Hissetmek.
Nihayet hissedebiliyordum.Güzel duyguların hala var olduğunu hatırlamak iyiydi.Mutlu olmak mesela.Sabah uyandığımda yanımdaki sıcaklık hala yerindeydi ve bu da iyiydi.Gitmesini istemiyordum ve o da gitmemişti.Şimdi ise belimde bu adamın kolu vardı.Adeta sahiplenircesine.Dün uyumak istiyorum diye Zayn'in tüm o romantikliğine rağmen mızmızlandığımda Zayn'in bakışları görülmeye değerdi.Sonrasında ilk defa uzun bir aradan sonra sarılarak uyumuştuk.Tüm bunlar muhteşemken en iğrenci bugün okula gitmek zorunda olmam.Çünkü yeterince dersleri ektim ve buna devam edersem bursumu kaybedeceğimden korkuyorum.Bir diğer şey ise rüyamda Elena'nın benden özür dilediğini görmem ve kafamdan akan kanlar.Oldukça ürpertici bir kabustu.
"Hmmm"diye mırıldanmaya başladığında kabusun etkisini atıp Zayn'in kolunun altından çıkmaya çalışıyordum.
"Uyan Zayn"dedim uyanmayacağını bile bile.Ve ikinci bir denemeyle en azından aramızdaki mesafeyi kurtarmıştım.Bu hareketlerime imkansız bir şekilde uyandı.Vay be.
"Kate?"dediğinde yataktan ayaklarımı sallandırıp ona döndüm.
"Burdayım."dedim ama bunu neden dediğim de meçhul.Sanırım gözlerinde gördüğüm bir anlık korkudan olabilir.
"Teşekkür ederim"derken oda ayağa kalkmıştı.Şaşırmıştım.Ne teşekkürü?
"Ne için?"diye sorduğumda büyük odada yatağın etrafından dolaşıp önümde diz çöktü.Bir an zihnim bana o hep izlediğim filmleri hatırlattı.Kızın elini tutan,gözlerinin içine bakan ve evlenme teklifi eden filmleri.Tabiki bu olacak birşey değildi ama yinede Zayn'den bunu duymak ve o kıskançlıkla izlediğim filmlerdekinin aynısını yaşamak da iyi olurdu.Kimbilir belkide gelecekde olabilirdi.
"Gitmediğin için teşşekkür ederim.Ben gidersin sanmıştım"dediğinde balon gibi patlatmıştı düşüncelerimi.Aynı şeyi bende senin için düşünüyordum demek istedim.Dudaklarıma bir tebessüm kondurdum ve sanki o da bundan cesaret alarak kollarını belime dolayıp sıkıca sarıldı.Bense o kendine has kokusunu çektim ve birdaha ayrılmamayı diledim tanrıdan.Sonra ayrıldı ve tekrar ayağa kalktı.Bende onunla birlikte kalkıp sonrada odadan çıktım.Giyinmeli ve okula gitmeliydim.Ya da gitmeliydik.
************
Kev'in Ağzından...
"Dediğim gibi El rahat ol"diye tekrarladığımda gözlerini devirdi.
"Ben zaten rahatım Kev!"diye sonunda patladığında derin nefesler verdim.Sinirlenince pek de iyi olmuyordu açıkçası.Ve dünkü olaydan sonra iyice sinirlenmişti.
"Ben sadece olay çıkmasını istemiyorum ve de gördüğüm bir kabustan dolayı pekde iyi değilim"diye itiraf ettiğimde gözleri irileşti ve göğsümden ittirdi.
"Zaten sadece bir gün gideceğim Kev!"diye dünki planımızı tekrarladı."Aptal kuzenin gidip onlara kayıt yaptırdığımı söyleyecektir ve onlarda inanacaktır.Halbuki ben bir günde onları bitirip yok olucam!Bu tek günde o kızın ve o budalanın ağzına sıçmazsam-"
"Herneyse hadi çıkalım.Unutma akşam 8 de uçağın kalkıyor bu yüzden çok işimiz var"diye sözünü kestim.Yoksa yine bir araba dolusu küfür edicek ve benim bile korktuğum planlar yapacaktı.
***********
Kate'in Ağzından....
Üniversiteyi ve arkadaşlarımı özleyeceğim aklıma gelmezdi bile.Aklıma gelmeyen yine birşey daha var.Zayn'le ilk zamanki gibi olmak.Rüya gibi.Şuan elimi tutması ve öğrencilerin bize bakması da hayal olabilir mesela.Merdivenleri çıkıp sınıf ayrımına geldiğimde durdu.Böylelikle bende durmak zorunda kaldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Merhaba Londra
RandomKate Londra'ya gider ve orda bir ev tutar.Tabi bu evde onun dışındanda birkaç kişi daha yaşıyordur.Kimi zaman adeta facia kimi zaman aşk dolu anların yaşanılacağı bir kitap.Eğlencenin ve aşkın son durağı neresi? Merhaba 1D..... Merhaba Londra....