Selammmm sweetheartlar:)Bu bölümü gerçekten hissederek yazdım ve bir ara koptum.Oldukça uzun oldu.Bu yüzden yorum ve voteleri arttıralım!Ve de bu bölümü mutlaka
~~~~>Rihanna&Eminem-Love The Way You Lie Part 2 <~~~~
ile dinleyin!!!!!
**********************Bazen hayat acımasız,kötü kalpli bir canavara dönüşür.Acıtan,ağlatan,yıkan bir canavar.Sense hiçbirşey yapamazsın.Yıkılırsın ama çabaların bir yanıt vermez.Sonuç olarak ise sen bitmişsindir.
"İyi misin Kate?"O büyülü ses şimdi bana pekde çekici gelmiyor açıkçası.Yada ne biliyim güzelliğini yitirmiş gibi.Jessie'den sonra Elena'yla karşılaşmam bir tesadüf mü peki?Tanrım!Biri Zayn'in eski sevgilisi biride Zayn'le yatmış sürtük.Elena yüzde bin doğru söylüyordu bunu Zayn'e bakışlarından anlayabiliyordum.Bu kesinlikle kuzen olamazdı.Yani tam anlamıyla bok gibiyim.Ne zaman iyi oldum ki zaten.Londra'da olduğumdan beri herşey o kadar kötü ki.Derslerim rezalet.İlişkim bok gibi ki ilişki diye birşey kalmadı.Hayatım korkunç.
"Kate!Cevap versene!Kate!"Bakışlarımı yüzünden ayırıp ellerime diktim.
"Evimden çık lütfen"derken sesimi bulmak biraz zor olmuştu ama başarmıştım.Sakin olmaya çalışıyordum ama bu Everest'e tırmanmak kadar zordu.
"Ne?Neden?"diye sordu endişeyle.Gerçekten ona inanmıştım Tanrım!
"Evimden git!"diye tekrarladığımda parmakları çenemi kavradı ve tekrar ona bakmamı sağladı.Lanet olsun ki o ela gözlere inanmamak çok zordu.Evet ben bir salaktım.
"Ne olduğunu söyler misin?!"Bağırdığında yüzümü buruşturdum ve çenemdeki ellerini iğrenç birşeymiş gibi ittirdim.
"Defol evimden Zayn!"diye kükrediğimde ayağa kalkmıştım ve onuda ceketinden tutup kaldırmaya çalıştım.Bir anda kendisi kalktığında anlık ten teması olmuştu ama onu hızla dış kapıya doğru ittirdim.
"Siktir git evimden ve sakın bir daha gelme!"diye bağırdığım sıralarda kapıyı açmış onun bana anlamsız bakışları arasında yağmurun gürültüsünü dinliyordum.Ani hareketiyle beni kendine doğru çektiğinde sırıksıklam olmaya başlamıştık bile.
"Zayn!"diye çığlığımın hemen ardından belimi tutmasıyla daha öncedeki yağmur sahnemiz aklıma geldi.Hani barda beni terkettiği ama sonra geri geldiği sahne.Gök gürlemesiyle korkuyla kollarımı ona doladım.Bu yaptığıma geç farkına varmıştım ve o gitmemem için sıkıca tutuyordu
"Ne oldu!"diye bağırırken bile sesi tam anlaşılmıyordu gürültüden.
"Bırak beni!"diye yırtındım.Evet resmen yırtındım hatta ses tellerim bile kopmuş olabilir.Saçlarımdan akan sular bedenimi üşütmüştü.
"Ne olduğunu söylemen gerekiyor!Neye sinirlendiği söyle Kate!"Hemen yanıbaşımda bu kadar bağırmasıyla sağır olabilirdim.
"Bırakırsan söylicem!"dediğimde belimdeki elleri gevşedi ve bir adım uzaklaştı.Her zamanki taktiğimi uygulayıp bacak arasına tüm hırsımla tekmeyi yapıştırdım.İnleyerek yere yığıldığında daha öncede yaptığımın aynısını yapıp saçlarından kavradım ve ıslak zeminde yüzünü sürttüm.Tanrım ona o kadar kızgındım ki.Kimseyi dinlemek istemiyordum.Oldukça öfkeli ve Agh!Sırılsıklamdık.Ayakkabımın topuğuyla beynine beynine vurdum.Ben tüm bunları yaparken o naptı peki;mal gibi gözlerime bakıp,yumruklarını sıkıp beni daha da delirtti.Islak bir köpek yavrusu gibi yapış yapış olunca ona vurmayı bıraktım ve kendimi zorla eve attım.Güçsüzlükle kapıyı kapattım ve yere çöküp kollarımı kendime doladım.Zayıflığıma ve aptallığıma ağladım.*********************
Sam'in Ağzından....
"Teşekkür ederim salak"Ve bir kahkaha daha.Sarhoşluğun etkisiyle bi kahkaha daha.Harry arabadan inip kapımı açtığında bir an göz göze geldik ama ben kıkırdamaya devam ettim.
"Kapa artık şu çeneni!"diye çıkışırken arabadan inmeme yardım ediyordu.Elini hızla ittirdim ve midemi daha fazla tutamadım.O bana bakarken kusmam gerçekten utanç vericiydi.
"Ah!Lanet olsun Sam!"diye kızarken ses tonundan gerçekten sinirlendiğini anlayabiliyordum.Bu daha da utanç vericiydi.Tanrım!
"Al"dediğinde bakışlarımı ona çevirmiş ve uzattığı ıslak mendil kutusunu almıştım.Rezalet!
"Gerçekten üzgünüm Harry.İstersen temizlemeleri için-
"Sorun değil tamam.Yeter ki sus artık.Kahkahalarından başım çatlıcak duruma geldi gerizekalı!"diye sözümü kestiğinde başımı anladım anlamında sallayıp arabadaki pisliğime basmamaya dikkat ederek indim.Kırılmış mıydım?Belki.Evet tamam birazcık.
"Hey,üzgünüm bağırmak istememiştim"derken çenemden tutup yerdeki bakışlarımın onu bulmasını sağlamıştı.Neden kırıldığım hakkında en ufak bir fikre sahip değildim.
"Cidden.Bağırmak istememiştim"Kafamla onu ikinci kez anladım anlamında onaylarken serçe parmağı yanağımda dolaştı.Sanırım birkaç gözyaşı dökülüyordu ve yanağıma doğru yol alıyordu.
"Şşşt iyi misin?"derken bir adım yaklaşmıştı ve ben kalbimin sesini duymaya başlamıştım bile.Tanrım o kadar aşk kitabı okumuştum ki ve bu şimdi tıpkı kitaplardaki gibiydi.Bakışlarını benden çekti ve yüzünü yaklaştırdı.Nefesini hissetmeye başladım ve ilk öpücük olacağı için acemice ona bakmaya devam ettim.Bu halime kıkırdadı ve belime ellerini yerleştirdi.
"Sam!"diye lanet olası sesi duyduğumda hemen ayrılmıştık ve sinirle bize bakan Kev'e döndük.
"Sonra görüşürüz Sam"diye bağırdı Harry kulağıma doğru sonrada arabaya atlayıp uçmuştu.Ve ben sinirli bir Kev'le kalmıştım.
************
Zayn'in Ağzından....
"Sanırım Elena gerçeği söyledi"dedim sıkıntıyla kafetaryada otururken.
"Sıçtık"diyen oflayıp duran Harry'di.Dünkü dayaktan sonra uyumamıştım ve uykusuzluktan bitkindim.Aslında uykusuzluğumun sebebi Kate'di.Tanrım!Kendimi öldürmek istiyorum.Onu üzdüm ve bu bana acı veriyor.İlk defa bunları hissediyorken herşey bok oldu.
"İyi bok yedin Zayn!Bizi de buna dahil ettin!"diye Louis bağırınca ellerim ister istemez yumruk haline gelmişti.
"Ne yapsaydım!Sokakta kalıp fahişe mi olsaydı?!"diye kükrediğimde Niall derin bir nefes verdi.Biliyorum bu yaptığım yanlıştı.Elena babasıyla yaşıyordu ve o aşağılık adam onu evden öylece kovmuştu.Parasız birşekilde.Teknik olarak da evet benim eski sevgilimdi ama Kate'e gerçeği söyleseydim onu eve almıcağından emindim.Elena gençti ve ona zarar vericeklerinden emindim.Ben...olayın büyümesini istememiştim zaten David'e ev bulmasını söylemiştim ama o ev bulup Kate'e satmıştı.Yemin ederim ki ona karşı içimde hiçbir duygu yoktu sadece dışarda kalmasına izin verememiştim.Ve tanrım!Herşey mahvolmuştu.Şimdi Kate'in güveniyle birlikte kendisinide kaybetmiştim.İlk defa sevdiğim tek kızı kaybetmiştim ve ben gerçekten pişmandım.*******************
Kate'in Ağzından...
"Ve o yaklaşmaya devam etti"diyen Sam'e şaşkınlıkla baktım.
"Ne yani öpüştünüz mü?"dediğimde derin ve sıkıntılı bir nefes verdi.
"Hayır!Lanet olsun ki Kev gelip herşeyi mahvetti"İstemeden kıkırdarken kafetaryaya girmiştik ve görüş alanıma Harry ve diğerleri girdi.Gülümsemem yüzümde donmuştu.
"Benimle geliyorsun Niall"dedim Sam'le beraber masalarına varmışken.
"Aslında Kate benim bir-
"Hemen!"diyip sözünü kestiğimde uflayarak ayağa kalktı ve ben diğerlerinin bakışları arasında kafetaryadan çıktım.Sam orda kalmıştı.Umarım Harry onu seviyordur çünkü benim gibi onunda acı çekmesi en son isteyeceğim şey bile değil.
"Kate lütfen"diye mırdandığında Niall,ona döndüm.
"Bana gerçeği söyle Niall.Yalvarırım"derken kendimi ağlamamak için sıkıyordum.
"Kate-
"Yalvarırım gerçeği söyle.Elena-"diye sözünü kestiğimde oda benim sözümü kesti sıkıca bana sarılmadan hemen önce.
"Kuzen değiller ama Zayn ona karşı hiçbir ilgi beslemiyor.Elena'nın babası onu kovmuş ve o da evsiz kalmasını istemedi Kate.O gerçekten seni seviyor"dediğinde kendimi daha fazla tutamamıştım.Tanrım!Ne kadar da salaktım!Kandırılmıştım ve onlarda bunu bildikleri halde bana söylememişlerdi.Öfkeliydim.
"Benden uzak durun"diye hıçkırdığımda başka bir kolun kendine döndürmesiyle çırpındım.Zayn'in yüzünü tekrar ve tekrar görmek hiç iyi hissettirmiyordu.Aksine ölmek istiyordum.
"Bırak beni!"diye çığlık attığımda okulda olmak ve diğer öğrencilerin bizi izliyor olması zerre umrumda değildi.
"Lütfen Kate-
"Beni kandırdın!"diye sözünü kestim tüm öfkemle.
"Buna mecburdum.Başka yol yoktu"derken elimi tutmaya çalıştı ama ona izin vermedim.
"O fahişe,kuzenin falan değildi!"
"O fahişe değil Kate!Onu tanımıyorsun ve emin ol oda senin gibi masum!"diye terslendiğinde ne diyeceğimi bilemedim.Hala bana onu koruyordu.
"Sana bakışlarını gördüm.Sen beni kandırıp eski sevgilinle aynı odada yattın ve kimbilir-
"Hiçbirşey olmadı!Seni delice severken bunu yapamazdım ve asla yapmam!İlk defa birini sevdim ben!"diye sözümü kesti.Gözyaşları aralıksız akarken ondan uzaklaştım.Bunu bize yapmamalıydı.Ona nasıl güvenebilirdim ki?Hemde ilişki için baş karakter güvendi.
"Sana güvenemem Zayn"
"Katherine lütfen.Özür-
"Özür dileme lanet olası!"diye patladığımda gözlerime öyle derin baktı ki ruhumu gördü falan zannettim.Bu kadar iyi sözleri söylemek şimdimi aklına gelmişti!
"Sen beni bitirdin Zayn!Bittik biz!Parçaladın sen beni!"bu dediğim üzerine elleri yumruk haline geldi.
"Başladan bitmek bu olsa gerek"diye ekledim.Kendim bile buna inanmıyordum.Tanrım bitebilirmiydik ki?
"Bunu benden isteme!Başka birşey iste ama bunu benden isteme!İlk defa sevgiyi tattım ben!"diye bağırdığında Harry Zayn'i tutmaya çalışıyordu.
"Senden tek istediğim benden uzak durman.....On the first page of our story
Hikayemizin ilk sayfasında..
The future seemd so bright
Gelecek çok parlak göründü...
Then this thing turned out so evil
Sonra bu parlaklık kötüye dönüştü..
I dont know why I'm still surprised
Neden hala şaşkın olduğumu bilmiyorum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Merhaba Londra
RandomKate Londra'ya gider ve orda bir ev tutar.Tabi bu evde onun dışındanda birkaç kişi daha yaşıyordur.Kimi zaman adeta facia kimi zaman aşk dolu anların yaşanılacağı bir kitap.Eğlencenin ve aşkın son durağı neresi? Merhaba 1D..... Merhaba Londra....