*Iris*
Mă îndrept nesigură spre şcoală. Sper că Taeyeon s-a mai calmat. Gândurile îmi zboară la Sehun şi la ceilalți doi. Mă întreb dacă ei țin cu adevărat la mine sau dacă doar mă joacă pe degete. Eram pe holuri. Am puține emoții. Intru în clasă. Toate privirile erau ațintite spre mine. De ce se uită aşa toți la mine? Cu capul aplecat mă îndrept rapid spre banca mea. Mă simt ciudat. Toți continuă să se holbeze la mine. Îmi iau telefonul şi căştile. Mai bine ascult muzică. Sigur doar se amuză pe seama mea. Ascult ,,All that matters" de la Justin Bieber. Afară s-a lăsat o ceață groasă. Cineva îmi trage puternic căştile din urechi. Nu era nimeni alta decât Taeyeon. O privesc indiferentă. Trebuie să îi arăt că nu îmi este frică de ea. Ea mă priveşte cu un aer de superioritate.
T:-Deci ai scăpat până la urmă. Ce păcat.
Cât de malefică poate fi fata asta? Ridică palma şi e gata să îmi tragă una. Închid ochii aşteptând lovitura, dar aceasta nu a mai venit. Îmi deschid ochii şi rămân uimită. Cineva îi ținea mâna. Era Kai. Taeyeon se uita agitată la el. Toți din clasă se uitau înmărmuriți la noi.
K:-Ar trebui să înveți să îți păstrezi calmul.
Taeyeon îşi trage nervoasă mâna din a lui. O strigă pe Hyuna şi ies bombănind din clasă. Eu mă uitam la Kai de parcă ar fi o stafie. El îmi zâmbeşte și îmi face cu ochiul, apoi părăsește clasa. Bine...asta a fost ciudat. Colegele au venit isterizându-se şi mă tot întrebau dacă îi cunosc pe băieți. Nu le dau atenție.
*Pauza mare*
Mă plimbam pe holurile şcolii. Elevii treceau discutând pe lângă mine. Îngheț instant când o văd pe Taeyeon şi pe fâțele ei de prietene în capătul holului. Doamne dă să nu...şi m-au văzut. Super. Taeyeon rânjeşte şi păşeşte cu nasul pe sus spre mine. Mă cuprinde un pic frica.
H:-Mişcă din fața lui Taeyeon scârbă!
Eram complet înțepenită. Voiam să răspund, dar pur şi simplu nu am putut.
N:-Tu nu auzi să te miști?!
T:-Lăsați-o în seama mea.
Mă apucă de mână și mă priveşte rânjind. Deodată simt un braț venind din spate ajungând după gâtul meu.
Bae:-E vreo problemă?
Înțepenesc când îi aud vocea lui Baekhyun. Taeyeon îl priveşte dând din genele ei false şi zâmbind fals, cum doar ea ştie.
T:-Haideți fetelor.
Trec în paşi țanțoşi pe lângă noi.
Bae:-Eşti bine?
-Da...cum de ai ştiut că voi fi aici?
Bae:-Nu contează. Trebuie să plec.
Baekhyun pleacă. Eu rămân tot acolo şi îl privesc cum pleacă. Întâi Kai...acum Baekhyun. Ce au azi? M-am dus în clasă.*Orele se termină*
Îmi pun toate lucrurile în geantă. Tresar când cineva dă cu pumnul în bancă.
T:-Sărăntoaco! Ce cauți tu cu ei?!
-Nu e treaba ta...
T:-Se pare că tot gură mare ai. Nu ai dreptul să îmi răspunzi! Ține minte! Tu eşti un nimeni! Pun pariu că aşa te văd şi Baekhyun, Kai, Chanyeol şi...Sehun.
Rânjeşte când îi pronunță numele lui Sehun. Pe fundal râdeau prietenele ei. Atunci am simțit că nu mai suport. O apuc de păr. Ca şi restu Taeyeon face o față şocată. Se trage până ce...rămân cu un pumn de extensii în mână. Toată clasa izbucneşte în râs.
T:-Ai să mi-o plăteşti pentru asta!
Îşi ia extensiile şi fuge cu pațachinele ei de prietene la baie. Nu ştiu ce m-a apucat. Doar că...ah acum mi-am înrăutățit şi mai tare situația! Îmi iau ghiozdanul. Mă opresc brusc când îi văd pe Kai, Chanyeol, Baekhyun şi Sehun în fața clasei aşteptându-mă.
K:-Ce i-ai făcut lui Taeyeon?
Kai aproape se prăpădea de râs.
-Nimica...
K:-Serios? Am trecut pe lângă baia fetelor şi o auzeam urlând ca o nebună.
Chan:-Lasă asta.
Sehun vine la mine. Mă priveşte zâmbind şi îmi mângâie capul. Am rămas perplexă.
Seh:-Mergem?
-Unde?
Bae:-Acasă la mine.
Bun. Numai mie mi se pare bizar?
-Bine...
Aşa că iată-ne eram în drum spre casa lui Baekhyun. Mă simt aşa de ciudat. Mă duc cu nişte băieți ,pe care abia dacă îi cunosc, la casa unuia dintre ei. Ajungem la o casă gigantică. Rămân cu gura în formă de O. Intru după ei. Toți îşi trântesc gecile pe unde apucă.
-Cine mai stă aici?
Bae:-Stau singur.
Pentru ce îi trebuie aşa o casă mare dacă locuieşte singur?
Chan:-Nu mai sta aşa acolo. Simte-te ca şi acasă.
Bine... Mă aşez pe canapea. Din bucătărie Baekhyun urlă:
-Ce vreți să jucăm?
Seh:-Adevăr şi provocare.
K:-Suntem cam puțini.
Bae:-Îi sun pe restu
Restu? Te rog dă să fie şi o fată pe acolo. Baekhyun vine cu cinci sticle de bere.
Bem.
K:-Deci Iris...povesteşte-ne despre tine.
-Nu ştiu ce să zic...
K:-Fleacuri. Ce culoare îți place sau ce ştiu eu ce.
-Păi ador să cânt şi îmi plac pisicile şi câinii.
K:-Ne cânți ceva?
Mă înroşesc.
-Mai bine nu. Nu prea am voce.
Seh:-Minciuni. Ai.
Sehun mă priveşte serios.
Bae&K&Chan&Seh:-Cântă! Cântă! Cântă!
-Bine bine. Voi...voi cânta.
Înghit odată în sec şi încep să cânt:
How can you see into my eyes like open doors?
Leading you down into my core where I've become so numb
Without a soul my spirit's sleeping somewhere cold
Until you find it there and lead it back home....După ce am terminat de cântat m-am uitat la fețele şocate ale băieților.
-Chiar aşa de rău a fost?
Seh:-Nu. A fost foarte frumos.
Bae:-Da. Ai talent.
-M-merci.
Se aude soneria. Baekhyun se ridică şi merge şi deschide.
Bae:-Însfârşit ați venit!
Pe rând au intrat 1,2,3... 5 băieți şi nicio fată. Cred că multe fete ar fi foarte fericite dacă ar fi singure printre atâția băieți frumoşi, dar eu sunt genul de peroană foarte timidă şi puțin paranoică.
??:-Hei băieți.
Pe rând au bătut palmele între ei. Unul din noii veniți se holba la mine și zâmbeşte pervers.
??:-Cine e frumoasa asta?
Bae:-Ea e Iris. Ai face bine să nu îi faci ceva Chen.
Chen îmi sărută mâna şi mă priveşte zâmbitor.
Chen:-Încântat Iris. Sunt Chen.
-Î-încântată.
Baekhyun s-a dus în bucătărie. Observ modul ciudat în care îl privea Sehun pe Chen. Părea iritat. Am făcut cunoştință şi cu Xiumin, Suho şi Lay.
K:-Ce ziceți să jucăm adevăr şi provocare?
Chen:-Bine.
Kai aduce o sticlă. Baekhyun mai vine cu o rundă de beri. Ne punem în cerc. Kai învârte.
Chen:-Ce alegi Chanyeol?
Chan:-Şti că provocare.
Chen:-Ok...te provoc să te vopseşti în roz.
Chan:-Ok.
Chanyeol fuge în baie. Chen învârte sticla.
Bae:-Iris. Ce alegi?
Oare ce să aleg? Provocare sau adevăr? Cred că aleg provocare. Nu poate fi aşa rău.
-Provocare.
Baekhyun face o față malefică.
Bae:-Te provoc să iei o sticlă cu apă şi să o torni încet pe Sehun. Sehun va trebui să fie la bustul gol. Să o faci într-un mod sexy.
Simțeam că o să explodez. Sehun a început să râdă nervos.
Mă ridic şi merg să iau sticla. Când m-am întors aproape am încremenit. M-am făcut toată roşie. Sehun nu mai avea cămaşa pe el. Ce abdomem! Merg în dreptul lui. El mă priveşte entuziasmat.
Bae:-Hai.
Torn apa pe el. După ce s-a golit sticla m-am uitat scurt la Sehun. Arată aşa de perfect până şi când e ud. Mă aşez și învârt sticla.
K:-Ce alegi Iris?
-Provocare.
K:-Te provoc să îl săruți pe Chen pe gură.
Ce?! Nu fac asta!
Seh:-Ce provocare e asta?!
Su:-E doar o provocare.
Chen se ridică şi vine spre mine. În următoarea secundă este tras de lângă mine.
Chen:-Sehun, ce ai?
Sehun îl privea rece. Baekhyun îi şopteşte ceva lui Chen. Chen dă din cap ceva de genu am înțeles.
Bae:-Vrea careva să vedem un film?
CITEȘTI
I hate you...but I love you
RomanceLiceul. Numit şi cea mai frumoasă perioadă a vieții. Însă nu toată lumea este fericită. Iris,în clasa a 12-a,este o fată timidă care a fost pusă la zid de toți. Oh Sehun este cel mai popular băiat din şcoală şi totodată idolul femeilor. Oare se va...