Bölüm 19

3K 237 122
                                    

Zayn yüzündeki kocaman sırıtmasıyla odadan içeri girdiğinde, yaklaşık bir buçuk aydır gözlerinin alıştığı görüntüyü fark etti. Birbirine geçmiş parmaklar, yorgun bedenin üzerinde gezinen melankoli kokan bakışlar ve büyük bir sessizlik hükümlü, fakat bu sefer ekstra olarak odada şifacı ve gözleri yaşlı bakan derek'in eşi bulunuyordu. Zayn omuzlarını silkerek kapıyı çalmayı unuttuğunu farketti ama zaten kimse umursamıyordu. Sıradışı birgün olmaya adaydı.

Zayn boğazını temizlediğinde steril olanın beyazlığından nasibini almış şifacı, genç alfası fark eden ilk kişiydi. Saygıyla işini devam ettirirken ona selam verdi, hafif beli bükülmüştü.
Harry'nin tek odağı mavi gözlere hasret bir şekilde hülyalı bakışlarla eşini seyretmekti, bu yüzden onun dışında herkes liam'ı selamladı. Zayn saygıdeğer bir alfaydı, dönüşümünden itibaren güçlü ve zeki yönünü ortaya çıkarmış, lider alfanın ve harry'nin gözünde değer kazanmıştı. Bu durum zayn'ın alfalık kademesinde bir üst sıraya yerleşmesindeki yegane nedendi.
Alfalar arasındaki güç yarışı dinginlenemeyen hırçın dalgalar kadar yürek sarsar, değer verilirdi.

Zayn sürü için kıymetli bir alaf olmasının dışında, genleri çok kuvvetliydi. Onun soyundan gelen çocukların çoğu büyük ihtimalle güçlü alfalar olacaktı. Bu yüzden sürüdeki beta'lar, dolunay günlerinde sahip olunmak için zayn'ın dokunulmamış mührüne yaklaşmaya çalışırlardı. Zayn her dolunay'da hormonlarını dizginlemek için çok çabalıyordu. Beta eşler güçlü genlere sahip çocukları olsun isterdi, duruma göre bu çok sıradan bir davranıştı. Ama zayn kendi sürüsünden kimseyi eş olarak görmüyordu.

Zayn'ın gözü bambaşka birindeydi.

"Harry, eşinin ailesine yakın zamanda louis'nin hamileliği ve yaralanması ile ilgili haber göndereceğim. Onları endişelendirmek yersiz olur bu yüzden refakatçi olarak louis'nin erkek kardeşinin sürü bölgesine gelmesini mantıklı buluyorum." Zayn tok sesiyle söylediğinde, harry onun ve diğerlerinin varlığını yeni fark ediyormuş gibi kafasını çevirdi, harry yorgun ve sabırsız görünüyordu.

"..Senin içinde uygundur?" Lider alfa, louis hakkındaki tüm soruları harry'nin cevaplandırmasının uygun olmasını söylediğinden beridir sürekli herkes, sürü lideri harrymiş gibi davranıyordu. Louis dışındaki her konuyuda yeşil gözlü alfaya danışıyorlardı. Harry bu duruma çoktan alışmıştı.

"Liam'mı?" Harry onay beklercesine kafasını eğerek louis'nin kardeşini tanıyabilirmiş gibi sormuştu. Aslında harry eşi hakkında hiçbir bilgiye sahip değildi. Eşi'nin ailesini kardeşlerini, sürü ekonomileri, geçmişini, hedeflerini bilmiyordu. Hatta louis'nin kendisini sevip sevmediğinden bile emin değildi. Harry bu sorularına yanıt bulmayı umuyordu, louis tarafından.

Zayn hevesli görünmemek adına yanağının iç tarafını ısırdı. Harry'ye son iki haftanın her gününü liam ile geçirdiğini, öpüştüklerini ve birlikte avlanıp gizlice birbirlerinin sürelerine, yataklarına girdiğini anlatamazdı. Bunun için cesaret değil aptallık gerekirdi. "Evet sanırım ismi liam." Beyaz yalanlardan zarar gelmezdi. Zayn onun adını duyduğunda gülümsememek için dudaklarınıda ısırdıktan sonra harry'nin kaş çatan suratını fark etti.

"Eşim hamile ve bir aydan fazla zamandır hasta olabilir liam, fakat ben değilim. Louis'nin sağlığını düşünmekle kafayı sıyıracak raddede olabilirim ama herne olursa olsun, ben lider alfayım. Senin uzun zamandır liam ile görüştüğünü biliyorum. Saklamana gerek yok." Harry sert sesiyle, alfa tonunu boguklaştırıp homurdandı. Herkesin içinde bunu zayn'ın yüzüne vurmanın sonuçlarını düşünmemiş görünüyordu. Zayn saygıdeğer biri olmasına rağmen oradakiler tarafından kınanan bakışlara maruz kalmıştı. Genç alfanın yanakları kızardı.

CRAWS // LarryHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin