"Se-selam........
Karşımdaki ela gözlü bana şaşkınlıkla bakarken Harry evin merdivenlerine yöneldi.
"Hey!Bunun ne işin var burda?"diye ela gözlü Harry'i takip ederken ıslak montumun cebinden telefonumu çıkarıp babamın zoruyla kaydedilmiş David'in numarasını buldum.
"Evet"sesini duyduğumda içeri Harry ve ela gözlüde dahil 5 kişi girdi.Gözlerim faltaşı kadar açılırken telefona odaklanmaya çalıştım.
"David benim Kate"derken aralarında konuşuyorlardı ve bu saçmalık ciddi anlamda canımı sıkmaya başlamıştı.
"Evet Kate."Telefonu diğer elime alıp valizi tutmayı bıraktım.
"Şuan Londra'dayım ve verdiğin adreste bir sorun olmalı"dediğimde göz ucuyla diğerlerini inceledim.Çakma sarışın gülümserken karşılık vermedim ve o da hemen eski haline döndü.
"O adres doğru Kate"dediğinde kafamdan aşağı kaynar sular dökülüyordu ve artık sabrımın son aşamasındaydım.
"Tanrı aşkına boktan bir adres vermişsin ve burda ismini bile bilmediğim beş erkek var!"diye kükrediğimde boğazım bağırmaktan acımaya başlamıştı.
"O evdekiler senin gibi kiracı Kate!"derken ilk defa sesi sert çıkmıştı.Bu kibarlaşmam için bir uyarı olsada içinde bulunduğum bunun için mümkün değildi.Tanrı aşkına Londra'dayım ve kalmam gereken evde başka kişilerde yaşıyormuş!!!!!
"Babam sana bir ev bul dedi!"diye bağırdığımda o da benim gibi yaşından beklenmeyecek şekilde bağırdı.
"Baban bir ev bulmamı söyledi tek kişilik bir ev olmasını söylemedi!Zaten iki günde anca bunu bulabildim ve küçükhanım büyüklere karşı terbiyeli olmalısın!!!!"Gözlerim şaşkınlıkla büyürken onun nefes alışını duydum.
"Kapa çeneni moruk!"Telefonu kapatıp yere fırlattığımda valizimin üstüne oturdum.Beni şaşkınlıkla izlerlerken elimle başımı kapattım.Sakinleşmeye çalışıp gözlerimi kapattığımda sinirden ağlamaya başladığımı farkettim ve bu utanç vericiydi.Özellikle tanımadığım 5 kişinin önündeysen bu berbat.Dizimdeki elle irkildim ve gözlerimi açtığımda bana bakan yeşil gözlerle karşılaştım.
"Sanırım iyi değilsin"diye mırıldandığında başımı kaldırıp diğerlerine baktım.
"İyiyim"Elini yavaşça ittirdiğimde Harry ayağa kalktı.
"En üst kattaki oda sizin.Ev arkadaşı olduğumuza göre tanışmamız gerek"derken sarışın,gülümsemeye çalıştım.Valizden kalkıp saçlarımı ve üstümü düzelttim.Elimi uzatmadan önce parmağımdaki sonsuzluk işareti olan terden kaymış yüzüğü ayarladım.
"Ben Katherine.Ama siz Kate diyin lütfen.....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Merhaba Londra
RandomKate Londra'ya gider ve orda bir ev tutar.Tabi bu evde onun dışındanda birkaç kişi daha yaşıyordur.Kimi zaman adeta facia kimi zaman aşk dolu anların yaşanılacağı bir kitap.Eğlencenin ve aşkın son durağı neresi? Merhaba 1D..... Merhaba Londra....