Böyle bir not yazmak aslında pek bana göre değil çünkü nasıl başlayacağımı bilemem.Yinede önce bir teşekkür etmek istiyorum herkese.Beni burada yalnız bırakmayan,seven,okuyan,samimi mesajlar atan,sevgilerini ileten herkese...Merhaba Londra benim 2.kitabım.Yeniden adlı hikayemde acemiydim ki hala acemiyim.Ve Yeniden'in finali bence berabattı.Hatta bir ara silmeyi diledim ama sonra ilk kitabım diye kıyamadım.Hemen ardından Merhaba Londra'ya başladım.İsmini bile öyle atmıştım.Sonra okuyucular arttı.Ben bile kendime inanamıyordum.Böyle bir kitabı kim okur ki diyordum.Uzun lafın kısası size minnettarım.Genelde yazarlar finalden sonra yazar bu tür metinleri ama ben finalden önce yazmaya karar verdim 41.Bölüm Final Bölümü olucak.Kafamda öyle kararlaştırdım.Umarım üzülmezsiniz.Elena ve Katherine benim hep aklımdalar.Elena kızmayın çünkü onunda haklı yönleri var.Kate ise Elena gibi Zayn'e aşık ve sevgiyi arıyor.Kevin platonik aşık diyebilirim heralde.Tek istediği Kate'in ona birazcık değer vermesi.Sam ve Harry ise saf ve bir o kadar da benim tatlı çiftim.Final bölümünden sonra teşekkür bölümü olmayabilir çünkü sizlerin hepinizi nasıl yazacağımı bilmiyorum.Okuyanı,yorum yapanı,voteleyeni sadece kapağa bakanı bile yazmam gerekir ve birinizi unutursan çok üzülürüm.Neyse daha fazla uzatmadan Final bölümüne başlıyayım ben.Lütfen 40.Bölümde fikirlerinizi,desteğinizi eksik etmeyin.Bu bölüme yorum olarak karakterlere veya bana sormak istediğinizi sorabilirsiniz.
Sizleri çoook seviyorum.İyi ki varsınız.
Son olarak burada üzüntümü belli edemem ama Allah Soma'da ölen şehitlerimizin ailelerine sabır versin.Eminim onlar şuan cennetelerdir.....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Merhaba Londra
RandomKate Londra'ya gider ve orda bir ev tutar.Tabi bu evde onun dışındanda birkaç kişi daha yaşıyordur.Kimi zaman adeta facia kimi zaman aşk dolu anların yaşanılacağı bir kitap.Eğlencenin ve aşkın son durağı neresi? Merhaba 1D..... Merhaba Londra....