8.část

673 27 2
                                    

Zavřela jsem za sebou dveře a zula si boty. "Jsem doma!"zakřičela jsem přes celý. "Ahoj zlatíčko jsem v obýváku" Šla jsem do obývaku. Mamka seděla v křesle a koukala na televizi. Když si všimla že jsem přišla do obýváku otočila hlavu ke mě "Pane bože odkud máš toho obrovskýho medvěda?!A kde jste byli??" Mamka na mě koukala jako kdybych měla pět hlav. Usmála jsem se a začala vyprávět. " No...Justin mě vzal do Disneylandu a tam jsme byli až do teď... Toho medvěda mi koupil... Když jsme vešli do Disneylandu tak se mi ten medvěd líbil.... Šla jsem si pro pití a Justin najednou zmizel tak jsem si sedla na lavičku a čekala na něj... Asi po 15 minutách co jsem na něj čekala mi někdo zaklepal na rameno. Když jsem se otočila stál tam Justin s tím medvědem." Dokončila jsem svůj monolog a usmívala jsem se jako debil. " Jseš šťastná viď??!" "Mami já po dlohý době znám kluka kterej mě má rád takovou jaká jsem a né proto jak vypadám.... s ním se nemusím přetvařovat a hrát si na něco co nejsem a je to JUSTIN BIEBER kterýho jsem milovala a miluju už přes 3 roky... Ale teď je to jiný. Znám ho osbně a vím že je blbost věřit mediim. Takže jo jsem šťastná" Zase jsem se usmívala. Byla jsem šťastná a to po hodně dlouhý době. "Zlato pojď ke mě" Mamka se usmála a ukázala ať jdu k ní. Šla jsem teda k ní ona si stoupla a obejmula mě. Objetí jsem jí vrátila a dala jí pusu na líčko. "Dobrou mami" rozloučila jsem se s mamkou a šla nahoru.

*POHLED JUSTINA*

Přijel jsem před barák kterej mám v New Yorku pronajatej. Zaparkoval jsem auto do garáže. Vystoupil jsem a zamknul ho a šel k baráku. Obemknul jsem dveře položil klíče od auta na botník a zul si supry.Nedávno za mnou přijela mamka. Mám teď pul roku volno. "Ahoj mami jsem doma." "Ahoj jsme v kuchyni." Šel jsem za mamkou do kuchyně. Usmíval jsem se. Musel jsem vypadat jako blázen. "Máš hlad??!" Mamka stála u sporáku a něco vařila. " Jo celkem jo" Mamka se na mě otočila. Já se pořád usmíval. "Nestalo se něco??!" Koukala na mě jako na obrázek. " Ne proč?!"Nemohl jsem se přestat usmívat. Když jsem si vzpomněl na to co se dneska stalo a že jsem s Angelou." Jenom že se směješ jako kdyby jsi potkal bůhví koho" Mamka se smála. " A taky potkal" "Jo??! A koho?" " Jednu hoku. Viděl jsem jí už ve starbucksu. Když jsem sem přijel před koncertem. Zamiloval jsem se do ní. Potom jsem si myslel že už jí nikdy neuvidím ale viděl. Byla ne mém koncertě a byla OLLG. A já se do ní zamiloval ještě víc když jsem zjistil že je belieberka. Včera jsem jí zval na obět a dneska do Disneylandu. Ona je jiná než ostatní holky... Neni se mnou jenom kvůli penězům a slávě... ale kvůli tomu jakej jsem člověk... A proto jí miluju." Dokončil jsem svůj monolog a pořád jsem se usmíval "Páni.. Zlato jsi v tom vážně až po uši. Miluje aspoň i ona tebe??" "Jo miluje.. A to je na tom to nejlepší!!" Dneska už se asi vážně nepřestanu usmívat. "Dáš si jídlo?? Udělala jsem špagety." "Jojo dám." Sedl jsem si ke stolu a mamka předemě položila špagety.Najedl jsem se. Obejmul mamku a dal jí pusu na líčko. Šel jsem nahoru. Vyšel jsem nehoru do pokoje a koukl se kolik je hodin. "21:23". Šel jsem se osprchovat. Slíkl jsem si oblečení a šel do sprchy. Pustil jsem na sebe horkou vodu a natřel si na tělo sprchový gel. Omyl jsem ho a vmasíroval si do vlasů šampon. Který jsem taky potom omyl. Vyšel jsem ze sprchy a omotal si ručník kolem pasu. Druhým ručníkem jsem si prosušil vlasy a nechal je odstávat do včech stran. Ručník jsem pověsil na topení a šel do pokoje. Vyndal jsem si ze skříně boxerky a oblík si je. Vzal jsem si telefon a šel si lehnout do postele. Než jsem šel spát napsal jsem Angele SMSku.

Pro Angela <3: Dobrou noc. Miluju tě - J.

*POHLED ANGELY*

Vyšla jsem nahoru a osprchovala jsem se. Když jsem se osprchovala tak jsem si šla lehnout do postele. Ještě jsem si vzala telefon a koukla se co je novýho na facebooku. Jako vždycky tam nic nebylo. Ale neměla jsem co dělat a spát se mi ještě nechtělo tak jsem koukala na fotky lidí který se mnou chdí do školy. Najednou mi přišla SMSka.

MemoriesKde žijí příběhy. Začni objevovat