Öncelikle git gide artan okuyucu sayısı için gerçekten çok teşekkür ederim.Yalnız yorumlar az gibime geliyor ve üzülüyorum.Aşk Denince'ye de kimse bakmıyor.Kısacası biraz alındım bu duruma.Yine de söyliyim Aşk Denince'de ilk bölüm yayınlandı.Belki ilginizi çeker.
****************Kev"Yemeğine acı çektirmeyi bırak Kate"diyene kadar bunu bilmiyordum.Tamam belkide biliyordum.Elimdeki çatalla oynamaya devam ederken tepsiye sürttüğüm için çatal garip sesler çıkmasını sağlıyordu.Sadece dikkatimi dağıtmaya çalışıyordum.
"Yeter dedim Kate"diyip tepsiyi ve çatalı benden uzaklaştırdı.Derin bir nefes verdim.
"O lanet pislik bize bakıyor mu?"derken Sam'in Harry'den bahsettiğini anlamıştım.Karşı masaya göz ucuyla bakmaya çalıştığımda Kev sandalyesini sağ tarafa doğru hareket ettirip görüşümü engelledi.Bunu bilerek yaptığına yemin edebilirim.
"Terk edilmiş kızlar gibi davranıyorsunuz"diye soluduğunda Sam'le hemen kendimizi savunma ihtiyacı duymuştuk.
"Onu bırakan benim"diye çıkıştım.
"Teknik olarak biz zaten çıkmıyorduk bile."diye itiraf etti Sam'de.
"Şu konuyu kapatın artık!Bugün maçımız var."Kev'in uflaması ve konuyu değiştirmesine aslında biraz sevinmiştim.Yoksa Sam'in bininci nefret sözleri başlıcaktı.Karşı masada oturan gruba ne kadar bakmak istesemde bir o kadar da bakmak istemiyordum.Çünkü Zayn'le tekrar göz göze gelme olayını kaldıramazdım.Yada bunun gibi birşeyi.Ayrılıp barışma olayımıza kesin olarak son vermiş miydim bilmiyorum ama bir süre benden uzak dursa iyi olurdu.
"Kimle kim?"diye Sam sorduğunda derin düşüncelerimden kurtulmuştum.
"Zayn'nin ve onun grubuyla bizim gru"derken Kev'in bana bakarak tepkimi merak ettiğini anlamıştım.Okul içinde olacak bir maçtı demekki.
"Bana öyle bakma Kev"diye soludum hala bakışları bendeyken.
"Nasıl?"Gerçekten de nasıl bakıyordu?Mmm...Sanki bu söylediği şey günahmış gibi.İçinde onun adı geçen bir cümle kullanmak hataymış gibi.Sanki bağırıp çağırıcakmışım gibi.
Tüm bunlara rağmen tek dediğim "Garip" olmuştu.Elini çenesinin altına koyarak masada bana doğru eğildi.
"Sadece kimin tarafında olucaksın merak ediyordum.Yani maçta.Destek için"diyip düşüncelerimi bir kenara ittirdi.
"Bunu düşünmüş olman bile berbat Kev"rahatladığını hissettim.Yanında olmamı istiyordu.O iyi bir dosttu ve bende onun yanında olmalıydım.
"Yani?"diye emin olmak istercesine sorduğunda karşı masadakilerin kalktığını Kev'in oturduğu sandalyenin sol tarafında kalan boşluktan görebilmiştim.Ve evet bir saniyeliğine dönüp bana bakmışlardı.
"Tabikide seninleyim Kev.Kimin kaybedeceğini merak ediyorum açıkçası"diye açıkladım.
"Şey..O zaman maçtan önce gelip bana şans dileyin.Same beraber"dediğinde Sam kafasını yemekden kaldırmıştı.
"Elbette"dedim gülümseyerek...
*******************
Harry'nin Ağzından...
"O gerizekalı Kev ne zaman Kate'in yanında uzaklaşıcak!"Zayn sinirle çöp kovasını devirirken Niall endişeyle elindeki burgerini yiyordu.Liam ve Louis yaklaşık bir saat sonraki maç için taktikler hakkında tartışırken bende sarışının kafetaryadan çıkmasını bekliyordum.Dün gece düşünmem için biraz zamanım olmuştu ve nedensizce onu..Mmm.Düşünüyordum.Evet en doğru kelime buydu sanırım.
"Saf Kate'de Kev'in onu arkadaş olarak gördüğünü sanıyor"derken koridordakilerin bize baktığını farketmiştim ama buna Zayn'inde bizimde aldırdığımız pek söylenemezdi.Sonunda beklenen kişi elinde sıkıca tuttuğu kitabıyla kafetaryadan çıkınca ayaklandım.Muhtemelen okuduğu saçma romanlardan biriydi ve o gerçekten hayatı toz pembe görüyordu.Ayak seslerimi duyup arkasına döndüğünde konuşmasına fırsat tanımadan onu kolundan tutup merdivenlerin ordaki duvara yaslamıştım.
"Bırak beni Harry!"diye öfkesini kusarken ellerimi iki yanında sabitlemiştim.
"Beni dinle Sam"dediğimde kitabı yere düşmüştü.
"Hemen şimdi beni bırakmazsan bağırırım ve sende rezil olursun"dediğinde omuz silktim.
"Sende rezil olursun ve beni dinlemezsen seni bağlıyıp kaçırırım"derken onu korkutma gibi bir amacım yoktu ama çenesini kapatıp gözlerini devirmişti.Cidden bunu yapıcağımı düşünmüş müydü?
"Annemle babamın ayrılma döneminde delirmiş gibiydim.Çoğu kızla yattım ve-"sözümü kesip
"Bana bunları neden anlatıyorsun!"diye bağırdığında sabır dilemiştim.Cidden.
"Ve Maria'da bunlardan biriydi."dediğimde arkadaşının ismini duyar duymaz gerilmişti.
"Seni dinlemek istemiyorum"
"Şuan ne durumda bilmiyorum ama bu hataydı.Sam seninle böyle bir ilişki düşünmedim"diye onu umursamadan devam ettiğimde derin bir nefes verdi.Bana inanmak istiyormuydu bilmiyorum.Ama inansa iyi olurdu.
"Düşünemezsin de zaten Harold!O ufacık beyninden ne geçiyo bilmiyorum ama benim aklımdan tek geçen senin salak olduğun!"diyip omzumdan ittirmeyi denedi.
"Aklımdan geçen ne biliyor musun salak?!"diye bağırdım kendime hakim olamayarak.
"Nasıl bilebilirim ki aptal!"diye sesini yükseltti oda benim gibi.
"Seni öpersem bana kızıp kızmayacağın ve de benimle çıkmak isteyip istememen gerizekalı!"diye öfkeyle nefes verdim.Gerilmiştim.Beni geriyordu.Vede sinirlendiriyordu.
"Hayır kızmam ve evet istiyorum seni beyinsiz varlık!Senden hoşlandığımı söylemiştim ya!Vede bana nasıl gerizekalı demeye cürret edersin!"Tanrım bu kız neden bu kadar çok konuşuyordu ki.
"Kapa çeneni artık!"diye kükrediğimde benden daha yüksek sesle bağırmıştı.Çıkan sese şaşırmıştım doğrusu.
"Ne bekliyorsun öpsene beni!"
*********************
Kev'in Ağzından...
"Bence bu maçı yapmaya bile gerek yok.Kimin kazanacağı belli"dedi Daniel keyifli bir havayla.Tek bir soyunma odasından dolayı takımların aynı yerde giyenecek olması bizim için bir avantajdı aslında.Zayn ve diğerlerini sinirlendirmek işimize geliyordu.
"Kate bize şans getiricek ve gelenek bozulmadan galibiyet yine bizim olucak.Her zamanki gibi."dediğimde Jack ve diğerleri kahkaha atarken Harry'nin sinirli bakışlarını farketmiştim.
"Belki maçtan sonra onu yemeğe götürürüm ve güzel bir kutlama yaparız"diye eklediğim an Zayn'in üzerime atlaması bir oldu.
"Ondan uzak durmazsan seni öldürürüm Kev!"diyip yakamı sıkarken takımım ve onun takımı hazırda bekliyordu.Kavgaya karşı hazırda.Bu basket maçında iki takımdada en önemli beş kişi vardı ve tabi diğer oyuncular.Bu soyunma odasına sığmamız bile iyiydi bence.
"Sence Kate ondan uzak durmamı istiyor mu Zayn?"diye alayla sorduğumda gerilen kaslarını farketmiştim.
"Baksana bir anlaşma yapalım"derken yüzüme patlatmamak için kendini tutuyordu.Muhtemelen ondan uzak durmamla ilgili bir fikri vardı ama ben bunu kendi tarafıma kendi fikrimle çekmiştim.
"Maçı kaybeden Kate'den uzak durur.Ne olursa olsun.Daima uzak"diyip sırıttığımda diğerlerinin bir küfür söylediğini işitmiştim ama bu benim pek umrumda değildi.
"Kabul"diyip benden uzaklaşıp Niall ve diğerlerinin yanına gittiğinde duvara yumruk atmıştı.Çıkan sese karşılık soyunma odasının kapısı açıldığında utangaç surat bir süre etrafta beni aramıştı.
"Kate?"dedim şaşkınca.
"Şey...Sen demiştin ya.Bu yüzden ven şans dilemeye geldim.Sam lavobadan çıkmadı hala bu yüzden tekim"diyip bana kollarını doladığında içinde bir yerde Zayn için geldiğini biliyordum.Diğerlerine pek bakmamaya çalışıyordu.Burda erkeklerin arasında pek rahat olamadığını farketmiştim.
"Burası erkeklerin giyindiği yer Kate!"diye Liam çıkıştığında çoktan ayrılmıştık.
"Üzgünüm.Kev gelmemizi istedi ama Sam yok mecbur-"diye mırıldandığında Zayn delici bakışlarıyla odadan çıkmasıyla susmuştu.
"Merak etme bebeğim.Şansa ihtiyacı olacak biz değiliz"diyip kıkırdamıştım...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Merhaba Londra
RandomKate Londra'ya gider ve orda bir ev tutar.Tabi bu evde onun dışındanda birkaç kişi daha yaşıyordur.Kimi zaman adeta facia kimi zaman aşk dolu anların yaşanılacağı bir kitap.Eğlencenin ve aşkın son durağı neresi? Merhaba 1D..... Merhaba Londra....