Bölüm 14

4.1K 331 150
                                    

1 aydan sonra merhaba. Açıkçası bahanem yok, YGS'ye 12 gün var, bir ara şifremi unuttum felan. Sonuç bu :(
(Her hafta yb atacağım sözünü unutmadım.)

Sürü arazisine varmadan önce beyaz kürklü alfa homurdanıyor, eşinin uykulu sırnaşmalarına katlanamayacak boyutta olduğundan iç çekiyordu. Akşam üstü geyik avladıktan sonra Harry onun beyaz kürküne sokularak öpücüklere boğmuş, en sonunda Louis insan bedenine döndüğünde alfa çoktan eşinin koynunda uyuyakalmıştı. Daha kötüsü, eşinin çalılıkların ve koynunun arasında uyumasına kızan Louis, onu ne kadar uyandırmaya çalışsa da Harry kıpırdanarak eşinin uğraşlarına bir son vermek ister gibi kolunu Louis'ye sarmıştı. Koku baş döndürücü derecede sırnaşma isteği barındırdığında ve anın romantikliğinden mavi gözlü alfada karanlık ormanda uyuyakalmıştı.

Asıl sorun şuydu ki, uyandıklarında çıplak tenlerini farkettiklerinde Louis utanmış ve deli gibi kızarmıştı. Aslında eşine belli etmek istemediği şey soğuğu iliklerine kadar hissettiğiydi, ama alfalar üşümezdi. Louis bu tür farklılıklarını evlendiğinden beridir hissediyordu ve artık çok can sıkıcı bir hal almaya başlamıştı. Louis alfa gücüne sahipti ama duyuları yavaşlıyor, içindeki kurt bile tam bir beta gibi davranıyordu. Bu olmaması gerekirdi ama bu hisler durdurulmazdı.

"Yavaşla biraz, kar henüz yaş olduğundan kayıp yere düşebilirim. Tanrım neden eve gitmiyoruz ki?" Louis, dakikaladır yürüdüğü karlı yola karşı söylendi, Harry ise onun söylediklerini yeniden görmezden gelerek eşine daha çok sokuldu. Harry bugün çok şımarıktı. Louis eşinin neden bu şekilde davrandığını onunla zaman geçirdikçe farkına vararak anlayabilmişti. Harry kişiliğinin gerektirdiği şekilde kaba ve görgüsüzdü ama bu sadece eşine karşı değil, herkese yönelikti. Fakat Harry bunu değiştirmek istiyor, evliliğinin güzel geçebilmesi için çabalıyordu. Louis, onun sabahtan beri kendisine olan alaka ve ilgisinin hakkını yiyemezdi. Sürü anlaşması devam ettiği sürece Harry eşiydi. Onunle iyi geçinmek ve dolunay zamanı ihtiyaçlarını gidermek için beraber olmak istiyordu; sürekli tartışmak huzursuzluk yaratmaktan başka hiçbir şeye sağlamazdı.

"Annem dün akşam bizi yemeğe çağırmıştı, fakat neredeyse gün doğacak. Hem avladığımız hayvanın kanı kurumadan pişirsek iyi olur, aç kalmak istemiyorum." Harry mırıldanarak uykusunu alamamış olduğundan esnedi, kar gökyüzünden süzülerek kirpiklerine yapışıyordu. Louis, eşinin ailesini pek sevmediğinden bu fikirden pek hoşlanmamıştı. Bu sürüdeki herkesin kaba olduğu konusundaki tezi sağlamdı çünkü. Harry, bu düşünceyi sezmiş gibi alalacele geyiğin ağır leşini omzuna yüklendi ve güçlü omuzlarıyla övünürcesine gülümsedi. Işıltı saçıyordu.

"Endişelenme küçük alfa. Derek her zaman eşini yanında getirmeye gayret eder. Stiles çok cana yakın biri, seni sevecektir." Harry, kar yağarken terlemiş göründü. Çenesi açılmış gibi herşeyden sohbet etmeye çalışıyordu. Louis onun bu yanlarından bir haberdi, eşinin farklı yönlerini tanıyordu. Onu tanıyabildiği beş günde öğrendiği saygısız bağırışları, kaba kelimeleri ve kurt formundaki liderliğinden ibaret görünüyordu. Ama şimdi eğlenceli ve eş kavramına uygun davranıyor, yürüdükleri uzun vadinin gecesinde ortamı ısıtıyordu.

Louis, eşine karşı bir sempati duyduğunu hissetti.

"Abinin eşi geçen gün--" Louis o gecenin mühürlendikleri gün olduğunu fark ettiğinde tereddüt etti. "Geçen gün eve gelmişti, benimle tanışmak istemişti. Beraber konuştuk ama o gün pek havamda değildim. Erkenden gitti, umarım bana dargın değildir." Mavi gözlü alfanın yanakları pembeleşti. O gün neden huysuzlaştığını anlamıştı. Dolunay vakti yaklaşıyor olduğundan evin her yerine sinmiş Harry'nin kokusu onun benliğini çıldırtmış olmalıydı.

CRAWS // LarryHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin