"Bu bir rüya değil Kate.Anlaşılan tanrı sana neler yapabileceğimi göstermek istemiş....
************************
Sıcacık yataktan sıcacık güneş ışıklarıyla kalkmak isterdim ama maalesef olmadı.Onun yerine sert bir şekilde yumruklanan kapıyla uyandım.Gözlerimi açtığım anda bedenime sarılı olan büyük kolu gördüm ve sonrada onun yüzünü.Onu izlemek isterdim ama şuan daha önemli bir sorun vardı.Kapı çalıyordu ve bizi bu şekilde görürlerse...Ah tanrım düşünmesi bile korkunç.
"Zayn açsana şu laneti!!!"diye bağıran Harry'nin sesini duydum.Kapı kilitli mi diye düşünürken Zayn'in kolunun altından zorlukla kalkmaya çalışıyordum.
"Zayn"diye fısıltıyla konuştum.Harry'nin sesimi duymamasını isterken Zayn'in uyanmasını sağlamak o kadar zordu ki...Koluna çimdik attım.Homurdanmakla yetindiğinde neredeyse deliricektim.Komidindeki suyu son çare olarak kafasından boşalttığımda yerinden sıçradı ve bende sonunda kolunun altında can çekişmekten kurtuldum.Sinirli gözlerle bana döndüğünde ağzından çıkacaklardan korkuyordum ama Harry'nin yeniden bağıran sesi bunu böldü.
"Zayn dalıyorum artık!!!!!Hangi pozisyonda olduğun zerre ilgilendirmiyor!!"Gözlerim korkuyla büyürken açılan kapıyı göremedim çünkü o büyük kollar beni ani hareketle yere indirerek -pardon atarak-yatakla dolap arasına girmemi sağladı.Bunu görünmemem için yaptığını bilmeme rağmen ufak bir şok geçirdim.
"Sonunda uyanabildin demek!"dedi Harry yine sertçe.Ama ondan daha sert biri varsa o kesinlikle Zayn'di.Sanırım bana çok sinirli olmalı.
"Giyinicem,defol Harry!"Ses çıkarmamaya özen göstererek Harry'nin cevabını bekledim.
"Suyla ne tür fanteziler yaşıyorsun Zayn"dediğinde yine Harry'nin kahkahalarını duydum.Sıcak ve içten kahkahaları o kadar tatlıydı ki Zayn'in bağırışını ve Harry'nin gidişini yeni algılamıştım.
"Gelelim sana!!!"dediğinde tanrıya beni duyması için yalvarmaya başlamıştım bile.Ne olur buradan sağ çıkabiliyim...Lütfen,lütfen lütfen.......
"Kalk yerden Kate!"diye düşüncelerimi böldüğünde yatağın ucuna tutundum ve hızla yerden kalktım.
"Beni ittirdin!"dedim sebebsizce.Sanırım korkuyordum ve onun bana bağırmasını engellemeye çalışıyordum.Bunun en iyi yolu buydu değil mi?Benim ona bağırmam...
"Suyla fantezi yapmıyorum ben!"Gülmemek için yanağımı dişledim.
"Sadece uyandırmak istedim!"dedim yine sert olmaya çalışarak.Ondan korkan ezik kız olamazdım değil mi?
"Seni sürtük buna uyandırmak mı diyorsun?!!"diye fazla yükses sesle bağırdığında irkildim.Sürtük mü?!!Gözlerim dolduğunda bu kadar güçsüz olduğuma lanet okudum.Lanet olsun bana!Lanet! Lanet!
"Seni piç!"diye bağırdığımda yüzü gerildi.Bu korkmamı gerektiriyordu ama henüz olmaz.Tanrı aşkına bana sürtük dedi.
"Kate!"diye uyardığında aldırmadım.Gözleri alev alırken kaşları yukarı kalktı.
"Sürtük ha!!Bana daha kimse dokunmadı bile göt beyinli!!"diye kükrediğimde gözleriyle beni esir almaması için hızlıca onu ittirdim.Sadece bir saniye süren bakışlarındaki şaşkınlık hemen sonra yerini sinire bırakmıştı.Ya da öfke...
"Sınırımı aşma demiştim!"diye bağırdığında kapıya ulaşmıştım bile.
"Kapa çeneni aptal!"diye söylendim sakinleşmeye çalışarak.Kapıyı kırarcasına çarptığımda ben bile irkilmiştim bu sese."Seni öldürmeden kaçmalısın"diyen iç sesime kulak astım ve merdivenleri neredeyse zıplamak denilen bir şekilde indim.Odanın kapısı sertçe açılıp yine sertçe kapatılışını duyduğumda adımlarımı hızlandırdım.Mutfak hemen önümde bitince ne yapabileceğimi düşünüp içeri daldım.Harry elindeki salamla uğraşırken Zayn'in sesi duyuldu evin içinde.Hızlı bir adımla Harry'nin arkasına geçtim ve ne kadar ezik olduğumu bir kez daha tekrarladım kendi kendime.
"Kateeeee!!!!!"diye kükredi.
Hayır bu eziklik değildi sadece korkuyordum.Evet korkuyordum.Hemde ölesiye....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Merhaba Londra
RandomKate Londra'ya gider ve orda bir ev tutar.Tabi bu evde onun dışındanda birkaç kişi daha yaşıyordur.Kimi zaman adeta facia kimi zaman aşk dolu anların yaşanılacağı bir kitap.Eğlencenin ve aşkın son durağı neresi? Merhaba 1D..... Merhaba Londra....