4.Bölüm

15.1K 402 10
                                    

"Ben Katherine ama siz Kate diyin lütfen......

************************

"Hayır 19 yaşındayım"dedim.Harry şaşkınlıkla beni incelerken Liam açıklama yaptı.

"Küçük gösteriyorsun."Sandalyede arkama yaslanıp gülümsedim.

"Aslında bu iyi bir şey"dediğimde Louis kahkaha attı.Ve hemen ardından Niall sorulara devam etti.

"Ne tür yemekler seversin ve daha da önemlisi yemek yapmayı biliyormusun?"Gururla cevapladığımda anneme minnetlerimi ilettim içimden.

"Bir kaç tarif biliyorum ve pek sebze sevmem.Daha çok fast-food tarzı"Niall sevinçle önündeki kahveye içmeye devam ettiğinde ekledi.

"Evde ikinci bir aşçımız daha oldu.Harika!"Anlamayan gözlerle baktığımda Louis açıkladı.

"Harry harika bir aşçıdır"Harry sırıtırken isimlerini unutmamak için aklımdan tekrarladım.

"Kaç sevgilin oldu?"Zayn kahvesini masaya bırakırken sorduğu soruya karşılık şaşkınlıkla ona bakarak cevapladım.

"3 yada 4 fakat bu seni-"sözümü kestiğinde sinirle somurttum.

"Öpüştünüz mü?"dediğinde rahatsızca kıpırdandım ve Liam onu uyardı.

"Zayn!"O bana ısrarla bakmayı sürdüğünde bakışlarını çözmeye çalıştım.

"Evet ama bunlar özel-"

"Yattın mı?"ikinci kez sözümü kestiğinde sandalyemi sinirle geriye ittim.

"Amacın ne senin?!"diye bağırdığımda Zayn'de ayağa kalktı.

"Sadece nasıl biri olduğunu anlamaya çalışıyorum!"derken Liam ve Louis'de ayağa kalkıp onu oturtmaya çalıştılar.

"Boktan sorularını kendine sakla!"dediğimde Harry'de ayağa kalktı ve beni kolumu tutarak merdivenlerden çıkarmaya çalıştı.

"Küfürbaz ve sinir bozucusun"diye bağırırken çoktan dördüncü basamağı bitirmiştim.

"En azından bir beynim var!"diye cevap verdiğimde Harry'nin kıkırdadığını duydum.Odama geldiğimizde -yeni odama demek daha doğru sanırım- Harry durdu.

"İyi geceler"dediğinde gülümsedim ve karşılık verdim.

"İyi geceler"O aşağı indiğinde odaya girdim ve kapıyı kilitledim.

************************

Lanet alarmdan nefret ediyorum. Aslında sabah sabah beni uyandıran herşeyden nefret ediyorum.Paytak adımlarla odadaki banyoya girip hazırlandım.Çantamı alıp kapıyı açtığımda benimle beraber bir kapı daha açıldı.Zayn uykulu gözleriyle beni süzerken merdivenleri inmeye devam ettim.Salondo oturan Liam ve Louis'in yanına Zayn otururken kapıya ulaşmıştım bile.

"Hoşçakal"diye arkamdan bağıran Louis'e el salladım ve kapıyı kapatmamla ufak çığlığım duyuldu.Harry'le yüzlerimiz birbirine değerken bir adım geriye gidip kapıya yaslandım.Elindeki poşetlerden anlaşılacağı kadarıyla marketten dönüyordu.

"Mmm hoşçakal"diye mırıldandığımda gülümseyip kapıya yöneldi ve bende kapıdan çekildikten sonra içeri girdi.Karşıya geçip taksiye bindim ve cebimden buruşmuş kağıdı çıkardım ve adrsi sesli olarak okudum.Taksi yavaş yavaş ilerlerken trafiğe küfredip çantamdan nadiren kullandığım parlatıcımı sürdüm.Arkama yaslanıp Londra'yı seyrettim.Büyük kampüsü görünce parayı ödeyip arabadan indim.Rüzgar saçlarımı savururken ceketimin fermuarını çektim.Bahçedekilerle göz göze gelmemeye çalışarak girişe yöneldim.Koridordaki topluluğun arasından geçerken kendimi yalnız hissetmeye başladım.Yanımda dostum Sophia olsaydı yada Mark.Ama maalesef odunun biri omzuma çarptı ve durmak zorunda kaldım.Arkama döndüğümde onu görmeyi beklemiyordum.

"Zayn....dediğimde diğerlerini farkettim.
"Kate?....

Merhaba LondraHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin