Položila som svoju ruku na chrbát tej jeho a neochotne ju dala dole. On to však očividne nepochopil. Šikovne otočil ruku tak, že naše dlane do seba zapadli a prsty si preplietol s mojimi. Po celý čas mi hľadel hlboko do očí.
„Och, Rose," zamrmlal a pritisol si ma na svoju hruď. Rukou mi zablúdil do vlasov a príjemne ma v nich hladil. Druhú ruku položil na môj chrbát, čím si ma pridržiaval. Nemohla som sa pohnúť, aj keď by som to určite neurobila, cítila som sa v jeho objatí príjemne. Tak bezpečne a chránene. Prvý krát v živote som dostala pocit, že som skutočná princezná a on bol pre mňa rytier. Rytier bez brnenia a stále rovnako nezraniteľný. Rytier bez meča a stále rovnako silný. Rytier bez koňa a stále rovnako dokonalý. Pritisla som si ho ešte bližšie a vdychovala jeho krásnu vôňu. Vonial po sprchovacom géle, kolínskou a sebou samým.
„Chýbala si mi," šepol tak, že som to mohla počuť len ja. Keď som si uvedomila, ako to objatie považujem za neobyčajné, odtiahla som sa. Chvíľu okolo mňa ešte ovíjal svoje ruky, no potom ich taktiež spustil pozdĺž tela.
„Čo dnes podnikneme?" Usmial sa.
„J-ja mám len pár hodín času," povedala som koktavo a pozrela sa do zeme.
„To postačí," povedal a palcom mi zdvihol hlavu. Usmiala som sa a nechala sa ním viesť. Pri dverách sa k nám pripojil Kenny a vyrazili sme k dverám.
„Prečo musím mať zaviazané oči? Justin, chcem si to dať dole," naliehala som na Justina. Jeho šál priviazaný na mojich očiach ma začínal dráždiť.
„Už len chvíľku," vydýchol. Vedela som si predstaviť úškľabok na jeho perách. Nespokojne som zamurčala a čakala. O pár minút som pocítila, že auto zastalo a počula, že Justin vypol motor.
„Tak už môžem?" Horela som nedočkavosťou ako malé dieťa.
„Už áno." Zasmial sa. Rýchlo som si stiahla z očí šál. Moje vlasy okamžite vyleteli na všetky strany, ale to mi bolo jedno. Moju pozornosť som venovala len obrazu pred sebou.
Táto je dosť krátka a o ničom, ale neviem presne čo tam chcem dať tak si to nechám prejsť hlavou a potom to dopíšem :D Veľká vďaka za komentáre a hviezdičky :))
Pozrite si prosím novú story ktorú som začala písať.
ČTEŠ
Jej kráľovská výsosť
FanfictionRosaleen je na pohľad normálne dievča a vôbec sa nelíši od svojich rovesníčok. Zdanie však klame, Rose je princezná a žije pod tvrdou rukou svojho otca. Nedovolí jej zabávať sa a žiť ako sa jej zachce, aj napriek tomu, že už má osemnásť rokov. Musí...