Odemkla jsem mobil a přečetla si SMSku ve který bylo.
Od-Justin: Chtěl bych tě poznat. Bylo by možný aby jsme se někde sešli??-J
Pro-Justin: Budu ráda :) Kdy a v kolik??-A. Odepsala jsem Justinovi a ani ne do 10 sekund mi zase zvonil mobil. Přejela jsem prstem po displeji čímž jsem mobil odemkla a přečetla si zprávu od Justina.
Od-Justin: Mohla by jsi zítra?? Vyzvedl bych tě v 11. -J
Pro Justin: Zítra bych mohla. vždyť nevíš kde bydlím :D. -A
Od- Justin: Ajo....Já si neuvědomil že nevim kde bydlíš tak se sejdeme v parku?? -J
Pro-Justin: Dobře v 11 v parku??! -A
Od- Justin: Jo v 11 v parku budu se těšit -J
Byla jsem unavená tak už jsem mu ani neodepsala. Ležela jsem v posteli a asi hodinu koukala do stropu a přemýšlela nad tim jak je to možný že mi píše Justin Bieber. Ještě jsem si nařídila budík abych zítra nezaspala. Po asi 2 hodinách jsem konečně usla.
------------------------------------------
*RÁNO*
Vzbudil mě budík a já si uvědomila že to celý nebyl jenom sen. Vstávala jsem radši v 8 abych to stihla. Vstala jsem z postele a ustlala jí. Potom jsem šla do skříně a přemýšlela nad tim co si vezmu na sebe. Nakonec jsem si vzala černý rifle a světle hnědej polosvetr.. S vybranym oblečenim jsem šla do koupelny. Slíkla si pyžamo a vlezla do sprchy. Ve sprše jsem si dala na dlaň sprchovej gel a potřela si ho po těle potom jsem ho smyla a nanesla si na hlavu šampon kterej jsem potom taky smyla. Vylezla jsem ze sprchy a omotala si ručník kolem těla a druhym si udělala na hlavě turban. Osušila jsem si ručníkem tělo a oblíkla si oblečení co jsem si vybrala. Vlasy jsem si rozpustila a vyfénovala. Protože svoje vlasy mam vlnitý tak jsem si je vyžehlila do rovna. Potom jsem si nanesla lehkou vrstvu make-upu a řasenkou jsem si prodloužila řasy. Oblečení jsem doladila hnědym šátkem a šperkama. Koukla jsem se na mobil kolik je hodin "9:18" Dobrý mám ještě čas. Řekla jsem si pro sebe a šla dolu do kuchyně. V kuchyni ještě nikdo nebyl tak jsem si řekla že mamce a ségře udělám snídani. Rozhodla jsem se že udělám míchaný vajíčka. Vyndala jsem si z ledničky vajíčka máslo a šunku kteru jsem ještě v ledničce našla (:D) . vzala jsem si pánvičku a dala na ní máslo. Mezitím než se mi máslo rozehrálo jsem si nakrájela šunku na kostičky a rozklepla si vajíčka do skleničky. Vajíčka jsem v tý skleničce promíchala a nasypala do nich tu šunku to všechno jsem nalila na tu pánvičku a míchala to (:D). Vyndala jsem talíře a dala na ně hotový vajíčka. Na první talíř jsem na papírek napsala "Mamka :-*" a na druhej "Ségra :)". Koukla jsem se na mobil kolik je "10:06" . Vzala jsem si třetí talíř a nasnídala se. Pak jsem dala nádobí který jsem použila do myčky a do ledničky dala suroviny co jsem použila. Pak jsem se koukla kolik je "10:43". Šla jsem nahoru do pokoje tam jsem si vzala kabelku a dala do ní klíče od baráku,peněženku a mobil. Seběhla jsem dolu. U dveří jsem si obula hnědý polokozačky. Šla jsem pěšky protože park je odtud jenom kousek. V parku jsem byla ani né za 10 minut koukla jsem se kolik je hodin "10:59" Jsem tu přesně. Řekla jsem si pro sebe. Koukla jsem se po parku a viděla jsem na lavičce sedět kluka s kapucou a slunečníma brejlema. Šla jsem teda k němu.
*JUSTIN*
Vyjel jsem z baráku už dřív abych tam byl v čas. Když jsem dojel do parku sedl jsem si na lavičku a čekal na Angelu. Koukal jsem do mobilu když si vedle mě někdo sednu zvedl jsem hlavu a kouknul se kdo to je. Angela!! Řekl jsem si pro sebe. Ona se na mě kaukla a podle pohledu jsem usoudil že mě poznala. "Ahoj ty jsi přišla!" "Ahoj. Jo přišla vždyť jsem ti psala že přijdu" "Pujdem se někam projít??" "Ok " Usmála se a já jí úsměv opětoval. Ptal jsem se jí na různý otázky jako na příklad kolik jí je...jestli má sourozence.... atd. Chtěl jsem o ní vědět co nejvíc. Byla něčím zajímavá a já nevím čím. Už v tom Starbucksu se mi líbila. No po pravdě jsem se do ní zamiloval a doufal že jí ještě někdy uvidím a když jsem na tom koncertě zjistil že je i belieberka. Přemýšlel jsem nad ní ještě víc. Bylo "14:21" Ten čas s ní utíkal hrozně rychle a já chtěl aby nikdy neutek. "Nemáš hlad?" "No docela jo" "Tak někam zajedeme" Šli jsme k mýmu autu . "My jedeme autem??" "No ...jo?!" Otevřel jsem jí dveře a pak si šel sendout na místo řidiče.
ČTEŠ
Memories
FanfictionBelieberka.....Justina miluje!!....Jak to bude pokračovat po vážnym incidentu.....který se jí přihodí??!.....Více v MEMORIES