31.Bölüm

8.6K 387 83
                                    

"Sakin ol Kate"

Sıkıntıyla bir nefes daha verdiğimde Kev elimi avucunun içine aldı.Buranın büyüklüğüne rağmen daralıyordum ve oldukça rahatsızdım.Evet havalimanına gelmiştik ve ben umutsuzca etrafıma bakıyordum.Hayır onu görmek istemiyordum.Yeterince canımı sıkmış ve kalbimi kırmıştı.Yada bilmiyorum.Gitmeden onu son kez görmek isterdim heralde.Sam'in sevgili oyunu işe yaramıştı.Onun acı çektiğini görmüştüm.Tabi iç sesim ve bir tarafım buna hiç inanmıyordu ama.

"Harry ve diğerleri geldi!"derken Sam'in sesi heyecanlı çıkmıştı.Harry'le aralarında ne olduğunu ona sorsam asla cevap vermeyeceğinden Zayn'e sorabilirdim.Tabi bu öncedendi.Yani resmi olarak bitmemizden önce.Hani bize mutluluklar dilemesinden hemen önce.

"Kate!Tanrım!"

Niall'ın sesini duyduğumda Kev'inde yardımıyla ayağa kalktım çünkü gerçekten ayaklarım titriyordu.Belimi sıkıca sardığında kollarımı ona dolamıştım.Okulda gideceğimi söylerken yanımda değillerdi yani Zayn onlara haber vermişti ve kendi gelmemişti.Ağlamamak için dudaklarımı dişledim.

"Nereye gidiyorsun ya?!"diye bağıran Harry'e omuz silktim.Bana kızıyorlardı biliyorum ama burda kalmak beni yoruyordu.En azından bir süreliğine ailemin yanına dönüp eski hayatıma kaldığım yerden devam edebilirdim.Rahatlar ve onu unutmaya çalışırdım.İyice drama çevirmiştim işi.

"Üzgünüm"diye ağzımdan fısıltıya benzer ses çıkarken Niall'la ayrılmıştık.Kev beni kendine çekti ve onların bundan rahatsız olduğunu farketmiştim.Önceden de rahatsızlardı ama o zaman o vardı.Tanrım Zayn!

"Katherine!Hiçbir yere gitmiyorsun!"Louis Harry'i  onaylarcasına başını salladığında bininci nefesimi vermiştim.

"Bu sizi ilgilendirmez!"diye Kev araya girdi.

"Katherine!Kev'le mi gidiyorsun yani?!"diye Harry Kev'e cevap verircesine bağırmaya devam ettiğinde bakışlarım Sam'e kaymıştı.Evet onlarla beraber ailemin yanına gidiyordum ama bunu ben değil onlar istemişti.Yalnız kalıp sümüklü kıza dönüşmemi istemiyorlardı.Bu ilk ayrılığım değildi ama...Bunda garip hissediyordum.

"Ona bağırmayı kes hemen!"dediğinde Kev, susması için kolunu çimdikledim.

"Kapa çeneni!"dedikten hemen sonra ise Harry'nin yumruğu Kev'in suratını bulmuştu.Ani çığlıkla Kev'i geri doğru çekerken Sam'de Harry'nin ellerini tutmuştu.

"İkinizde çenenizi kapayın!"diye bağırdı Liam.Kev derin nefesler alıp verirken kalkacak uçağın anonsunu duydum ve Sam'ide kolundan çekiştirip hızlı adımlarla bavulumu bıraktım.Ne zamandır tuttuğum göz yaşları yanaklarımda yerlerini almışlardı.Arkama dönüp son umudumla baktığımda uçağa binmiş ve Kev kulağıma fısıldamıştı.

"Birazcık olsun sevseydi gelirdi Kate"

derken yanımdaki kanepeye yerleşiyorlardı.Hayır böyle bitemezdi.Onu hala sevdiğimu biliyordum ve lanet olasıca bir sürtük bunu engelleyemezdi.Hızla ayağa kalkıp koştuğumda elim ayağım birbirine dolanmıştı.O gelmemiş olsa bile onu sevdiğimi bilmeliydi.Ben Elena gibi sürtük değildim.Kalbim tek ona aitken bunu böylece bitiremezdim.

"Harry!"diye tüm gücümle bağırdım onlar çıkışa doğru ilerlerken.

"Harry!"diye kendimi yırttığımda nihayet sesimi duymuş ve durmuşlardı.

"Ona-"diyip nefes aldım durmalarından faydalanarak yanlarına vardığımda."Ona onu hala sevdiğimi söyle-

"Katherine"diyip sözümü kestiğinde öfkeyle bağırmıştım.Birdaha bu kadar delireceğimi ve saçmalıcağımı sanmıyordum.

"Ona acı çektirmek için Kev'le numara yaptığımı söyle!Lanet olasıcasını hala sevdiğimi ve nefret ettiğimi söyle!"diye devam ettim nefessizce ve gözlerimden yaşlar akarken.Louis beni sardığında ve kollarında ağlamaya devam ederken sonradan duyduğum sesle kalp krizi geçiriyordum.

"Neden bunu yüzüme söylemiyorsun?"diye büyüleci varlık konuştu.Hayır hayır donup kalmamıştım.Sadece nefes alamıyordum ve kalbim göğüs kafesimden fırlamak üzereydi....

Bu bölümün nasıl olduğu hakkında bir fikrim yok aslında.Final olucakktı evet ama sizlerden gelen mesajlar,destekler ve ricalar buna engel oldu.Yapamazdım ki.Bu bölümden sonra gelecek olan ekşın patlamalarını yaşatmadan yapamazdım bunu.Hem daha Elena'yı gebertecektik.Sizleri gerçekten çok seviyorum.İyiki yanımdasınız.İyiki varsınız.Tanışabilmek için twitter,face hesaplarınızı yazarsanız hemen ulaşırım ve konuşmaya başlarız.Kitabın başından beri yanımda olan

@tuti0220

@cokokuyan ve

@NevraMutlu 'ya sonsuz kalplerimi ve teşekkürlerimi yolluyorum.Daha birçoğu var ama hepsinz yazamazdım.Nese uzatmayayım Merhaba Londra devam ediyor ve yeni bir kitaba başlıcam bu arada.Romantik kategorisinde olucak ve fanfic değil.Sizlere ismini söylerim yayınladığımda.Hep dediğim gibi Harikasınız....

Merhaba LondraHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin