Bucky a szilvás stand előtt állt, nézegette a finom, érett gyümölcsöket. Néhányat a kesztyűs kezébe vett, amiket aztán kifizetett az eladónőnek. Dorothynak viszi, hogy süteményt csinálhasson belőle, amit majd kettesben esznek meg, miközben a rozoga kis tévéjükben néznek valamit. Mosolygott a gondolatra.
Megköszönte a pultosnak a szilvát, s megfordulva az út széléhez sétált. Várt míg elmennek a kocsik, kettő rendőri szirénázó darab igazán felkeltette az érdeklődését. Figyelte valaki.
Lesütötte szemét, majd felnézett. Az újságos volt az, hol őt, hol a kezében lévó lapot nézegette.
Bucky lehajtotta a fejét, hogy a sapka ellenzője eltakarja az arcát, majd az újságos felé indult. A pult mögött álló férfi megrémülni látszott, közeledtére elszaladt, így ő könnyedén szemügyre vehette azt a cikket, ami félelmet gerjesztett benne.
Bécs... Robbantás... James Buchanan Barnes... A Tél Katonája...
Csak átfutott a szavakon, érezte, baj van, Dorothyt is veszély fenyegetheti. Előkapta a mobilját, s írt neki: VÖRÖS KÓD. A megbeszélt két szavuk, ha baj van. És most baj volt...
Felrohant a lépcsőn, egy pillanatra állt meg csak az ajtónál, valaki bent van. Oly halkan lopakodott be amennyire csak tudott.
Az alak a hűtőnél állt, a noteszét nézegette, közben beszélgetett valakivel.
- Értettem- megfordult, arcára enyhe meghökkenés ült ki, de mintha számított volna már az érkezőre.
- Megismersz?- Kérdezte rögtön.
- Te vagy Steve.- Válaszolt Bucky, kezében még mindíg a szilvákkal, a szoba közepén állva. -Olvastam rólad a múzeumban...
- Körbevették az épületet.- Hallotta meg a headsetet kitűnő érzékei alapján. Ne legyen itt Dorothy, fogta el a kétségbeesés, csak ő ne.
- Tudom, hogy ideges vagy. Minden okod megvan rá. - Folytatta Steve. - De hazudsz.
Bucky nyelt egyet. - Nem voltam ott bécsben. Nem gyilkolok többé.
YOU ARE READING
Weakness (HUN)
FanfictionBucky állandó orvosi kísérője Dorothy, aki a helyes működésére felügyel, hogy a katona pontosan végezhesse munkáját. Mindketten az 1900 évekből maradtak vissza. Dorothynak viszont különleges képessége van: egyedül ő tud érzelmileg hatni a rideg Buc...