Atenție vor urma scene +18. Dacă nu suportați nu citiți.
*Iris*
Stăteam tolănită în pat şi mă gândeam intens la ziua asta. Azi este ziua în care voi absolvi şi voi afla dacă am reuşit să intru la facultatea mult dorită. Shit! În loc să mă pregătesc eu stau şi mă gândesc aiurea. Mă ridic din pat şi îmi îmbrac uniforma. Îmi iau o gentuță neagră şi ies din cameră. Sunt orbită instant de blițul unei camere.
Ma:-Zâmbeşte la cameră scumpo.
I:-Mam! Nu am timp. O să întârzii.
Ma:-Bine. Du-te.
Ies şi încep să alerg înspre şcoală. Vedeam elevi care intrau deja în sala festină. Cineva mă apucă de încheietura mâinii şi mă trage înspre el. Mă uit puțin speriată la Sehun,care rânjea.
I:-Ar trebui să încetezi să mă mai iei prin surprindere.
Sehun nu zice nimica,ci îşi lipeşte buzele de ale mele. Mă uit la el. Ce bine îi stă în uniforma asta.
Seh:-Mă întreb unde sunt restu?
I:-Chiar că.
Ne uităm amândoi după Chanyeol,Baekhyun şi Kai.
Chan:-Suntem aici.
Apar de nicăieri.
Seh:-Haideți să intrăm.
Sehun mă ia de mână şi intrăm prin mulțimea de elevi. Sala era aşa de imensă şi deja aproape plină. Ne aşezăm cu toții în al doilea rând.
*După ceremonie*
Ieşim cu toții ca să vedem la ce facultate am intrat. Toți elevii se îngrămădeau la un panou,care afişa numele elevilor şi facultățile la care au intrat. Mă uit. Mă cuprinde un sentiment puternic de bucurie. Am intrat! Mă îndrept radiind de fericire înspre Sehun şi ceilalți.
Seh:-Ai intrat?
I:-Da! Voi?
Seh&Chan&Kai&Baek:-Da!
Batem cu toții palma.
Chan:-Trebuie să sărbătorim.
Seh:-Ne vedem la cafenea sau?
Kai:-Ok.
Ne despărțim. Sehun mă apucă de mână şi mă trage după el.
Seh:-Inchide ochii.
I:-Bine.
Seh:-Să nu trişezi.
I:-Ok.
Mergem până când Sehun îmi spune să mă opresc.
I:-Pot să mă uit?
Seh:-Nu încă.
*sunete de chei*
Seh:-Poți să deschizi ochii acum.
Rămân complet uimită când îl văd pe Sehun cu nişte chei în mână,iar în spatele lui se afla un apartament.
Seh:-Surpriză!
I:-Sehun. Ce e asta?
Seh:-Am cumpărat propiul nostru apartament.
I:-O să stăm împreună?
Seh:-Exact.
Sar fericită la el în brațe. Nu pot să cred.
I:-Ce mai aştepți? Nu îmi prezinți apartamentul?
Urc entuziasmată în urma lui Sehun.
Seh:-Gata?
I:-Dap.
Intrăm în apartament. Rămân complet uimită de cât de frumos e apartamentul. Era aşa luminos şi aşa de mare.
Seh:-Să îți arăt dormitorul.
Schițează un mic rânjet. Intrăm în dormitor.Wow! Ce frumos este. Mă plimb uitându-mă cu atenție la fiecare lucru. Mă aşez pe pat şi mă uit fericită în jur. Sehun îşi dă jos uniformă rămânând doar în pantaloni. Mă uit rânjind la el. Mă ridic şi îl sărut. Sehun mă împinge uşor pe pat şi se pune deasupra mea atacându-mi gâtul cu săruturi fierbinți. Mâinile lui îmi deschideau încet nasturii de la cămaşă. Mă întorc şi ajung eu deasupra lui. Încep să îl chinui frecându-mă de materialul care îi acoperea umflătura care devenea din ce în ce mai mare. Geme. În scurt timp ajungem amândoi goi. Sehun se pune deasupra mea şi începe să îmi maseze ambii sâni. Încep să gem atunci când începe să îmi maseze feminitatea. Tresar când îl simt intrând în mine. Camera era umplută de gemetele noastre.
I:-Sehun...ah...
Se apleacă şi îmi şopteşte senzual:
-Te iubesc.
După un timp cădem gâfâind amândoi. Adorm pe pieptul lui.
*După câteva ore*
Telefonul a început să îmi sune. Amândoi ne trezim.
Seh:-Cine o fi?
Iau telefonul.
I:-E mama. Alo?
Ma:-Scumpo. Unde eşti?
I:-Sunt cu Sehun. S-a întâmplat ceva?
Ma:-Vino acasă. Avem ceva de discutat.
I:-Ok. Vin acum.
Închid telefonul şi mă apuc să mă îmbrac.
Seh:-S-a întâmplat ceva?
I:-Trebuie să plec până acasă.
Seh:-Vin cu tine.
I:-Stai liniştit. Probabil nu e nimica serios. O să mă întorc.
Seh:-Ok.
Îi fac cu mâna şi plec. Afară deja soarele începea să apună.
*Ajung acasă*
Îmi las haina în cuier şi merg în sufragerie unde o găsesc pe mama radiind de fericire.
I:-S-a întâmplat ceva?
Ma:-Am o veste bună. Am primit un post în România,care se plăteşte bine. De asemenea am găsit o facultate foarte bună pentru tine. Vom pleca....
I:-Stai puțin! Cum adică plecăm în România?! Cum rămâne cu facultatea la care am intrat?! Nu vreau să îl părăsesc pe Sehun şi nici pe prietenii mei!
Ma:-Draga mea. Cu timpul ai să-l uiți pe Sehun şi...
I:-Taci!Nu vreau să aud nimica din ce îmi spui!Nu vreau să plec! Îl iubesc mult prea mult pe Sehun! Şi el mă iubeşte pe mine!
Ma:-Scumpo...
Ies fugind din casă şi încep să alerg plângând fără vreo direcție anume. Totul trebuie să fie un coşmar!*Linda(mama lui Iris)*
Li:-Iris!
Of. Mă trântesc pe canapea. Ştiu că îi va fi greu,dar trebuie se plecăm. Acolo o să avem un viitor asigurat. Aud soneria. Poate e Iris. Merg să deschid uşa. Îl văd pe Sehun. Mă privea îngrijorat.
Seh:-Mă scuzați,doamnă White. Iris e aici? Nu îmi răspunde la telefon.
Li:-Nu e aici. Te rog intră.
Acceptă agitat invitația mea.
Li:-Sehun...vreau să te rog ceva.
Seh:-Spuneți.
Li:-Ştiu că îți va fi greu,dar trebuie să o uiți pe Iris.
Ochii i se măriră.
Seh:-Îmi cereți ceva ce este imposibil de făcut. O iubesc pe Iris.
Li:-Sehun. Iris nu are niciun viitor aicia. Trebuie să plecăm.
Seh:-Ba da are,alături de mine.
Li:-Sehun nu înțelegi deloc. Noi nu suntem în siguranță aici! D-dacă o iubeşti cu adevărat las-o să plece.
Sehun se uită pierdut în gol.*Sehun*
Seh:-La revedere...
Ies complet distrus afară. Lacrimile au început să îmi invadeze chipul. Să o uit? Cum aş putea? Ea e unica mea iubire,dar mama ei spune că nu sunt în siguranță aici. Ce ar trebui să fac?*Iris*
Încep să bat la uşa lui Chanyeol.
Chan:-Vin acum!
Deschide uşa şi rămâne şocat când mă vede toată plânsă.
Chan:-Ce s-a întâmplat?!
I:-M-mama vrea să plecăm din Seul...
Chan:-Ce?! Cum adică să plecați?!
Îl iau plângând în brațe.
I:-Chanyeol! Nu vreau să plec!
Îmi mângâie spatele.
Chan:-Vom rezolva asta cumva.
Închid ochii în timp ce chipul meu era invadat de lacrimi. Inima îmi bătea puternic. Telefonul începe să îmi bipăie. Era un mesaj de la Sehun:
Vino în parc. Trebuie să vorbim.
Oare despre ce vrea să vorbim?
I:-Trebuie să plec.
Fără să mai aştept vreun răspuns de la Chanyeol mă îndrept cu paşi greoi înspre parc. Îl văd pe Sehun stând lângă un pom uitându-se dărâmat în gol.
I:-Sehun.
Vreau să îl iau în brațe,dar acesta mă respinge. Mă uit surprinsă la el.
Seh:-Iris...trebuie să ne despărțim.
Inima mi s-a rupt în mii de bucățele.
I:-Cum adică?! De ce vrei să ne despărțim?!
Seh:-Ne-am simțit bine,dar...
I:-Credeam că mă iubeşti! Te urăsc!
Îi întorc spatele şi o iau din nou la fugă. Simțeam cum totul se destramă în o mie de bucăți.*Sehun*
O privesc cu lacrimi în ochi îndepărtându-se de mine.Cad plângând în genunchi. Nu pot să cred că aşa se termină. Iris. Îmi pare rău. Sper să fi fericită. Nu am să te uit niciodată.
Deci...ce părere aveți?
CITEȘTI
I hate you...but I love you
RomanceLiceul. Numit şi cea mai frumoasă perioadă a vieții. Însă nu toată lumea este fericită. Iris,în clasa a 12-a,este o fată timidă care a fost pusă la zid de toți. Oh Sehun este cel mai popular băiat din şcoală şi totodată idolul femeilor. Oare se va...