Yeniden ben:)))Valla canlar bu bölümü hastalıktan ölerek yazdım.Zaten iki gün raporluydum ve tam 10 tane sınav olucam bu haftayla beraber toplamda.Sonra 8 sayfalık performans ödevleri.Derslerim zaten çok ağır.Uykusuzlukdan ölüyorum ya.Neyse kitaba geri dönersek canlar valla diğer bölümden sonra bu bölümü beğenmemenizden korkuyorum:(Eğer isterseniz siler yeniden yazarım:'(Son olarak yorum ve vote bence az.Tabi bazı okuyucularım kalbimde ayrı yere sahip.Bana gelen yorumların birinde Kate kim?Hangi ünlü dendi.Kitapta grubumuz ünlü değil.Kate de sıradan bir insan.Ama belki sonradan birşeyler olabilir.Eğer Kate kime benziyor diye sorduysanız aslında ben bir ünlüyü düşünüyorum ama size söylemicem ki hayal edin.Bir diğer yorumda ise niye sınır var diğer yazarlar okuyucu artsın diye hızlı yazıyor olmuş.Gerçekten üzgünüm ama dediğim gibi zamanım yok:(Sadece vapurda yazabiliyorum.Eve 6 da geliyorum ve erken yatmaya çalışıyorum çünkü sabah 6 da kalkıyorum.Diğer yorumlar ise beni çok mutlu ediyor.Sadık okuyucularım ve diğerlerinden harika vb.iltifatlar almak çoğu zaman mutlu yapıyor bazen de sevinçten ağlatıyor.Aman neyse çok konuştum.Bölüm biraz kısa affedin beni.Sizleri seviyorum.<3<3<3Sizde beni sevin:)))
ve de kısa olduğu için sınır yok:)
****************
Demi Lovato-Heart Attack ipe dinleyebilirsiniz.
**********
"Ben iyiyim Kate.İyiyim"
******************
Ben iyi miyim peki?Ah kesinlikle hayır.İyi değilim.Aklım ve duygularım kavga ediyorlar."Ona karşılık ver Kate.Bu öpüşü bir daha bulamazsın!" diyen duygularıma,"Delilik yapma Kate.O asla aşık olmayacağını söyledi bu yüzden seni boş boş öpmesine izin verme!"diye mantığım savaş açıyor.Ah hadi ama çok zor durumdayım.Gözlerimi kapattım ve ne yapmam gerektiğini düşünmeye çalıştım.Bunu yapmamalı.Beni durduk yere öpmemeli ve bende buna izin vermemeliyim.Çünkü bana daha geçen gün biz diye bir şey olmayacağını sert bir dille belirtmişti.İmkansız demişti değil mi.....Aldığım ani kararla başımı yana çevirdim ve tüm gücümle onu ittirdim.Sırtı duvara çarparken bende ayağa kalktım.Nedensizce ona sinirliydim.Beni öpmemeliydi.Bana imkansız diyen kendisiydi ve şimdi....Hayır... Umut vermemeliydi...Ona bakmamaya çalışarak bana tokat atmasını bile sağlayan sinir kriziyle dağıttığı kitapları toplamaya başladım.
"Ne demek gelemezsiniz Harry!"diye kükrediğinde göz ucuyla ona bakıyordum.Telefonla konuşuyordu beyefendi.
"Bir şekilde burada olun Harold!"Ve bam duvara atılan telefon.Bu çocuğun tavırları beni korkutuyor.Öfkesini kontrol edemeyen deli bence!
"Kate....."Birdenbire yumuşamış sesini duyduğumda ona bakmak için başımı kaldırmamla burunlarımızın birbirine değmesi bir oldu.Ne zaman bu kadar yakınıma gelmişti ki.
"Üzgünüm Kate."diye mırıldandığında bir adım geriye gittim.
"Ne için Zayn?"derken aslında cevabı biliyordum.Elleriyle ensesini kaşıdı.Sanki pişman gibiydi.Ah beni öptüğü için pişman demek.Ne iyi!
"Sana vurduğum için.Kendimde değildim Kate biliyorsun."derken iz çıkmış yanağımda parmakları geziyordu.Ve itiraf etmeliyim bu hoş bir duyguydu.
"Sorun değil Zayn kendinde olmadığın yeterince belliydi zaten".
dediğimde gözlerindeki acıyı farketmiştim.
"Ve birşey daha.Seni öpmemeliydim."diye devam ettiğinde gözlerimi devirdim ve ondan uzaklaşarak sırtımı duvara verecek şekilde çömeldim.Kafamı toplamam lazımdı.Bu gece o kadar şey olmuştu ki...Yorulmuştum...
"Dışarda kar varmış ve yollar kapalıymış.Yani yarın anca çıkarız"derken yanıma oturduğunu hissettim.Burnuma parfümünün kokusu dolarken gözlerimi kapadım ve sakinleşmeyi denedim.
"Kate uyuma.Korkuyorum".
Gözlerim hızla açılırken şaşkınlıkla ona baktım.Bu çocuğa neler olmuştu böyle.Neyden niçin korkuyordu?Zayn ne yaşamıştı?Ama yorgundum işde ve vücudum buna dayanamıyordu.Yeniden gözlerimi kapattığımda boynumda nefesini hissettim.
"Sana uyuma dedim!"diye sertçe bağırdı.Yüzünü bana doğru eğmiş gözlerime bakıyordu.
"Bana bağırma!"diye tısladım sinirle.
"O zaman uyuma!"diye anında daha yüksek sesle cevap verdi.İrkildim.
"Bana neden korktuğunu söylersen uyumam Zayn!"Cevap vermesini beklerken aniden belimde hissettiğim elle titredim ve o beni yakınına çekip aramızdaki mesafeyi kapattı.
"Sana bunu anlatmayacağımı biliyorsun Kate."derken yüzü ciddiydi ve benim öğrenmemden korkuyor gibiydi.Omuz silktim.
"O halde iyi geceler Malik".
Gözlerimi tekrar kapattığımda dudaklarımda ikinci kez aynı baskıyı hissettim.Hışımla gözlerimi açtığımda dudaklarını ayırdı.
"Bunu bir daha yapma!"diye kükrediğimde uzaklaşmaya çalıştım ama belimdeki elleri engelledi.
"O zaman uyuma!"Kütüphanede bağırışı yankılandı.
"Tanrı aşkına Zayn!"diye soluduğumda yeniden hızlı hızlı nefes almaya başladığını gördüm.Yine mi kriz geçirecekti.
"Zayn...."diye korkuyla mırıldandığımda başını boynuma gömüp sakinleşmeye çalıştı.Bu çocuk cidden hasta!Tenimde nefesini hissetmek nedensizce ürpermemi sağlamıştı.Ellerimi tekrar saçlarına götürdüm ve yeniden kendine gelmesini bekledim.
"Beni sakinleştiriyorsun Kate."Yüzüme tebessüm yerleşirken başını kaldırdı ve göz göze gelmemizi sağladı.Sonra birden kıkırdadı ve ayıp birşey yapmış gibi dudaklarını dişledi.
"Dudaklarının tadını beğendim".dediğinde kalp krizinden gidiyordum.Eminim ki kızarmıştım ve bu halimle dalga geçiyordu.O kıkırdarken omzuna sert olmadığını düşündüğüm yumruğumu yerleştirdim.Ortam yumuşamalıydı çünkü diyeceklerim yeniden beni gericekti.Derin nefes verdiğimde sesimi ayarladım.
"Bunları dememelisin Zayn.Beni öpmemelisin.Çünkü eğer sana aşık olursam acı çekerim.İmkansıza aşık olmak acı çektirir ve ben bir ömür seninde beni sevmeni umut edemem."Gözleri gözlerimi adeta delerken dediklerimi düşündüğünü umdum.Kendim bile bu dediklerime şaşırırken o da şaşırmış mıydı?
"Haklısın."
Cevabı üzerine afalladım.Ne beklemiştim ki?Sana aşığım Kate o dediğim eskide kaldı mı demesini?Ah hayır.Ben salaktım.O bunları demezdi.Onun aşkın ne demek olduğunu bildiğinden bile emin değildim.
"Ama sen yine de uyuma".dediğinde kendimi tutamayarak kıkırdadım.Başını omzuma koydu ve gözlerini kapatıp kendi uyuma pozisyonuna geçti.Bencil!Gözlerimi devirdim ve o tek elimi tutarken bende diğer elimle saçıyla oynamaya devam ettim.Dudakları kıpırdarken ne dediğini duymak için nefes almayı bile bırakmıştım.Şarkı mırıldanıyordu.
"Puttin'my defences up
Gardımı alıyorum...
Cause I dont wanna fall in love
Çünkü aşık olmak istemiyorum....
If I ever did that
Eğer olursam....
I think I'd have a heart attack
Kalp krizi geçirebilirim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Merhaba Londra
RandomKate Londra'ya gider ve orda bir ev tutar.Tabi bu evde onun dışındanda birkaç kişi daha yaşıyordur.Kimi zaman adeta facia kimi zaman aşk dolu anların yaşanılacağı bir kitap.Eğlencenin ve aşkın son durağı neresi? Merhaba 1D..... Merhaba Londra....