku jsme byli u supermarketu. Zaparkovala jsem. "Trochu jsem tě podcenil.Normálně jsem se s tebou bál jet!" Zasmál se. "Poprvé jsem se bála...protože jsem si vzpomněla na to autonehodu..ale ten strach jsem překonala a jezdim ještě rychlejš než předtim" Zasmála jsem se. Vystoupili jsme z auta a ruka v ruce jsme šli do obchoďu. Nakoupila jsem všechno potřebný a šli jsme ke kase. Vyndala jsem si peněženku. "Ne...já to zaplatim!" "Už zase?!Já mám peníze...zvládnu to" Usmála jsem se. "Ne!Nebudeš platit!" "Ale notak?!Justine!" Prodavačka na nás jenom koukala a smála se. Taky jsem se musela smát. "Fááájn....tak to zaplať!" Protočila jse očima. "Tak se mi to líbí" Mrkl,poslal mi pusu a zaplatil. Jenom jsem nad tím prokroutila očima a dala věci do igelitek a do nákupního košíku. Igelitky jsem naskládala do kufru."chceš řídit??!" Usmála jsem se na Justina. "Vážně?!" "Jo..." Zasmála jsem se a hodila Justinovi klíčky. "Jupííí" Byl jako malý dítě který dostalo svolení jít si hrát na pískoviště. Zasmála jsem se nad ním a sedla si na místo spolujezdce...............................
Část o ničem://Divim se že vás to ještě baví číst....asi to brzo ukončim:)Nevěděla jsem jak tuhle část ukonči tak jsem jí ukončila tak něják:))
PS:Omlouvám se za chyby://:)
ČTEŠ
Memories
FanfictionBelieberka.....Justina miluje!!....Jak to bude pokračovat po vážnym incidentu.....který se jí přihodí??!.....Více v MEMORIES