"Bilmek istemezsin Kate.....
***********************
Şaşkınlıkla ona bakarken gözlerini dudaklarımda dolaştırdı.Üstümden ittirip ayağa kalktım.
"Beni tehdit mi ediyorsun?!!!"dediğimde bağırmaktan boğazım acımıştı.
"Hayır Kate.Uyarıyorum!"dedi üzerine basa basa.Öfkeyle homurdandım ve korkuyla merdivenleri çıktım.Kapımı hızla kapattıktan sonra uyumayı denedim.
**************************
Gözlerimi korkuyla açıp gördüğüm kabusun etkisinden kurtulmaya çalıştım.Kafamı kaldırdığımda dışardaki yağmuru farkettim.Şimşekler ardı ardına çekerken küçük bir kız çocuğu gibi kabus için ağlamaya başlamıştım.Karanlık odadaki camları bilmem kaçıncı şimşek titretirken ayağa kalktım ve hızla karşı kapıyı çaldım.Muhtemelen her kimse uyuyordu.Sessizce kapıyı açmayı denediğimde kilitli olmadığı için tebessüm ettim.Benim odamınkiyle aynı karanlıkta yatan beden ürkmeme sebeb oldu.Kapıyı sessizce açtığım gibi yine sessizce kapattım.Işıkları bir an açmayı düşünsemde kimse uyanmasını istemezdim.Hele benim yüzümden.Asla!Yatağın ucuna kıvrıldığımda bu yaptığımın doğruluğunu zihnimde tartmaya çalışıyordum.Sadece korkuyordum.Evet bu aptalca ve utanç vericiydi.Kabus gördüm ve korkuyorum.Hepsi bu.
"Yatağımda ne işin var Kate?"dediğinde neredeyse korkudan yere düşüyordum.Yüzünü karanlıkta çok seçemesemde o olduğunu biliyordum.
"Üzgünüm Zayn...Sadece..Kabus gördüm ve...Ben korktum...." dediğimde belimdekini elini hissettim ve beni yaklaştırdığında gözlerinden geçen şefkat duygusunu farkedebildim.
"Ve?"dediğinde devam etmemi istiyordu.
"Korktuğumda birinin yanında olmak iyi gelir.Karşı oda seninmiş bilmiyordum"dedim çekingenlikle.Yağmurun seslerini duyarken o beni biraz daha çekti.Daha yeni tanışmışdık ve....Halimize bak...Ama bu normaldi değil mi?Ben korkmuştum oda bana destek oluyordu hepsi bu....
"Burda uyabilirsin"dedi mırıldanarak.
"Teşekkürler"dedim sevinçle.
"Ama sadece bu gecelik ve bunu birini anlatırsan seni bitiririm!"dediğinde pikeyi üzerimize örtüyordu.Başımı peki anlamında salladım.Tekrardan tam karşıma geçti ve yine şefkat dolu sesiyle fısıldadı.
"Bu korkunç kabusunu anlatmak ister misin?"Bakışlarımı onun alaycı bakışlarımdan ayırmadan ikinci defa peki diye başımı sallayıp devam ettim.
"Seni gördüm Zayn.....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Merhaba Londra
RandomKate Londra'ya gider ve orda bir ev tutar.Tabi bu evde onun dışındanda birkaç kişi daha yaşıyordur.Kimi zaman adeta facia kimi zaman aşk dolu anların yaşanılacağı bir kitap.Eğlencenin ve aşkın son durağı neresi? Merhaba 1D..... Merhaba Londra....