Bölüm 13

4.5K 337 225
                                    

@evenstar5
'e ithafen...

Gecenin yüzüne aydınlık düştüğünde, yeşil bakışlar karanlığın üzerine ışık tutuyordu. Harry, mavi gözlü kurt ile seviştikten sonra onun kazağını giydirmiş olmasına rağmen, eşinin pürüzsüz teninin güzelliğine kanarak aynı yatağa baş koymuştu. Ama gece aydınlansa dahi Harry'nin gözünü uyku tutmamıştı. Louis o kadar güzel görünüyordu ki, saçları alnına değmiş ve kazayı yukarı sıyrılmış iken ondan gözlerini çekmek imkansız görünüyordu. Biri Harry'ye yardım etmeliydi çünkü alfa çıldırmak üzereydi.

Karşı sürünün alfasını ilk gördüğündede çok güzel olduğunu düşünmüş, fakat onun karşı sürünün alfa adayı olduğunu kendine hatırlattığında bu düşüncesi tuzla buz oluvermişti. Bu çok kötü bir durum değildi yani mavi gözlü alfayla evli olması ve iki sürününde birbiriyle aynı alfaya sahip olma durumu. Harry'ye bunların hiçbiri birer sorun olacak kadar nefret barındıran düşmanlık içermiyordu, hatta iki sürü arasındaki anlaşma iyiye bile gidebilerdi. Fakat abisi Derek ve sürü alfası babası, Louis sürü alanına varmadan önce Harry'yi bu konuda uyarmıştı; asla düşman sürünüm alfa adayıyla mühürlenmemesi ve hiçbir duygusal ilişki kurmaması hakkında. Harry buna katılmıyordu ama alfası ne derse, al kademedeki tüm kurtlar uymak zorundaydı. Harry asla babasına karşı gelemezdi.

Ama şimdi işittiği tüm uyarı ve tehtidlere rağmen, Harry hormonlarının kurbanı olarak Louis ile mühürlenmişti, düşman bir alfaya. Babası duyduğunda işler çok fena karışacaktı fakat Harry bunu düşünmek istemiyordu çünkü küvetin içerisinde, üzerlerinden sular akarken mavi gözlü kurtla seviştiği için pişman değildi, şehvetsel doygunluğun en üst seviyesini yaşadığını ev hormonal zevkin doruklarını bir alfayla paylaştığı için o kadar iyi hissetmişti ki, Harry yatakta masum bir şekilde uyuyan eşinin bacaklarını açarak yeniden o deliğin tadına bakmak istiyordu. Harry doyumsuzluğu en tepede hissediyordu.

Yeşil bakışlar gecenin gündüz oluşunu seyre dalarken hala Louis ile ne yapacağına karar verememişti. Her zaman yaptığı gibi ona kaba davranabilir, çekip gitmesine sebep olacak kadar çok kişiyle beraber olarak ona sürünün içerisinde yer vermeyebilirdi. Harry hepsini yapabilecek kadar kaba bir insana dönüşebileceğinden ve eşinin pürüzsüz tenini görmezden gelebileceğinden emindi. Tüm bu görgüsüz davranışlarla Louis'yi kendinden soğutacak kadar kötümser olabilirdi ama istemiyordu.

Harry kurt benliğine sadık kalarak eşine bağlı bir lider olmak istiyordu. Alfa mavi gözlü kurdu sevmeyebilir veya Louis kendisinden nefret ederek tenine dokunmasına izin vermeyebilirdi ama ne olursa olsun, Harry ona sadık kalmak istiyordu. İçindeki istek mühre bağlı değildi belkide, ama Louis'yi memnun etmek ve iki sürü arasındaki her buzu yıkarak eşini sevebilmeyi arzuluyordu. Harry hayatı boyunca aldığı karara ilk defa sahip çıkmayı deneyecekti. Babası veya Derek ne derse desin, Louis artık onun eşiydi. Evli ve mühürlü olduktan sonra kimse onlara karışamazdı. Çünkü Louis'yi sevmek istiyordu.

Bu yüzden Louis'nin olduğu her alanı keşfetmek, onun kurt benliğini kendine benimsetmek ve ona güçlü kalmayı öğretmek istiyordu. Eşinin duyuları berbat derecede olmasına rağmen, hayatta kalmayı iyi bilen iradeli bir alfaydı. Harry eşine duyularını geliştirme yönünde yardım edebilirdi. Bu sebeple onu avlanmaya önermek amacıyla ormana götürmeyi teklif etmişti. İlk başta bu teklifi ettiğinde verebileceği tepkiler için Harry hazırlanmıştı ama Louis sorun çıkarmadan onunla gelmişti. Hemde Harry'nin ansız öpücüğüne rağmen.

"Avlanma bölgeniz ne kadar büyük." Eşinin cıvıldayan sesi koca yapraklı ağaçların arasından yükseliğinde, Harry tişörtünü çıkartıp bir kenara koymuş, soğuğun bedeninin üstünden kayıp gitmesine izin veriyordu ama alfa eşinin heyecanına katılmayarak kaş çattı. Louis'ye doğru yaklaşmış ve eliyle pembe dudakların üstünü kapatırvermişti. Ne olduğunu anlayamayan Louis ise gözleri kocaman olmuş bir şekilde alfaya bakıyordu. Mavi gözleri parlak ve huzurun temsilcisi gibi görünüyor, dipsiz kuyuların derinliğine çekiliyordu. Harry hafifçe gülümseyip eşinin kulağına eğildi.

CRAWS // LarryHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin