*POHLED JUSTINA*
Angela mi právě řekla tu nejůžasnějši zprávu co jsem di kdy mohl přát slyšt. Já budu táta!Pane bože!Jestli to bude holčička budu jí ochraňovat a stát při ní...budud se o ní starat jako o princeznu a budu jí milovat z celého svého srdce!A jestli to bude chlapeček....bude to náš malý princ....který bude dělat jednu lumpárnu za druhou.....A budu ho milovat z celého srdce.Každý večer ho/jí budu uspávat pohádkou....nebo zpěvem....... Ať to bude holka nebo kluk..... bude to důkaz naší lásky....bude to naše děťátko které uvidíme dospívat......uslyšíme jeho první slova.....uvidíme jeho první kroky... První lásku....první zlomené srdce.... Prožijeme s ní/m všechno..... A ve všem mu/jí pomůžeme..... podpoříme a poradíme když bude v rozpacích.... Budeme ho milovat víc než samy sebe.... Jednou nám představí svojí manželku/manžela.... A budou nám po baráku běhat naše vnoučata.....Budu na něj/ní pyšnej protože zvládne všechny nástrahy a překážky co mu svět nastraží.
-----------------------
Právě jsme na cestě za Angely rodičema. Je z toho celá nervozní a bojí se že to rodiče nevezmnou. Já osobně si myslim že to bude v pořádku....Když vidím Rose....nebo Jasona. Oba dva budou rádi že budou prarodičema. Zastavil jsem před domem. Angela mě chatla za ruku. "Justine bojím se!" "Honey...neboj se. Vezmou to v pořádku.....uvidíš!" Vystoupili jsme z auta. Angela vyndala klíčky od domu a otevřela. Vešli jsme dovnitř. "Halo??!" "Ahoj Ang. Jsme v obýváku." Vyzuli jsme si boty. Podíval jsem se na Angelu a usmál se. "Neboj se!" Uobjal jsem jí a dal pusu do vlasů.Rozešli jsme se do obýváku. Všichni seděli na gauči. I Kate. "Ahoj!" Řekli jsme oba najednou a usmáli jsme se. "Ahoj!" Angela pustila mojí ruku a objala Rose. Potom Jasona a Kate. Potom přišla ke mě a chytla mě za ruku. "My....my...." Zasekla se. "My by jsme vám chtěli něco říct....." "Vážně??!Copak?" Zeptala se Rose. Ang se na mě jen podívala. "Budeme se brát..." "Vážně??Páni!!To je úžasný!!" "JEEE!!! Můžu jít za družičku??!" "Jasně že jo!!" Usmál jsem se. Podíval jsem se na angelu. "A....já....." "Neboj se to zvládneš!!"Naklonil jsem se k ní a zašeptal jí to do ucha aby jsme to slyšeli jenom my dva. Ang se nadechla. "A já jsem těhotná.....čekáme spolu miminko." Usmála se. "Cože??!" Rose se rozplakala. "To-to....to je úžasný!!Budu babička!!" Vstala z gauče a objala Angelu která se taky rozplakala. Kate hned taky vstala z gauče. "Tak nejen že půjdu za družičku!!Já budu teta!!" USmála se. Šla ke mě a objala mě. "Budeš báječnej otec Justine!!" "Děkuju Kate!" Usmál jsem se. Jason vstal z gauče. Objal mě. "Stajer se mi o ně dobře!!I Když Angela neni moje vlastní...miluju jí tak jako by byla!!Jestli jí zlomíš srdce tak hodně rychle zmiz....a daleko abych tě nenašel!!" Řekl vážně a pak se usmál. "Neboj....jí bych nikdy srdce nezlomil." "Ok...To doufám!" Usmál jsem se na něj. "Nezůstanete na oběd??Budou ovocné knedlíky...s borůvkama." Rádi zůstaneme!" Řekla Angela a podívala se na mě. "Jojo" USmál jsem se. Přešla ke mě Rose. "Budeš báječnej otec!!!Dobře se mi o ně starej!" "Neboj." Objal jsem jí. Přešel jsem k Angele. "Vidíš!!Říkal jsem ti že to vezmou dobře!!Zvládneš ještě dnes letět k našim??Nebo poletíme až zítra??" "Poletíme zítra....jestli ti to nevadí...dnes už je toho na mě moc...Pro nás..." Opravila se a pohladila si zatím ještě ploché bříško."V pořádku....hlavně ať se cítíte dobře!!" Usmál jsem se. Přitáhl jsem si jí za pas a dal letmou pusu. "Kate?A co ten tvůj.....Zac se jmenuje??!" "Jo....dobrý... Zítra mu bude 16... Takže jdu na osalvu...." Usmála se. "Tak to si to tam užij!" Usmála se Ang. "Musíš mi ho představit!!Ať přijde na svatbu!!Je zvanej!" "Ok...řeknu mu to!" Usmála se. Začal jí zvonit mobil. Podle úsměvu soudím že to bude on. "Já....Jdu nahoru!" Rychle vyběhla schody. Seděli jsme s Ang na gauči. Koukali jsme na televizi. "Oběd!!" Zavolala Rose. Všichni jsme se posadili k jídelnímu stolu. Angela dala na stůl prostírání a příbory. Nalila nám pití. Posadili jsme se a Rose nám nandala jídlo. "Dobrou chuť" Dobrou chuť"Odpověděli jsme všichni a pustili se do jídla.
ČTEŠ
Memories
FanfictionBelieberka.....Justina miluje!!....Jak to bude pokračovat po vážnym incidentu.....který se jí přihodí??!.....Více v MEMORIES