"Kate!"
Sağ tarafında kolumu çeken bir varlık var.Aslında oldukça yakışıklı,sarı saçlarıyla mavi gözleri adeta bütünleşmişçesine uyum içinde.Ve ağzından çıkan her kelime beni kırmıyor.Dost,arkadaş ve mmmm abi.Evet abi diyebilirim heralde.Abi gibi koruyucu.Güvenilir.Şimdi bir de sol tarafa bakacak olur-
"Gidiyoruz Katherine!"
İşin hikaye kısmını geçersek tanrım iki kolumdanda tıpkı anaokulu çocukları çekiliyorlar.Şöyle bir baktığımda sağ ve solda olmaları melekle şeytan gibi duruyor.Ama bu sadece benzetme.Hadi ama o aptal,pislik,yalancı ve tüm bunlara rağmen harika olan Zayn'e şeytan diyemem.
"Kate hiçbiryere gitmiyor!Bu badboy havan bana sökmez!"
Kev'in bağırışından sonra elimi çeken eller durdu.Ve ardından benim çığlık atmamı sağlayan Zayn'in yumruğu Kev'in yüzünde yer aldı.
"Zayn!"diye bağırışımda bile Kev'i yakalarından tutup duvara dayamıştı ve ben itiraf etmeliyimki korkmuştum.Kev'e zarar vermesini istemiyordum yada Zayn'in ceza yemesini.
"Dursana aptal!"diye bağırmıştım ikinci yumruğuyla Kev'in çemesinden kan akmaya başladığında.Gözleri bir an beni bulduktan sonra havalı diyebileceğim hareketle Kev'i yere bıraktı.
"Herkes burayı boşaltsın!Hemen!Bu piçide biriniz götürün!"diye bağırmasıyla tüm hücrelerim titredi.Elim ayağım titrerken yere çömelip Kev'e bakıyordum.
"O pislik bunu ödeyecek"diye mırıldanırken elimi tutmuştu taa ki Liam onu ittire ittire salondan çıkarana kadar.
"O piç için ağlama!"diye bağırdığında eskiden harika diye düşündüğüm ses şimdi beni kırıyordu.Ayağa kalkıp etrafıma baktığımda yanlızdık.Yine yanlız...Yine Zayn ve ben....
*****************
Sam'in Ağzından....
"Bende senin sevgilinim!"
Bazen hayatımın saçmalıkdan ibaret olduğunu düşünüyorum.Saçma ve şansızlık.Kev gibi bir kuzenimin olması başlı başına saçmalık zaten.O aptal her bokuma karışır.Ve buda beni ekstra şansız yapar.Fakat şu durumuma şansızlık diyemem heralde.
"Ha?"
Ağzımdan çıkan tek kelimenin bu olması tuhaf falan değil.Hayır.Sadece şoktayım o kadar.
"Bunda bu kadar şaşılacak ne var Sam?"dediğinde şok evresinden kurtulma vaktim gelmişti.
"Sen beni öptün ve sonra gittin Harry.Ben sandım ki-"
"Ne sandın Sam!"diyip sözümü kestiğinde beynimde kıvılcımlar oluşmaya başlamıştı.
"Bunu her kızla yaptığını!Senin için normal birşey olduğunu!"Sesimin yüksek çıkmasının onu rahatsız etmesini istiyordum böylelikle bana bağırmasını önleyebilirdim.
"Evet birçok kişiyi öptüm ama seninki farklı Sam!"
"Maçda bana iğrenir bir şekilde baktın Harry.Bu iğrenç bir duyguydu."Gözlerimden düşen damlaların gözyaşı olduğunu biliyordum ama ağlamak istemiyordum.
"Öyle birşey yapmadım ben!Maçta beni desteklemeni bekledim ama bir baktım ki Kate'le ikiniz Kev'in tarafındasınız!O piç Zayn'e kaybeden Kate'den uzak durur iddiası yaptı.Ve bil bakalım kim kaybetti!"Derin nefes verirken soluğumu tutmuş onun yüzünü izliyordum.Çocuk gibi bakması kendimi suçlu hissettiriyordu ve ben ağlarken güçsüzdüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Merhaba Londra
RandomKate Londra'ya gider ve orda bir ev tutar.Tabi bu evde onun dışındanda birkaç kişi daha yaşıyordur.Kimi zaman adeta facia kimi zaman aşk dolu anların yaşanılacağı bir kitap.Eğlencenin ve aşkın son durağı neresi? Merhaba 1D..... Merhaba Londra....