23.část

269 14 0
                                    

*POHLED JUSTINA*(Je to od doby neurčité...a bude to až do dne Angely narozenin:) )

Hned potom co jsme si to se Sell vyjasnili se změnila. K lepšímu. Chodíme na různý párty. Večeře. Prostě různě za zábavou. Pomalu ale jistě jí začínám milovat. Jo je to tak.Angela něják začala mizet z mojí mysli. A myslim si že je to dobře. Teď se chystám se Selenou na večeři. Jedeme do nejluxusnější restaurace v NY. Vzal jsem si na sebe oblek. Jo taky se divim. Nageloval jsem si vlasy tak aby byly pravidelně nahoru a podíval se na sebe do zrcadla. Mrkl jsem na sebe a pak se usmál. Ještě jsem se navoněl mojí oblíbenou voňavkou a vyšel ze dveří pokoje. Sešl jsem schody a vešel dolu do chodby. Obul jsem si svoje černý supry a čekal na sel než sejde dolů. Když jsem uslyšel kroky podíval jsem se na schody. Byla tam a pomalu scházela schody. Měla na sobě červené šaty které jí obepínaly její křivky. Její natočené černé vlasy jí spadaly dolu na ramena. Byla dokonalá. Přišel jsem ke schodům a podal jí ruku kterou přijmula. "Jste krásná slečno Gomez" Usmál jsem se a Sell se začervenala. "Děkuji vám Pane Bieber" Usmála se. Obula si boty na vysokém podpatku a mohli jsme vyjít. Jako pravý gentleman jsem jí otevřel dveře od auta a pak ho obešel a nastoupil jsem na místo řidiče. Nastartoval jsem a jeli jsme k restauraci. Vystoupili jsme z auta a vešli jsme ruka v ruce do restaurace. "Dobrý den pane Bieber. Dovedu vás k vašemu stolu." Usmála se na mě číšnice a odvedla nás ke stolu kterej jsem nám rezervoval. V téhle restauraci byli a většinou jsou lidé kteří jsou víše postaveni. Jelikož normální lidé by se tu asi nedoplatili. Náš stůl byl úplně vzadu. Na stole byly dvě svíčky. "Děkujeme" Řekl jsem na servírku a usmál se. Odsunul jsem Seleně židli aby si mohla sednout a pak jsem si sedl já. "Co si dáte k pití?!" Zeptala se nás a podávala nám jídelní lístky. "Dáme si šampaňské. To nejkvalitnější co tu máte" Usmál jsem se a číšnice přikývla. "Dobře. Hned to bude" Usmála se a odešla. "Tak jak se ti tu líbí??" "Jo je to tu..... hezký" Usmála se na mě Sell. "Byla už si tu někdy??!" "Ne...v NY jsem se moc nezdržovala" "Aha....no jasně.." Usmál jsem se. "Už víš co si objednáš k jídlu ??" Zeptal jsem se po chvilce trapnýho ticha. "Asi si dám těstovinový salát. Co ty??" "Já si dám špagety. Mají je tu výborné" Usmál jsem se. Přišla číšnice a položila na stůl šampáňo v ledu. Otevřela ho a nalila nám každému trochu do skleničky. Usmál jsem se na ní a kývl na poděkování. "Už víte co si objednáte k jídlu??" Zeptala se a podívala se na oba. "Jo....jednou špagety a jednou těstovinový salát. Děkuju" Podal jsem jí naše jídelní lístky a ona odešla. Zazvonil mi telefon. Vyndal jsem ho z kapsy a uviděl že volá Fredo. "Promiň....musím to vzít." Usmál jsem se na Sell a zvedl se od stolu. Vyšel jsem ven a zvedl telefon. "Čau bro co se děje??!" Zeptal jsem se. "Čau...ne jenom zítra hraje USA proti Kanadě hokej...tak jsem myslel že......" Nedořekl to protože jsem mu skočil do řeči."Je jasný že dorazím!!Vsázim 100 babek že vyhejeme my!" "Tak to vůbec!No....uvidíme zítra....Doraž koupil jsem pivo....brambůrky...no prostě všechno přijeď v 5 ...hraje se od 6" "Ok...budu tak Čau" "Čau"Položil jsem telefon a vešel do restaurace. Selena seděla u stolu a čekala na mě. "Jsem tu ....volal mi Fredo že zítra se hraje hokej....nevadilo by ti kdybych zítra kolem 5 jel k němo??!" Podíval jsem se na Sel. Ta se kupodivu usmála a chytla mě za ruku kterou jsem měl položenou na stole."Jistě že nevadilo....Justine....2 měsíce jsi se podřizoval mě.....bav se teď ty.....Jeď k Fredovi a užij si hokej." Usmála se. Naklonil jsem se k ní přes stůl a dal jí letmej polibek. "Jsi úžesná" Zašeptal jsem jí na rtech než jsem se posadil na židli. "Já vím" Usmála se. K našemu stolu přišla číšnice a přinesla nám jídlo. "Děkujeme" Řekl jsem za nás za oba. "Dobrou chuť!" Usmál jsem se na Sell- "tobě taky" Řekla mi a pustili jsme se do jídla. 

--------------------------------

Zaparkoval jsem u mě před barákem a vystoupili jsme z auta. Odemkl jsem dveře a vešli jsme dovnitř. Zul jsem si boty a Selena udělala to samý. Podíval jsem se na ní. Byla strašně sexy. V těch šatech a prostě celá. Dostal jsem na ní strašnou chuť. Podíval jsem se na ní a oblízl si spodní ret. Přišel jsem k ní blíž a obmotal jsem si ruce kolem jejího pasu a díval se jí do očí. Selena si spojila ruce za mým krkem. Přitlačil jsem jí ke zdi v chodbě a začal líbat. Odpojil jsem se od ní a začal jí sázet malý polibky na krk. Svoje ruce jsem přemístil na její zadek který jsem zmáčkl a ona si automaticky obmotala nohy kolem mého pasu. Chytl jsem jí pod zadkem a vyšel s ní schody do naší ložnice. Zavřel jsem za náma dveře a položil jí na zem. Opřel jsem jí o zeď a dál líbal její krk. Potichu vzdychala moje jméno. Vzal jsem jí do náruče a položil na postel. Sundal jsem si triko a hodil ho někam do rohu postele. To samý jsem udělal i se Seleny tričkem a pak se zbytkem našeho oblečení. Leželi jsme u sebe jenom ve spodnim prádle já jsem byl nad Selenou a jednou rukou jsem se podpíral abych jí nezalehl. Drouhou jsem jí svíral bok. Líbal jsem jí na rtech a pak jsem přešel na její krk na kterým jsem si udělal mampku. Pokračoval jsem níž a udělal si mokrou cestičku až na její hubené břicho. Sázel jsem jí na něj malé polibky. Pak jsem se vrátil zpátky k jejím ústům a začala válka. Sundal jsem jí spodní prádlo. A pak jsem sobě sundal boxerky. Nemám rád předehry. Vnikl jsem do ní a Sell se prohla v páteři. Zavzdychla moje jméno a já se nad tím pousmál. Přirážel jsem víc a víc. Oba dva jsme se udělali skoro stejně. Svalil jsem se vedle ní a oba dva jsme se snažili sklidnit náš dech. "Byl si úžasnej" Řekla když se její dech trochu sklidnil. "Ty si taky nebyla k zahození" Mrkl jsem. Přikryl jsem nás dekou a přehodil svojí ruku přes seleny pas. Přitáhl jsem si jí blíž k sobě. "Dobrou noc Sell" Usmál jsem se a dal jí pusu do vlasů. "Tobě taky Justine." Ještě nikdy jsme si snad neřekli že se milujeme....možná jednou. Na jendu stranu je to asi dobře. Protože ke mě třeba nechová tak velký city jako já k ní. No nechám to být a uvidim co z toho bude. "Co z toho bude?Pořád si podvědomě říkáš tu větu:Jestli je to pravá láska cestu si k sobě najdeme" Ozvalo se moje podvědomí. Možná....Řekl jsem. Vy´hodil jsem všechny myšlenky a usl. 

MemoriesKde žijí příběhy. Začni objevovat