4.Část

609 24 0
                                    

Tuhle část  píšu na tabletu protože nejsem doma. Takže se předem omlouvam jestli tam budou nĕjáký chyby :))

*RÁNO*

Vzbusila jsem se dřív než mi zvonil budík.To se mi moc často  nestává.Ell ještĕ spala. Potich jsem vstala z postele abych Ell nevzbudila a šla ke skříni si vyndat oblečení. Na konec jsem si vyndala svĕtlý modrý rifle,černý tílko a tmavší riflovou košili a šla jsem do sprchy. Sundala jsem si pyžamo a vlezla do sprchy dala si na dlaň sprchovej gel a rozetřela si ho po tĕle. Smyla jsem ho vlažnou vodou a vylezla jsem ven. Osušila jsem se ručníkem a oblíkla si oblečení. Vyčistila jsem si zuby,nanesla jsem si tenkou vrstvu make-upu a řasenkou prodloužila řasy.Vlasy jsem si vyžehlila do rovna. Koukla jsem se na mobil kolik je hodin "7:02" Ještĕ mam dost času ale asi bych mĕla jít vzbudit Ell. Řekla jsem si sama pro sebe a šla jí vzbudit. "EII vstávej !!" "Už jsem vzhůru jenom se mi nechtĕlo vstávat z postele" obĕ jsme se začali smát "Jdu se umejt" "Ok já jdu dolu udĕlat snídani a pohni ať se stihneš nasnídat!! Je 7:15 tak buď ve 30 dole ať to stihneme do školy" "Fájn ve 30 jsem dole" Šla jsem teda dolu udĕlat snídani. Řekla jsem si že udĕlam palačinky. Vyndala jsem si mouku mlíko atd. Udĕlala jsem tĕsto a zapla jsem sporák a vyndala si pánvičku. Když jsem dosmažila palačinky dala jsem nám je na talíře a dala na nĕ marmeládu a zamotala je. Na konec jsem se na nĕ dala šlehačku. "Hmm 30....Jsi přesná !!" "Já vždycky!! :D" "Trubko!! :D Poď jíst nebo nestihneme školu a Hillstigsová nás zabije máme matiku !" Vždyť je 30 máme 30 máme 15 minut čas klid!! :D" "Dobrou chuť" "Dobrou" Když jsme dojedli palačinky ještĕ jsem dala rychle nádobí do myčky a šla si nahoru pro kabelku do který jsem si ještĕ dala klíče od baráku penĕženku a mobil. Sebĕhla jsem dolu vzala si klíče od auta. Obula jsem si vansky a šli jsme s Ell k autu. Cesta do školy trvala asi 5 minut. Zaparkovala jsem na parkovišti předškolou. Obĕ dvĕ jsme vystoupili a šli do školy. Šli jsme ke skříňkám a vyndali si první hodinu matiku. Den ve škole utekl celkem rychle... Rozloučila jsem se s Ell a jela jsem vyzvednout Kate která už na mĕ čekala před školou. " Ahoj ségra tak jak ses mĕla a co ve škoe??! "Ve škole to šlo. Co u tebe?! nevadilo by ti kdyby u nás přespala Emm ??!" "U mĕ to taky šlo. Jo jasnĕ ale pudete spát v 10 je ti to jasný?!" "Fájn. a mohla by si nás odvést k Emm a počkat tam na nás než si zablí a pak nás odvést k nám?? Prosím!! Byla bys ta nejlepší ségra"  "Fájn ale jenom proto že jsem nejlepší :D " Obĕ jsme se začali smát a pak šla Kate pro tu Emmu. " Tak jsme tu " "Mhm" Odvezla jsem je teda k Emm a tam na nĕ čekala byla to vĕčnost než se ty dvĕ uráčeli přijít. Tak jsem šla na facebook a koukla se na instagram. Na fb nic nebylo. Na instagramu jsmem likla Justovi pár fotek cobse mi líbily a pak už konečnĕ přišli Kate s Emmou "No konečnĕ už jsem myslela že nepřídete" usmála jsem se na nĕ "Ale tak vyplatilo se na nás čekat ne?!" Kate se začala smát a já se musla začít smát taky. Jeli jsme domu a já pustila rádio hráli od Miley Cyrus Wrecking ball .Všechny jsme začali zpívat a smáli se. Dojeli jsme před barák. Zaparkovala jsem auto a vystoupili jsme . Já zamkla auto a šla odemknout když jsem otevřela byla ve vnitř Ell. Holky šli hned nahoru "Udĕlejte si úkoly " "No jo..." Řekli obĕ stejnohlasnĕ. Musela jsem se nad tim zasmát. "Co tu dĕláš a jak si se sem dostala??"  " No za 1.chtĕla jsem ti nĕco říct a za 2. vím že schováváš klíč v kvĕtináči." "Tak to jo :D. A co jsi mi chtĕla říct??!" " No...Seznámila jsem se s jedním klukem jmenujese Keyl a.....no už tejden spolu chodíme" "To si dĕláš srandu !!! A kdy si mi to jako chtĕla říct?!" "No teď?!!!" "Aha...tak říkej je hezkej ?? Jak vypadá? Kolik mu je? Odkud je? Chodí k nám na školu?" "Klid. Neboj se všechno ti to řeknu" Když mi to Ell všechno řekla bylo 5 večer šla jsem nahoru ke Kate zaklepala jsem na dveře "Dále" " Holky nemáte hlad??" "Jo docela jo" "A co by jste si dali?? Toasty?!" "JO!" " Řekli stejnohlasnĕ . Šla jsem dolu Ell sedĕla na gauči a koukala na televizi. Šla jsem do kuchynĕ a vyndala si toastovač a toastovej chleba kečup šunku sýr... "Ell dáš si taky toasty??!" "Jojo dík" Dodĕlala jsem toasty jeden talíř jsem odnesla Ell a pak jsem šla nahoru odnýst to holkám "Ťukťuk. Můžu??" "Jo . Jasnĕ" " Tady máte ty toasty " "Dĕkujeme" "Nemáte zač. Dobrou chuť" Zavřela jsem dveře a šla dolu za Ell. "Dobrou chuť" "Dĕkuju. Tobĕ taky" Když jsme dojedli koukla jsem se na mobil kolik je "20:01" "nepujdem nahoru?" "Ok " vypla jsem televizi a šli jsme nahoru. Šla jsem se osprchovat. Vlezla jsem do sprchy a nechla na sebe týst kapky vlažný vody asi po 15 minutách co jsem tam jen tak stála jsem si dala na dlaň sprchovej gel a rozetřela si ho po tĕle  a smyla pak jsem si vzala šampon a vmasírovala jsem si ho do vlasů a smyla. Vylezla jsem ze sprchy a obmotala jsem si ručník kolem tĕla druhým ručníkem jsem si udĕlalanturban na hlavĕ a vyšla jsm ven z koupelny a šla ke skříni Ell ležela na posteli s mobilem v ruce.Podle toho jak se usmívala a červenala si asi psala s Keylem. Ze skříné jsem si vyndala pyžamo a šla zpátky do koupelny kde jsem si oblíkla pyžamo a vysušila vlasy pak jsem šla za Ellou "Co dĕláš??! Píšeš si s Keylem??" " Jo.Jak jsi to poznala?!" " Tak za 1.Smĕješ se do mobilu jak dement a za 2. Jsi červená jak rajče" Obĕ jsme dostali výbuch smíchu. Míváme ho docla často když jsme spolu. " Můžeš se jít osprchovat" " Jo já jdu " Když Ell odešla do koupelny koukla jse se koluk je "21:12"  Šla sem si připravit zejtra do školy. Šla jsem se ještĕ podívat ke Kate do pokoje jestli už jsou holky vykoupaný a převlečený do pyžama. Ťukťuk "Dále" "Jdu se jenom kouknout jestli jste už vykoupaný" obĕ už byli vykoupaný a v posteli "Máte ty úkoly?? " " Jojo máme" "Ok.Dobrou ."  Šla jsm ke Kate a dala jí pusu na čelo a obejmula jí "Dobrou " Řekli obĕ stejnohlasnĕ. Usmála jsem se na nĕ a zavřela dveře. Šla jsem do pokoje otevřela jsem dveře a Ell ještĕ byla v koupelnĕ tak jsem ustlala a šla si lehnout. Usla jsem ani nevim jak.

Další 3 dny utekly rychle do koncertu zbýval jeden den ....

Tak tady je další část :) Dneska je krátká :/ :)

MemoriesKde žijí příběhy. Začni objevovat