A vörös nő elfutott, s közben egy futó pillantást vetett közben a hídra. Bucky tudta, hogy utána kell mennie, különben semmi értelme az egésznek, hisz útban volt, korlátozta őt az igazi küldetése teljesítésében.
Parancsokat osztott, majd átvetette magát a korláton, egyenesen egy kocsin landolva, ami behorpadt súlya alatt, majd nyikorgó hangok kiséretében megadta magát lépései nehézségének.
A férfinak azonban hirtelen kellett féreugrania, Rogers társa célba vette, így a takarás tűnt a legbiztosabbnak, mig el nem rendezi a dolgot.
Keményen tüzelt vissza, míg a másik tára ki nem fogyott, s az övé is oly kevés volt már. Oldalra pillantott, villogó rendőr autót vett észre, amit gyoras elintézett az utolsó golyóval. Kilépett a takarásból, közben tárat cserélve, tekintete újra a vörös nőt kereste.
Emberek futottak el az útjából halálra váltan, ám öt ez nem érdekelte.
Bucky fegyverét lefelé tartva hirtelen megállt, hallott valamit, ami kocsi mögül jött. A célpont oda bújt el, most erősítést kért, rakta össze fejében.
- Találka két perc múlva... Civilek életveszélyben... A landolás...
A férfi csak ennyit hallott, de neki ez is elég volt. Csöndesen lehajolva, övéből elővett egy kis kerek bombát, s átgurította a kocsik alatt, számolva a másodperceket amíg az útpadkához koccant, mire készítette már a fegyverét.
A robbanás elsöpört maga körül mindent, de Bucky nem látott repülő testet, vagy végtagokat. Ebből pontosan tudta, hibázott.
Hirtelen valami rávetette magát hátulról, lábait összekulcsolta a nyakán, s egy erős, vékony kötéllel folytogatni kezdte. A vörös volt nő az.
Jobb keze a szájához szorult, hátratántorodott, az egyik ott álló kocsinak esett. Összeszedte magát, s szabad bal kezével ledobta magáról ellenfelét, ki keményen az aszfalthoz csapódott.
Bucky felkapta a földön heverő fegyverét, már épp célozna, dúlt benne a kegyetlen harag, de a nő gyorsabbnak bizonyult, és egy áramos fémkorongot dobott bal felkarjára, amitől az ernyedten elveszítette tartását.
ESTÁS LEYENDO
Weakness (HUN)
FanficBucky állandó orvosi kísérője Dorothy, aki a helyes működésére felügyel, hogy a katona pontosan végezhesse munkáját. Mindketten az 1900 évekből maradtak vissza. Dorothynak viszont különleges képessége van: egyedül ő tud érzelmileg hatni a rideg Buc...