Giriş

6.3K 366 163
                                    

"Düşmanlık bittiğinde, geriye sadece uzlaşma kalır." Siyah kürke sahip olan kızgın bakışlarının ardına sığınarak gözlerini kıstı. Islak bedeni onu üşütüyor, hayvansı bedeninden aşağıya doğru soğuk sular akıyordu. Hırlayarak toprağı eşeledi, pençe izleri bir bir döşeniyordu.

"Biz kinci yaratıklarız. Nefretimiz kulak ardı edilemeyecek kadar çok olduğundan baş etmek zor gelir bilmez misin?" Yeşil gözlerindeki yangın asla bitmeyecek türdendi.

Alfanın oğlu bir adım öne çıktı, aşağılanmışlık hissi haka oradaydı ama bir gururu olduğunu hatırlamıştı. Sürüsü acıyla baş edemeyecek kadar narindi. Dönüşüm süresi acıdan dolayı kısaldığından, acilen topraklarına geri dönmeliydi. Her an insan bedeni ortaya çıkabilir küçük düşebilirdi.

"Kin tutmanın kötü bir huy olduğunu bilmeyecek kadar ahlaksız mısınız? Madem düşman kalamıyoruz, anlaşma sağlanmalı ama anlaşmaya yanaşmıyorsunuz. Bu sebeple düşman kalınıp savaşılması gerekir, ya pençe ipi ya uzlaşma ipi."

Kurt uludu ve ardından hırladı. Göz bebeklerinden aşağıya inen pıhtı artık can yakıyordu.

"Uzlaşmayı kabul etmek toprak birleşimi gerektirir. Düşman kalmak ise toprak kaybı." dedi arkada kalan genç beyaz kurdun biri. Mavi gözlerindeki uzun süreli sessizlik herkesi ele vermişti. Pençesinden yukarıya doğru uzanan doğuştan ateş dövmesi onun bir alfa adayı olduğunu gösteriyordu. Güçlü, ama bir kar tanesi kadar kristal yapıdaydı, kırılgan.

"Bu yüzden, Spark'ın alfa adayı olarak karar verme yetkimi kullanıyorum. Toprak kaybı önlenecek ise, toprak birleşimi benim ve sürüm için sorun teşkil etmez." Beyaz kurdun keskin olmayan gözleri ormanın korkutuculuğunda yansıdı. Devam etmek için diğerlerinin tepkisini inceliyordu. Pençeleri yere sürttü.

"Anlaşma olacak, Spark uzlaşma teklifini uygun ve kabul görmüştür. Anlaşma şartları her iki sürünün stratejik konumunu korumalı; kuzey ve güneyin, batı ve doğuya olan karşı ittifakı gibi şartlar sağlanmalı. Dış düşmanlığın artacağı kesin olduğundan, Haze sürüsünün görüşleri onaya açık olacaktır. Ne de olsa barış getiren sizsiniz."

Genç kurt son sözlerinde yeri eşeleyerek geri çekildiğinde, Spark'ın gerçek alfası homurdanarak bunu onaylamadığını göstermişti. Ama bir alfa adayının kararı, düşman önünde sorgulanmazdı.

Oterite her şeyden önemliydi.

Haze'nin yaşlı bilge kurdu Jason öne çıktı, kurt bedeni artık işlevsiz ama beyni genç bir kurttan daha fazla işlev görüyordu. Hırıltılı öksürüklerini duyulmadan önce, stratejik konumunu belirlemişti. Ortak meydan alanları, av bölümleri ve yaşam alanları sınırlandırılmış; iki ayrı devlet gibi bir bütün olmuştu. Tam anlamıyla toprak birleşimi sayılmazdı. Şartların maddeleri başka birşeyi daha içeriyordu. Bilge Jason bu konudan hoşnut değildi ama uzlaşma için gerekli olduğundan, torununu öne sürdü.

Alfa adayı olan koyu gözlere sahip, yeşil gözlere sahip koyu bir kürk. Pençesinden yukarı doğru çıkan bulanık dövmesi ıslak bedeninden daha açık belli oluyordu. Süredeki herkes -Spark'ta dahil- şimdiki sözün ne olacağını biliyordu. Spark'ın alfa adayıda öne çıktı, beyaz yelesi ve mavi gözleri eşsizdi.

"Toprak birleşimi evliliği getirir. Düşmanlığın bittiği yerde, kutlama olmak zorundadır. Spark ve Haze sürüsünün iki genç Alfa adayının mührünü bağlıyorum. Bu anlaşmanın bir imzası gibi görüldüğünden, iki genç alfa kabul etmek zorundadır. Pençelerinizi uzatın, dövme olan tarafı."

İki genç kurt, kısık gözlerle birbirlerine bakarken pençelerini uzattı. İkiside doğdukları andan itibaren hiçbir zaman sevdikleri kişiyle evlenemeyeceklerinin farkındaydılar. Bağlılık, mühür ve anlaşma, çok ayrı görünüyordu.

İki farklı pençe, birbirlerinin üzerinde doğuştan gelen farklı dövme izlerinin üzerine bir çentik attı. Bu artık kanlı bir anlaşmaydı, bozulmayan türden.

İki kan birbirine dolandı, hiç ayrılmayacak şekilde...

--------------------

Biraz okunma oranı artsın ilk bölümü atacağım, yorum yaparsanız güzel olur ❤

-Bu arada diğer bölümler baya uzun bunun iki katı şeklinde, bu tanıtım 2 gibi birşey'

CRAWS // LarryHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin