22.Bölüm

12K 417 47
                                    

Ben geldim!!:)Nasılsınız?Öncelikle
kitabımın okuyucuları hızla artıyor ve ben sevinçten deliriyorum.Sizi o kadar seviyorum ki...
@Directioner_Arzuu
@SmyyePayne
@Amazaynsevval
@levwnhes
@damla133
@crazy_lovatic
@GoodGirll
@RaElAy
@miray_directioner
@Janlhakim
@LovelyHugs
@tuti0220
@HarryninElmaSuyu
@Mls_ztrk
@percabethlovey
@demilovatokalp1d
@gokce_19
@zeymeynep
@merry429
@demi_ismySister
@GaripOkuyucuSevimli
@Delena__1D
@Liamlovexx
@Punk00
Her bölümde teşekkür etmeye ve adlarınızı yazmaya çalışıyorum fakat sizde lütfen yorumlarda "benimde kitabımı okur musun?"yazmayın.Bunu mesaj olarak atmanız daha uygun bence.Her neyse bu bölümde sonunda Zayn ve Kate kavuştu.Sizi seviyorum ve unutmadan okul açılıyor bu yüzden bölümler geç gelebilir.Affedin beni:(Öptüm sizi yıldızlarım:)
*******************
"Tanrım!Sana bunu mu dedi?"

Sam'in şaşkınlıkla açılan ağzı onu daha da tatlı yapıyordu.
"Evet"dediğimde hala bana şaşkınca bakmaya devam etti.Ona kütüphanede Zayn'in dediklerini ve benim 'istenmediğim yerde durmam'hesabı gidişimi anlatmıştım.
"Tanrı aşkına!İkinizde birbirinizi severken niye uzatıyorsunuz ki?"dediğinde omuz silktim.
"Bunu Zayn'e söyle.Demek ki gerçekten sevmiyormuş".Sonlara doğru kısılan sesim ne kadar çaresiz olduğumu kanıtlıyordu ve ben buna bu aralar çok yaptığım şeyi yaptım.Lanet ettim.
"Hadi ama Kate.Buna inanıyor
olamazsın.Sende biliyorsunki
hepimizin önünde seni sevdiğini söyledi".Başımı yatağın başına dayadım ve ikinci omuz silkişimi yaptım.
"Bilmiyorum Sam"dedim.Gerçekten de bilmiyordum ve kafam karışıktı."Gerçekte ne hissettiğimi bile bilmiyorum"diye devam edip derin bir nefes verdiğimde bana defterimi uzattı.
"Saçmalamayı bırak Katherine.Ona aşıksın.Tüm defteri adıyla doldurmuşsun"derken kıkıyordu.Kızarmama engel olamadan sinirle elinden defteri çektim.
"Kapa çeneni!"diye bağırışımla neşeyle yatağa,yanıma zıpladı.
**********************
"Ne okuyorsun?"

Sesini duyduğumda kitabı kapattım ve gözlerimi zümrütlerle buluşturdum.
"Aşk diye bir kitap.Sam okumazsam beni öldürecek".Kıkırdarken gamzeleri yine ortaya çıktı ve bu manzara bana bir saniyeliğinede olsa Zayn'in harika gözlerini-Tanrım ne diyorum ben!
"Kate,seninle ev hakkında konuşmak istiyorum.Hepimiz geri dönmeni istiyoruz."Boğuk çıkan sesiyle konuştuğunda kitabı biraz daha geriye ittim.Konu dikkatimi çekmişti.
"Şey,o bile mi?"dedim çekinerek.Bu halime tanrıya şükür gülmedi.
"Evet,Zayn bile.Hatta o kadar ki dün yine bara gitti.Senin Kev'in evinde kalman bizi rahatsız ediyor"Boğazını temizleyip cevabını bekler şekilde bakışlarını bana diktiğinde bu ciddi ses tonundan dolayı kırılabilirdim ama şuan dikkatimi Harry'den de çok kafetaryaya giren Zayn çekiyordu.Her zamanki alışık olduğumuz havasıyla ilerlerken birkaç kızın ona ağızlarının suyu akarak baktığına emindim.Üç adımda -evet saydım- kendi masalarına gidip Liam'ın yanına oturdu.Elimde hissettiğim sıcaklıkla ona bakmaya son verdim.
"Seni özledik Kate.Hepimiz seni geri eve istiyoruz."

Elimi nazikçe Harry'nin avucundan çektim ve kitabımı alıp ayağa kalktım.Bu ortamda yada onun bulunduğu ortamda onun beni görmezden gelmesini kaldıramıyordum.Harry'e cevap vermeden koşar adımlarla dışarı çıktım.
******************
"Gülümsemeyi dener misin lütfen!"

Sam'in dizime attığı tekmeyle yüzümü buruşturdum ve önümdeki içkiyi tek hamlede kafama diktim.
"Yavaş ol Kate"Kev'in uyarısına göz devirdiğimde Sam'in yine kahkahası duyuldu.
"Aşk acısı çekiyor Kevin.Yavaş olmasını bekleme"dediğinde Kev rahatsızca yerinde kıpırdandı.
"Kapatın artık şu konuyu!"diye bağırdım.Sam beni umursamadan eliyle Kev'e barın girişini gösterdi.Tanrım niye her yerde karşıma çıkıyorki!Bakıştığımızda-ki bu bugün ilk kez oluyordu-yüzünü buruşturdu.Gelip yanımızdaki masaya kuruldular sanki inat gibi.
"Ben birini becerip gelicem"sesini duyduğumda kalbim bin parçaya ayrıldı.Bunu duymam için mi bağırmıştı?Sam elimi sıkınca hızla gözlerimi sildim ve yine bardağı kafama diktim.
"Onunla konuş Kate"diye fısıldadığında Kev şaşkınlıkla ona baktım.Açıkçası bunu ondan duymak biraz garipti.Başımı sallayıp ani kararla sandalyeden kalktım ve peşinden çıkışa koştum.
"Zayn!"Arkasına dönüp bana baktığında bir adım daha atıp ona yaklaştım.
"Bayan konuşmak istemi-"parmaklarımı dudaklarına koyup onu susturduğumda gözlerini gözlerime dikti.
"Bende seni seviyorum Zayn.O gün bunu demem gerekiyordu biliyorum ama bir salaklık yaptım ve Kev'i o halde bırakamadım.Özelliklede benim söylediğim bir yalan yüzünden o hale gelmişse yapamazdım ama yemin ederim ki bende seni seviyorum Zayn.Seni seviyorum."Derin nefes verdiğimde sıkılmışçasına elimi ittirdi.Ve bu hareketiyle gözyaşlarımı tutamadım.Ona ilanı aşk etmiştim ve o sadece...Geriye dönmeye çalıştığında kolundan tuttum ve sinirle suratına yumruğumu geçirdim.
"Sana seni sevdiğimi söylüyorum ve senin tek yaptığın siktirip gitmek!"
"Senin yaptığında bu değil miydi?!"Bağırışımı bastırıp kükrediğinde hıçkırmaya başlamıştım.Aciz olmaktan nefret ediyordum ve o beni aciz yapıyordu.
"Özür dilerim"diye konuşmaya çalıştığımda sesim fısıltıdan farksızdı.
"Ağlamayı kes Kate!"
"Kapa çeneni!"diye çıkıştım ona.Ağlamama da karışamazdı.
"Ağlamayı kes ve öp beni!"
"Sana kapa çeneni dedim!"diye bağırdığımda ne dediğini yeni farketmiştim.Yeni bir şey söylemek için ağzımı araladığımda hızla belimden çekti ve dudaklarımı örttü.Tanrım.Kesinlikle dengesizin tekiydi.Bitmesini istemediğim dakikalardan sonra kollarına belime sardığında omzuna başımı yasladım.
"Bu bir daha ayrılmayacağız anlamına mı geliyor?"dedim onun gibi sarılmaya çalışırken.
"Hayır.Bu sana ikinci bir şans
veriyorum demek oluyor.....

Merhaba LondraHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin