11.část

459 18 0
                                    

Mamka: "Víš Angelo.... Já nevím chodíš do školy...a na Hawai??! Co když e ti něco stane??"

Já:"Mami...známky mám dobrý...Za školu nechodím...prosím!!Poletím s Justinem nic se mi nemůže stát!"

Řekla jsem s nadějí v hlase a koukla jsem se na Justina který na mě koukal s nechápavým výrazem.

Mamka: "Já vím že nechodíš za školu a učíš se...ale jak to mám teď zařídit ve škole??! Jsem pryč... A kdy by ses vrátila??...."

Zakryla jsem mikrofon u telefonu."Justine kdy by jsme se vrátili??" "Za 14 dní" Přiložila jsem mobil k uchu.

Já:"Vrátili by jsme se za 14 dní...."

Mamka:"No já nevím....Kolem pátý to zavolám..."

Já: "Dobře...." Řekla jsem se skleslým hlasem

Mamka: "Mám tě ráda"

Já "I ´já tebe"

Položila jsem hovor a podívala jsem se na Justina "Tak co??" Zeptal se s nadějí v hlase "Já nevim....říkala že se kolem pátý ozve....Justine já se bojím...nevydržím to tu bez tebe 14 dní.." Cítila jsem jak se mi začínají plnit oči slzami... Ale nechtěla jsem je pustit ven." Neboj se všechno bude v pořádku....uvidíš" Usmál se Justin a vtáhl mě do obětí. "Zůstaneš tu se mnou dneska??"´Pustila jsem Justina ze sevření. "Jasně že zůstanu jenom zavolám mamce" Usmál se. Postavil se ze sedačky a šel do kuchyně. Nejspíš zavolat mamce. Já jsem mezitím zapla televizi. Přepínala jsem kanál za kanálm...no nic tam nedávali. Přišel Justin a sedl si vedle mě. Přitáhl si mě k sobě tak že jsem měla položenóu hlavu na jeho hrudi. "Co dneska podnikneme???" Zeptal se a potom mi dal pusu do vlasů. "Nevím...Nejradši bych šla do postele udělala popcorn lehla si vedle tebe a koukala na film..." Řekla jsem a usmála se. Najednou se Justin zvedl a vzal mě do náručí. "Co to děláš??" Udiveně jsem se zeptala. "Tvě přání je mi rozkazem Honey!!" Usmál se. Začala jsem se smát a omotala si ruce kolem jeho krku. Justin vyšel nahoru po schodech a odnesl mě až do pokoje. V pokoji mě položil na postel. "Počkej tady....Jdu udělat popcorn mezitím můžeš vybrat nějakej film." Otočil se na odchod. "Dobře" Šla jsem ke stolu a zapla notebook. Najela jsem na filmy.Nevím proč ale zaujal mě film Rande s Hvězdou. Ten film už jsem hodně dlouho neviděla.... Najela jsem na něj a spustila ho. Justin přišel do pokoje s popcornem já jsem si lehla na postel a Justin si lehl vedle mě. Položil popcorn a přitáhl si mě k sobě. Položila jsem si hlavu na jeho hruď. Justin si hrál s mými vlasy. A koukal na film. Dojedli jsme popcorn. Film byl tak v polovině. Vůbec jsme nevěděli kolik je hodin. Jenom tak jsme leželi a koukali na film. Justin se najednou převalil nademě. Objema rukama se podepíral aby mě nezalehl. Začal se přibližovat a očima tikal z mých očí na rty a stále dokola. Nakonec se přiblížil úplně a naše rty se spojily. Začal se svými rty pohybovat a já začala hned spolupracovat. Potom přidal i jazyk a začala válka mezi našimi jazyky. Jednou rukou mi strčil pod tričko a jezdil s ní nahoru a dolů po mých zádech. Pořád jsme se líbali. Sjel rukou dolu k lemu mého trička. A chtěl ho sundat.

"She is confident oh no no oh no no" Pokojem se rozlehlo vyzvánení mého telefonu. "Grrrr" Ozval se Justina já od něj odtáhla. Šáhla jsem pro telefon na stolku. A rychle se koukla kolik je hodin "17:11" Koukla jsem se kdo volá ----MAMKA--- Zvedla jsem hovor.

Já: "Ano??"

Mamka: "Ahoj... Řekla jsem že si to rozmyslím a že pak zavolám....tak volám"

Já: "A jak jsi se rozmyslela??" Řekla jsem s obavami v hlase.

Mamka: " No.... Měla si pravdu že ve škole je  všechno v pořádku...Jedeš s Justinem takže se o tebe taky nemusím bát...A omluvení ve škole ti zařídím až přijedu..." Nenechala jsem mamku dál mluvit.

MemoriesKde žijí příběhy. Začni objevovat