*POHLED ANGELY*
Přiletěli jsme do LA v 11 večer. Vystoupili jsme z letadla. Vzali jsme si kufr a vyšli z letště. Zavolali jsme si taxi. Justin řidiči nadiktoval adresu a odvezl nás domů. Řidič zastavil u nás před domem. Justin mu zaplatil a vystoupili jsme. Justin vyndal z kufru náš kufr a šli jsme domů. Vešli jsme do domu. Všude bylo ticho a tma takže Ell s Raynem už spali. Přecijenom bylo půl dvanásvté pryč. Justin vyšel i s kufrem nahoru a já šla hned za ním. Přišli jsme do pokoje. "Jdu do sprch...jdeš se mnou??"Zeptal se mě Justin. "Nene....já vybalím věci a dám je do pračky." Usmála jesem se. "Ok" Vešel do koupelny. Otevřela jsem kufr a vyndala z něj věci. Špinavé prádlo jsem dala na hrumadu a čisté uklidila do šatny. Boty jsem dala do botníku a hygienické potřeby i se špinavým prádlem odnesla do koupelny. Zapla jsem pračku a vyšla z koupelny. Udělala jsem si drdol a vyndala si ze skříně kraťasy na spaní a tílko. Justin vyšel z koupelny. "Jdu do sprchy" Řekla jsem a vešla do koupelny. Slíkla jsem ze sebe oblečení a vlezla do sprchy. Umyla jsem se. Vyšla jsem ven. Osušila jsem se ručníkem. Oblíkla jsem si čisté spodní prádlo a pyžamo. Odlíčila jsem se a vyčistila si zuby. Zhasla jsem v koupelně a vešla do ložnice kde bylo taky zhasnuto. Lehla jsem si na postel k Justinovi. Přehodil ruku přes moje břicho a přitáhl si mě k sobě. "Dborou nc Honey" "Dobrou" Usmála jsem se a usla.
----------------------
Ráno nás probudil budík který jsem nastavila protože na kontrolu jdu ráno. Justin se rozhodl že půjde taky. Vstali jsme z postele a já jsem jí ustlala. Dneska bylo venku celkem chladno bylo zataženo a pršelo. Vešla jsem do šatny a oblíkla jsem si rifle bílý tílko a přes to jsem si vzala šedou mikinu bez zipu. Vešla jsem do koupelny a vyčistila jsem si zuby. Prodloužila jsem řasenkou řasy. Vyšla jsem z koupelny a Justin už byl taky oblečenej. Sešli jsme ruka v ruce dolů. Bylo čtvrt na 8. Takže Ell ještě spali. Napsala jsem jim teda vskaz. "Jela jsem s Justinem k doktorovi-Ang" Položila jsem ho na linku. Posadila jsem se ke stolu a najedla jsem se snídaně kterou Justin připravil. Když jsme doljedli dala jsem nádobí do myčky. Šli jsme ke dveřím. Obula jsem si bílý conversky a vyšli jsme. Natoupili jsme do Justinovo Ferrari a jeli jsme k doktorce. Zastavili jsme před ordinací. Vystoupili jsme z auta a justin ho zamkl. Vešli jsme do čekárny. nikdo tam nebyl takže by nás měla vzít rychle. Z ordinace vyšla sestřička. "Dobrý den slečno Monomeri. Pojďte dál" Podívala se na mě. Chytla jsem Justina za ruku. "DObrý den" USmála jsem se a vešla do ordinace. "Dobrý den slečno Mongomeri. Tak pojďte se mnou. Zavedla nás do místnosti s ultrazvukem a ostatním. "Tak se posaďte a vyhrňte si triko" Udělala jśem tak jak mi řekla doktorka. Justin mě celou dobu držel za ruku. Na obrazovce se najednou objevil černobílý obraz. "Tak.... vidím první miminko....a...chcete vědět pohlaví??!" "Ano..." "A obou dětí?!" "Prosim?!" "Čekáte dvojčátka.." "Co-cože?!Říkala jstem že čekám jedno dítě jakto?!" "Na prvním ultrazcuku to nemuselo jít vidět....miminka mohli být na sobě...." "Aha....a co to teda bude?!" "Maáte.....holčičku......a chlapečka" "Dvojčátka jsou dvouvaječná" "Děkujeme..." USmála jsem se. "Můžete si setřít gel.Už máte vymyšlená jména??!" "Ano...Bude to Justin....a buď Lola nebo Isabella" "Krásná jména" Usmála se. Setřela jsem si gel a oblíkla si triko. "Tak tady máte ultrazvuk." "Děkuju. Nahledanou" Odešli jsme. Přijeli jsme domů. "Justine??Musíme sehnat někoho kdo nám obstará svatbu!" "Jo....pani za 5 minut bude tady!" "Cože?Ty už si někoho sehnal?!" "Jojo!" "Super" Dořekla jsem a zazvonil zvonek. Otevřela jsem. Ve dveřích stála pani asi o 2 roky starší než já. "Pojďte dál" Usmála jsem se. "Dobrý den já jsem Hanna" "Dobrý den....Angela Mongomeri!" "Mohli by jsme si tykat?" "Jo..jasně!" Usmála jsem se. "Takže... Vaše svatba bude nádherná....Jako první ...Jaká by jste chtěla svatební oznámení?" Začali jsme vybírat. Nakonec jsme vybrali. "Tak to by jsme měli. Seznam hostů??" Nadiktovala jsem jí hosty..."Dobře ještě dnes dodělám svatební oznámení a všem jim to pošlu....takže jestli bych tě mohla poprosit o adres?" "Jo..samozřejmě...pošlu ti je ještě dneska na mail?" "To bys bylahodná" "Jako další....místo?!" "vždycky jsem chtěla svatbu jako v pohádce....kde se jde po dlouhém bílém koberci.....posetým lupeny růží a na konci u oltáře čeká váš princ... okolo dlouhého bílého koberce jsou bílé židle... a tam sedí hosté." Dořekla jsem. "Dobře....co kdyby to bylo na louce nedaleko města?....Kousek za loukou je takový krásný velký prosklený altánek ve kterém by se pak mohl konat posvatební večírek." "Dobře...nechám to na tobě." Všechno jsme dořešili a Hanna odešla. Seděla jsem na gauči s notebookem a posílala jí adresy hostů. "Copak děláš Honey?!" Ve dveřích se objevil Justin "Posílám Hanně adresy na hosty aby jim mohla rozeslat svatební oznámení" Usmála jsem se. "Aha" "Jenom pošlu poslední dvě adresy a půjdu nahoru. Počkáš na mě v ložnici?!" "Jojo!" Usmál se. "Dobře. Hned tam budu!" USmála jsem se. Doposlala jsem adresy a zavřela notebook. Podívala jsem se naa čas. 22:56. Asi už bych ěla jít. Vyšla jsem nahoru. Justin byl asi v koupelně. Slíkla jsem Ze sebe oblečení a vešla do koupelny. Justin stál ve sprše. Potichu jsem vešla k němu. Nadskočil od leku a pak se ke mě otočil čelem. Obmotal si ruce kolem mého pasu. Já ty svoje spojila za jeho krkem a on spojil naše rty. Začala válka. Po delší době jsme se odpojili. "Miluju tě!!Nemůžu se dočkat až budeš nosit moje přijmení!!Angela Bieber!Bude to dokonalý!A každej bude vědět že si jenom moje!" Usmál se. "Taky se nemůžu dočkat!!Miluju tě!" Dala jsem mu letmý polibek. Dosprchovali jsme se a vyšli ze sprchy. Osušila jsem se ručníkem. Oblíkla jsem si pyžamu a šli jsme si lehnout. "Dobrou noc!!" !Dobrou" Justin mi dal pusu do vlasů a usli jsme........................DNESKA JE ČÁST KRATŠÍ....ALE BUDE JEŠTĚ JEDNA DELŠÍ ČÁST A PAK KONEC....:/:))
PS:OMLOUVÁM SE ZA CHYBY!!:/
ČTEŠ
Memories
FanficBelieberka.....Justina miluje!!....Jak to bude pokračovat po vážnym incidentu.....který se jí přihodí??!.....Více v MEMORIES