10.část

547 18 0
                                    

*POHLED ANGELY*

Ještě se zavřenejma očima jsem hmatala rukou vedle sebe....s doměnim že tam najdu Justina no nebyl tam... Místo toho jsem nahmatala nějakej papírek. Otevřela jsem teda oči. Uděřily mě do očí paprsky od ranního slunce.Včera jsem asi musela usnout protože jsem se probudila až ráno. Na papírku bylo napsáno.

"Včera si usla. Nechtěl jsem tě budit tak jsem jel domů. V 7:30 tě vyzvednu. Jinak dobré ráno HONEY.-J <3"

Hned jak jsem si přečetla vzkaz od Justina jsem se usmála. Koukla jsem se na budík na nočním stolku kolik je hodin. "6:07"...Dneska jsem se probudila brzo....asi to bude tím že jsem včera usla už v osm.Vstala jsem z postele. Vyndala ¨jsem si ze skříně spodní prádlo, černý úzký rifle, bílý tílko a modrou riflovou košili. Vzala jsem do ruky všechno oblečení a šla do koupelny. Sundala jsem ze sebe šaty ve kterých jsem usla a vlezla do sprchy. Umyla jsem si hlavu a nanesla si po těle sprchovej gel. Spláchla jsem mydliny vodou a vylezla ven ze sprchy jeden ručník jsem si omotala kolem těla a druhým jsem si udělala turban na hlavě. Osušila jsem se ručníkem a oblíkla si spodní prádlo. Potom jsem si oblíkla rifle a zbytek oblečení. Jenom košili jsem ještě nechala ležet. Udělala jsem si na hlavě vysoký culík z kterého jsem udělala drdol. Nanesla jsem si lehkou vrstvu make-upu, nanesla jsem si na tváře hnědou tvářenku a řasenkou prodloužila řasy. Ještě jsem to doladila tenkou linkou na víčku i pod okem. Oblíkla jsem si košili. Kterou jsem uvázala uprostřed trupu.(Snad chápete) Šaty a ostatní špinavé prádlo jsem hodila do koše na prádlo a vyšla z koupelny. Vyndala jsem si  černou lesklou kabelku a dala do ní klíče od domu a peněženku. Učení mám ve škole. Vzala jsem kabelku a mobil z nočního stolku který jsem podržela v ruce a šla dolu. V kuchyni ještě nikdo nebyl. Koukla jsem se na hodiny. "6:50". Je nějak málo. Řekla jsem si pro sebe. Položila jsem kabelku na pult který je mezi stolem a kuchyňskou linkou. Z poličky jsem vyndala misky a položila je na stůl. Na stůl jsem ještě položila mlíko a cerealie. Já jsem hlad neměla takže jsem si jenom vyndala z lednice svačinu a pomerančovej džus. Oboje jsem dala do kabelky a koukla se kolik je. "7:02" Koukla jsem se na telefon na kterém jsem měla zmeškaný hovor. Svůj bílý Iphon jsem odemkla kodem a koukla se kdo mi volal.... JUSTIN<3....kdo jiný :) Zavolala jsem mu tedy zpátky.... Položil to. Mezitím než zavolal zpátky jsem vyšla schody a šla vzbudit Kate. Zaklepala jsem na dveře. Nic se z druhé strany neozvalo tak jsem vešla dovnitř. Kate spala. Pohladila jsem jí po ramenu "Kate vstávej...musíš do školy" "Není mi dobře....prosím nech mě spát.!!" Odpověděla mi Kate ještě v polospánku...Chtěla jsem jí odpovědět ale zazvonil mi telefon "Počkej hned přijdu" Rychle jsem jí odpověděla a odešla z pokoje. Zvedla jsem telefon.

Justin: " Ahoj Honey. Přečetla sis vzkaz??"

Já: " Jojo přečetla. I tobě dobré ráno.." Usmála jsem se a ještě dodala "Proč si nezůstal?!"

Justin: "Nemohl jsem...musel jsem pohlídat Jazzy a Jaxona.... Platí teda to že tě vyzvednu??"

Já:" Aha...jindy... Jojo.. " I když mě nemohl vidět tak jsem zakývala hlavou.

Justin: " Dobře ...Za 15 minut jsem tam ještě nám koupím kafe."

I když jsem ho neviděla věděla jsem že se usmívá.

Já:" Dobře... Pa"

Justin: " Ahoj. Miluju tě"

Já:" Já tebe"

Položila jsem hovor a šla zpátky ke Kate. "Kate ??..... Vážně je ti španě??" Zeptala jsem se s nejistotou v hlase. "Jo vážně" Ozval se z podpeřiny Katein hlas. "Dobře zajdu za mamkou." Otočila jsem se a chtěla jít k mamce do ložnice jenže někdo zaklepal na dveře. Seběhla jsem schody a šla ke dveřím. Otevřela jsem je a přededveřma stál Justin s kafem ze Starbuxu.... Obejmula jsem ho a on mi obětí opětoval a zašeptal mi do ucha "Krásné ráno honey"¨usmála jsem se  "I tobě Justine" "Dneska ti to moc sluší"

MemoriesKde žijí příběhy. Začni objevovat