30.Bölüm

9.1K 327 32
                                    

Evet herkese merhaba!Çok uzatmayayım bu finalden önceki son bölümdü.Finalde bolca teşekkürlerim olucak.Sizi seviyorum.

Değişim adlı bir kitap okuyorum ve sizinde okumanızı öneririm.Kendisi burada yeni bir yazar..

Son olarak siz harikasınız<3<3<3<3

*****************

"Say something I'm giving up on you

Birşey söyle,senden ayrılıyorum...

"Şu lanet müziği kapa Louis!"diye kükredim sonunda.

"O havaya girmeni istemiştim sadece"derken omuz silkti ve bende elimdeki plastik topu duvara atmaya devam ettim.

"Bugünü tarihe geçirmeliyiz.Bir kız Zayn'den ayrıldı"derken Liam'ın beni gülümsetmeye çalıştığını biliyordum ama bu biraz zordu.

"Kensi bilir"dediğimde hepsi bana garip garip bakmaya başladılar.

"Hadi ama.Onu seviyordum tamam ama-"diye devam ettiğimde Harry sözümü kesti.

"Zayn o senin ilk gerçekten sevdiğin kızdı!"Onun bu dediğine göz devirdim.

"Sonuçta beni bıraktı"dedim sinirle.Güçlü tutmaya çalıştığım ses tonumun kısık çıkması beni sinirlendirmişti.

"Çünkü sen ona yalan söyledin Zayn!"Niall bana öfkeyle bağırdığında ellerim yumruk haline geldi.

"Buna mecburdum Niall!"

"Hiçbirşeye mecbur değildin.O lanet kızı bu eve almak zorunda değildin!"Verdiği cevap üzerine birşey diyemedim.Ne bileyim belki de o haklıydı.

**********************

Kate'in Ağzından....

"Hadi ama Kate"

Sam bana peçete kutusunu uzatırken Kev'de diğer yanıma oturup çikolata torbasını veriyordu.Hayır krize girmemiştim yada ağlamıyordum aksine gülüp duruyordum ve sarhoş bile değildim.

"Ağla da rahatla"dediğinde Sam Kev'in omzuna başımı koyup bininci kahkahamı attım.

"Kafayı yedi iyice"Kev'in endişeli bakışına bir kahkaha daha atarken Sam kolumu cimcikledi.

"Kendine gel Kate!"diye bağırırken sol yanağımada baya acıyan bir tokat atmayı ihmal etmemişti.

"Ahhh!"diye inledim acıyla ve

Sam'de "üzgünüm bunu yapmalıydım"diyerek omuz silkti.

Ellerimle yüzümü kapadım ve ilk hıçkırışım duyuldu.Her ayrılıkta arkadaşlar ağlamasın diye uğraşırdı benimkiler ise ağlamam için.

"Siz kızlar beni dinleyin!"diye Kev bağırdığında başımı omzundan kaldırdım.

"Bundan sonra ikinizde benim himayem altındasınız.Ne Zayn var ne de Harry şapşalı.Sadece biz üç dost varız!"diye devam etti.Sam itiraz edip bağırırken ben tepki göstermedim.Biliyorum o hiçbir zaman çıkmıcaktı beynimden.Ben ondan hoşlanmıyordum ona aşıktım bu yüzden bu durum o kadar zorduki.

"Hadi bebeğim artık gülümse"dediğinde Kev alnıma öpücük kondurdu ve bende bu ikiliye sarılmaya devam ettim.

"Ona bunu ödetmeliyiz"dediğinde Sam başımı onaylarcasına salladım.Bana acı çektirmişti.Onada bunu yaşatmalısın dedi iç sesim kendince.

"Aşk acısının nasıl birşey olduğunu öğrenmeli.Bu yüzden tek günlük yeni sevgiline merhaba de bebeğim"diye devam etti parmağıyla Kev'i göstererek...

*********************

Zayn'in Ağzından...

"Tanrı aşkına!Bu insanlar bize bakarken nasıl yemek yiyebilirim ki!"diye Niall bağırdığında yemek tepsimi önümden ittirdim.

"Bize değil bana bakıyorlar Niall"dediğimde omuz silkti.Huzursuzca etrafa bakarken gözlerim Kate'i arıyordu.Sonra kafetaryanın kapısı açıldı ve içeri üçü girdi.Tek baktığım nokta Kate'in gözleriyken şimdi elleriydi.Yada Kev'le birleşmiş olan elleri.Başımdan aşağı kaynar sular dökülürken sırf inat gibi tam karşımızdaki masaya oturdular.Burdan katil olmadan çıkmalıyım dedim kendime.Büyük kafetaryada harika bir gülüş yankılandığında diğerleri bana şaşkınca bakmaya başladılar.

"Görünüşe göre Kate seni çabuk unutmuş Zayn"derken Niall lanet olası Kev benim kızıma sarılıyordu.Tanrım.Bu ölmekten bile daha acı vericiydi.Elimdeki hamburger ekmeği parçalandığında yutkundum.

"Gidip Sam'le bu saçmalık hakkında konuşucam"diyip Harry ayağa kalktığında Kate'e bakmaya devam ettim.Göz göze gelmeyi istiyordum çünkü onun gözleri yalan söylemezdi.Lanet olsun!

"Harry,kuzenimden uzak dur!"diye sesi duyduğumda öfkeyle sandalyeyi ittirdim ve o büyük gürültüyle yere düşerken ben yanlarına varmıştım.

"Bırak da buna ben karar veriyim"diyip Sam'de ayağa kalktı ve dedikoducu bakışlar arasında ikisi beraber dışarı çıktılar....

********

Sam'in Ağzından...

"Kate'le Kev sevgili mi?"dedi Harry arka koridora varır varmaz.

"Bu konu hakkında hiçbirşey söyleyemem"dedim kararlılıkla.Gitmek için ilerlediğimde üzgündüm.Bunun için mi çağırmıştı beni.

"Sam lütfen.Bu çok önemli"derken kolumu tutup gitmemi engellemişti.

"Kimin için?Zayn mi?"

"Evet Zayn"derken oflamıştı.

"O salak arkadaşın umrumda bile değil Harry"dedim sesimi ayarlamaya çalışarak.

"Kate senin olduğu kadar bizimde arkadaşımız Sam!"Bağırışıyla daha fazla kolumu sıkmıştı ve ben acıyla yüzümü buruşturdum.

"O zaman ona sor!"diye öfkemi püskürttüm bende.

"Beni bilgi almak için kullanamazsın Harry!"diye devam ettim kolumu elinden sinirle çekmeden hemen önce.

**********

Zayn'in Ağzından..

Onlar gidince Lou,Liam ve de Niall'da gitti.Geri kalan ise bizdik.Kate ısrarla yüzüme bakmazken sinirle soludum.Bana acı çektirmek istiyordu biliyorum ama bu o kadar berbattıki.Masaya doğru eğildiğimde sonunda yüzüme bakma zahmetine girmişti.

"Zayn" titrekçe nefesini verdiğinde gözlerine odaklanmıştım.

"Diğerlerine onları sevdiğimi söyle.Buraya veda için geldim"diye devam etti o büyülü ses ben konuşucak cesareti bulamıyınca.

"Ne-ne?"diye kekelediğimde Kate Kev'in elini tutarak ayağa kalktı ve yüzlerimiz biraz daha yaklaştı.

"Ailemin yanına gidiyorum"Söylediği şeyle dondum diyebilirim.

"Gitmeden birşey demek ister misin Zayn?"diye ekledi sanki bilerek.Gözlerinin dolduğunu görebildim ama konuşamıyordum ki.Nefesi gitgide uzaklaştı ve gitmek için hamle yaptığında kolundan tuttum.

"Çok yakışmışsınız.Mutluluklar"

Ağzımdan dökülen kelimelerle yüzündeki umut yok oldu ve biz artık imkansızlaştık.Masallar hep mutlu sonla biterdi oysaki.

Merhaba LondraHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin