(Cinsellik içerir.-Rahatsız olacak olan okumasın lütfen-)
Öncelikle geçen bölümlerden Louis durumu hakkında 'O neden hep ezilen taraf' gibisinden yorumlar çok oldu. Ona bir açıklık getireyim gençler Louis aslında tam alfa değil (Alfa ama işte neyse anlarsınız.), onu zaten ilerleyen bölümlerde göreceksiniz. Yani 'Louis ezik alfa' gibi bir durum yok, hatta konumuna göre çok güçlü ve otoriter. (Harry biraz sert ama oda artık bu bölümden sonra düzelir.)
--------------------
Cesur kalp atışları hızlanarak olduğu yerde bölünüyor, soğuk sularda boğulur gibi dalgın rüzgar savuruyordu uçuşan kelebekleri. Yeşil bakışlar, aşağıya düşerek kapandı. Soluğa muhtaç yükselip inen göğüs kafesleri birbirine çarpıyor, bakışlardaki yangın körüklenerek büyüyordu. Harry güçlü bir hırıldama ile bedenini, suların saklayamadığı bedenin üzerine yasladı. Tüm kıvrımlar, nefesler ve birbirine dolanan parmaklar usulca kavrıyordu dolunayın acımasız yükselişini.
Dolunay şehvetin habercisi olarak bulutların arasından, sarı kuşağı ışık saçıyordu çukurlarından.
Baykuş sesleri ikiye katlanarak suyun akış sesine karışık arka fonda kalmış yağmurun yağışını ve rüzgarın uğultusunu çarpmıştı kavrulmuş bedenlere. Louis'nin masmavi ihtiyaç ve muhtaçlık ile parıldayan gözlerindeki pınarlar yaşlarla dolmuş, yalvarıyordu bir kabulleniş senfonisine ait hırıldamalarla. Alfası, eşi olan Harry'ydi bundan sonra.
Louis'ye sahip olmalı, kollarına alarak muhtaç oluşunun her detayına inerek yükselmeliydi. Louis tekrarür etti yalvarışlarını, pürüzsüz teni, eşinin gözleri önünde keşfedilmeyi beklercesine açık ve seçikti.
"Alfa.." Louis gözlerini zevkin bütününe tutunmuş inlemesi ile söyledi. Davetkâr bedeni büyük bir öngösterim gibiydi yaşanacakların. "Alfa, siktir, alfa lütfen.. Bana sahip olmalısın, kahretsin- Harry!" Louis yakarışlarla boynuna saldıran ve zevk suyunu göğsünden aşağıya sürterek bir zevk dalgasına maruz bırakan eşine karşı bağırdı.
Louis, alfanın pürüzsüz teninini yakalamış dudaklarından daha fazlasını istemek için yeşil gözlü kurdun saçlarını kavramış ve kendine bastırmıştı. Güçlü ve duyuları ayağa dikilmiş hissediyor, daha önce bulunamadığı bu zevkten dolayı suyun altındaki ayaklarını kıvırıyordu. Ardından mavi gözlü kurt çığlık attı, Harry nefesini ısırdığı her bir notaya bırakıyor ve dil darbeleriyle süslüyordu.
"Kahretsin." Harry küfrederek eşini duvara dahada fazla yasladı ve tüm ağırlığı altında nefesi kesilen Louis'nin yüzüne düşen saçlarını tek bir avucunda toplayıp çekiştirdi. "Benim lekelerim ile ne kadar güzel göründüğün hakkında en ufak bir fikrin yok." Harry'nin iltifatları hep daha fazlasını istemeye iten türden vahşi ve sertti. Mavi gözlü kurt saçını çekiştiren parmakları yalamak için inledi ve gözlerinden yaşları akarak pembe dudaklarını eşinin çenesinden yukarıya taşıdı. Harry çok sert seviyordu.
Yeşil gözlü kurt hırçınlıkla bulanmış bir zevk kuyusuna hapsedilmiş kadar aç hissediyordu. Eşinin saçlarına daha fazla asılarak çekiştirdi ve defalarca hırlayarak elleriyle çıplak bedenin keyfini sürdü. Dokunarak, şehvet kokulu gecenin her bir yükselişin tadını çıkartarak okşuyordu eşinin bedenini. Louis kahrolası derecede çok güzel bir kurttu.
"Alfa- Harry!" Louis sözcükleri tekrar ederek dişlerinden akan zevk suyunun dudaklarına buluşmasına, ardından yükselerek eşinin dudaklarına bulaşmasına izin verdi. Mavi parlak gözlerinde seks ifadeleri dolaşıyor saçını çeken elin dikkatini dağıtmak için Harry'nin kol kaslarını okşuyordu. Bu hormonsal yükseliş akıllara zarar bir sahiplik hissi taşıyor, bilinç aldığı zevkin birleşimini sevgi zannederek içindeki kurdun mühürlenmesine sebebiyet veriyordu. Fakat olaylar aslında bu yönünden çok dışında gelişiyordu şimdi, Louis çok yanlış hissediyor olmalıydı ama her ne oluyorsa, dönüşümlerinin hepsinde sahiplenilme hissi ile dolup taşmıştı. O bir alfaydı sahip olması beklenirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CRAWS // Larry
Fanfiction"Bir alfa, başka bir alfanın önünde boyum eğmez. Bu, kendi eşi olsa bile." Ana Çift: Larry Yan Çift: Ziam Tür: Doğa Üstü, Kurt Adam, Mpreg, Dram Kitabın orijinali SeKai kurgusudur. Bu Larry Stylinson'a uyarlanmış halidir. İznin için Teşekkürler ❤ @k...