Odkryl mi oči a já stála před Disneylandem!! :O "Pane bože!!" Stála jsem jak kdybych viděla ducha a s otevřenou pusou. Nenápadně jsem se štípla do ruky jestli se mi to náhodou nezdá...nezdálo "Tak jdeme dovnitř??" Zeptal se Justin a šli jsme ke vchodu.
*JUSTINUV POHLED*
Rozhodl jsem se dneska vzít Angelu do Disneylandu. Když jsme dorazili před Disneyland a já ji odkryl oči nejdřív byla zaskočená a pak se asi nenápadně štípla do ruky no já si toho všiml. "Tak jdeme??" Zeptal jsem se Angely. Nečekal jsem na odpověď a šel rovnou ke vchodu. Angela šla hned za mnou. Došli jsme ke vchodu kde seděla milá pani. "Dobrý den prosil bych 2x vstupné plus 2x vstupenku navíc aby jsme nemuseli čekat ve frontách." "Dobrý den. Jistě hned to bude" Usmála se na mě pani za okýnkem a já jí úsměv vrátil. Koukl jsem se na Angelu která pořád nemohla uvěřit tomu že stojí před Disneylandem. Pak si ale všimla že platím. "Justine co blbneš!! Neplať to za mě!! Zaplatím si to!" "Angelo já ti to zaplatím to já jsem tě sem pozval!!Takže platím já" Usmál jsem se a ona na mě koukala vražedným pohledem. " No tak usměj se!! Sluší ti to víc!" Zase se začervenala a pak se usmála. Je to roztomilý když se červená a já vidím co s ní dělá to že je se mnou" Usmál jsem se nad svojí myšlenkou. Konečně jsme dostali vstupní lístky a mohli jsme jít dovnitř. "Páni!! Je to tu obrovský a ta horská dráha!! Justine děkuju že jsi mě sem vzal!!" Usmívala se od uchu k uchu. A já se musel usmát taky. Ten její úsměv...rozesměje vás taky. "Nemáš vůbec zač! Tak kam půjdeme jako první?!" "Na horskou dráhu!!" A sakra! "Víš Angelo...já bojím se výšek" "Justine neboj budu tam s tebou a nic se nestane... uvidíš bude se ti to líbit " chytla mě za ruku a táhla k horský dráze...byla vážně hodně vysoko.... Ale bude tam se mnou ona ...takže se nemám čeho bát. Šli jsme ke dvoum chlapum co stáli u vchodu na horskou dráhu a ukázali jim lístky. Nasedli jsme na sedačky připoutali se a čekali než se rozjedeme. Začali se mi potit dlaně...byl jsem nervozní a po pravdě jsem se i trochu bál. Angela to asi poznala. "Justine neboj" chytla mě záruku. Při jejím dotyku jsem se uvolnil a všechna nervozita a strach ze mě spadla. Usmál jsem se na ní a ona mi úsměv opětovala. Rozjeli jsme se...¨Páni vážně jsem se neměl čeho bát.... bylo to super. Vystoupili jsme. A šli jsme dál. Vyzkoušeli jsem ještě spoustu dalších horských dráh a jinýh atrakcí co tam byly. "Páni koukni se na toho obrovskýho medvěda" koukl jsem se tím směrem co Angela ukazovala. Visel tam u jednoho stánku se suvenýry vážně obrovský plyšový medvěd....A nemohla z něj spustit oči.... "Nemáš hlad nebo žízeň??" Zeptal jsem se Angely "Hlad ani ne ale mám celkem žízeň" "Ok tak běž tady k tomu stánku a něco si kup já si jenom odskočim. Hned jsem zpátky" Usmál jsem se a dal jí do ruky pár dolarů. " Justine nech si to já nechci aby jsi mi všechno platil" "No dobře.....Já hned jsem zpátky" Otočil jsem se a šel ke stánku s medvědem.....
*POHLED ANGELY*
Šla jsem si koupit pití zatím co Justin někam šel. "Dobrý den 2x pomerančovej džus prosím" Řekla jsem pani ve stánku "Dobrý den hned to bude" Usmála se a já na ní taky. Podala mi džusy a já jsem zaplatila. Otočila jsem se a šla si sednout na lavičku před stánkem a čekala na Justina... Pořád jsem ho nikde neviděla. Najednou mi někdo poklepal na rameno. Nadskočila jsem leknutím ale když jsem zjistila že je to Justin držící v ruce toho obrovskýho medvěda. "Páni Justine děkuju!!" Usmívala jsem se a dala mu pusu na líčko a objala ho. Objetí mi hned vrátil a usmíval se i on. "Toho jsem ti koupil aby jsi věděla jak moc tě mám rád a kdybych ti náhohou chyběl a nemohl být s tebou...tak aby jsi věděla že mi taky chybíš.... " "Děkuju!! Taky tě mám moc ráda Justine!!" Znovu jsem ho obejmula. "Jsem rád že jsem tě mohl poznat. Ty mě totiž nebereš jako toho Justina Biebera kterýho chce přes 36 milionů beliebers..... ty mě bereš jako normálního Justina...a za to ti děkuju!!" usmál se a dal mi medvěda do ruky. "I já jsem ráda že jsem tě mohla poznat....osobně... A nemáš zač" znovu jsem se usmála.... v jeho přítomnosti se směju pořád. Chytl mě za ruku a ruku v ruce a já ještě s držícím obrovským medvědem v druhé ruce jsme se procházeli po Disneylandu. Byli jsme tu už asi celkem dlouho protože už se začalo stmívat. Vzpomněla jsem si na to že napíšu mamce v kolik přijedu. "Počkej jenom slíbila jsem mamce že se jí ozvu." Pustila jsem Justina a vyndala si mobil z kabelky. měla jsem 5 zmeškaných hovorů od mamky. Koukla jsem se rovnou kolik je hodin. "18:41". Páni ten čas tak rychle utíká.... Vytočila jsem mamky číslo.
Mamka- " Zlato je všechno v pořádku?!! Měla jsem o tebe strach když jsi se neozvala!" Řekla hned jak zvedla telefon.
Já-" Ahoj mami. Jo všechno je v pořádku. Jsem ještě s Justinem a nevím v kolik dorazím ale nemusíš se o mě bát všechno je v pořádku" Slyšela jsem jak si oddechla.
Mamka-" Tak to jsem ráda že je všechno v pořádku. No nic tak já tě nebudu zdržovat zlato papa.
Já-" Papa mami. Mam tě ráda"
Mamka- " Já tebe taky užij si to"
Ukončila jsem hovor a vrátila telefon zpátky do kabelky. Byla už tma a jenom svítily lampy okolo chodníků a světla na horských dráhách. " Už je tma a chtěl bych ti něco ukázat..." Chytl mě za ruku a někam mě táhnul. Došli jsme až před obrouvskě točící kolo. "Pááni!!" Usmála jsem se. "Je tam odtud vidět celý New York." Ukázali jsme lístky šla jsem si sednout do sedačky. Justin tam ještě něco říkal tomu chlápkovi co měl na starost elektriku u točícího kola. Přišel a sedl si vedlě mě. Byli jsme tam sami a kolo se začalo pomalu točit. Justin si dal ruku okolo mých ramen a přitáhl si mě blíž k sobě. Opřela jsem si hlavu o jeho rameno. Byli jsme už nahoře když se najednou kolo zastavilo. "Co se to děje?!!" Lekla jsem se že se to seklo a mi tu zůstaneme ."Neboj řekl jsem tomu chlápkovi ať to až budeme nahoře zastaví" Oddychla jsem si. Ten výhled....Byl opravdu vidět celý New York!! Koukala jsem na výhled a seděla jsem k Justinovi zády. Justin mi dal ruce okolo pasu a spojil je na mém břiše. "Angelo....já.....viděl jsem tě už s tvojí kamarádkou před koncertem....byl jsem ve starbucksu když jsem sem přijel ještě před koncertem.....a zamiloval jsem se do tebe ale říkal jsem si že už tě asi nikdy neuvidím...pak jsi byla na mém koncertě a já zjistil že jsi belieberka a zamiloval jsem se do tebe ještě víc....A nevim jak na tom u tebe jsem." Kdž dokončil to co řekl....otočila jsem se k němu čelem . Justin měl sklopenou hlavu..... Dala jsem si jeho hlavu do dlaní aby mi koukal do očí.
*POHLED JUSTINA*
Řekl jsem to co jsem cítil už od tý doby co jsem jí viděl... bál jsem se že mě odmítne. Koukal jsem do země a ona se ke mě otočila čelem. Vzala mi hlavu a dala si jí do dlaní. Chvíli mi koukala do očí a já jí."Justine já....jsem tě milovala už dlouhou dobu před koncertem protože jsem belieberka...ale bylo to jiný....ale teď?!! Teď jsem tě poznala osobně a......" Nenechal jsem jí domluvit a skočil jí do řeči. "Angelo neokecávej to a řekni mi narovinu chodila by jsi se mnou??!" Zeptal jsem se jí narovinu. Držela pořád mojí hlavu mezi dlaněmi .....a....... potom.........mě políbila. Nejdřív jsem jenom zaraženě seděl ale pak jsem začal spolupracovat. Obmotala si ruce kolem mého krku a já si spojil ruce za jejími zády. Přejel jsem jí jazykem po spodním rtu čím jsem si vyžádal vstup do jejích úst...který mi povolila. Začala válka mezi našimi jazyk. Najednou se kolo pohlo. Angela se odemě odtrhla. "Takže to mám brát jako ano?!!" Usmíval jsem se jako debil."Jo" Usmála se taky. Kolo už zastavovalo a my vystoupili. Koukl jsem se kolik je hodin "19:39" . Páni to tak rychle uteklo. Přál bych si aby ten čas s ní neutíkal vůbec ale bohužel utíká ještě rychlejš než normálně. "Nemáš hlad?!" Zeptal jsem se po tom co jsem dopřemýšlel. "No už celkem jo" "Tak tě zvu na večeři" Slovo zvu jsem zdůraznil aby pochopila že budu platit já a nějak se z toho nevymlouvala. Normálně by se mnou holka chodila kvůli penězům...ale ona je jiná vymlouvá mi když jí chci něco koupit nebo něco za ní zaplatit a proto jí miluju. Jeli jsme do restaurace kam jsem jí vzal poprvé.
-------------------------------
Zaplatil jsem v restauraci a odvážel jsem Angelu domu. Už jsem zastavoval před jejím domem. "Ahoj uvidíme se zítra" Usmála se na mě. Naklonil jsem se k ní a políbil jí..... Hned spolupracovala. Usmála se a na rtech mi řekla "Už vážně musím jít domů" "Ahoj" Usmál jsem se a ještě jí dal letmý polibek. Zavřela dveře od auta a šla k domu. Ještě se na mě u dveří otočila a zamávala, Zamával jsem jí zpátky a jel domu..........
Jenom by mě zajímalo jestli to někdo čte.. :)) Tak prosím kdo to čte ať dá vote :))
ČTEŠ
Memories
FanficBelieberka.....Justina miluje!!....Jak to bude pokračovat po vážnym incidentu.....který se jí přihodí??!.....Více v MEMORIES