Noah Special Edition / Chapter 11

5K 187 80
                                    


Noah edisi special I

"Jogging sepuluh round!" Pekik jurulatih dia.

Noah da mengeluh. Fuck, penat la siak. Dia baru rasa macam berehat lima minit, lepas tu coach suruh lari lagi keliling balapan. Dia kesat peluh dekat arm guard. Memang da menjejeh da peluh dekat dahi, muka, lengan dia semua.

"Noah!" Pekik jurulatih dia. "Tunggu apa lagi."

"Fine, fine, fine. Nak jogging la ni." Gumam Noah.

Dia baru daftar dekat Kolej Tengku Esfahan ni dua minggu yang lepas. Sebelum ni dari form 1 sampai form 3 dia study dekat MCKK. Lepas habis je PMR, dia terus dapat offer sambung study dekat KTE and of course atas biasiswa dari KBS. Ayah orang yang paling happy bila tahu yang dia dapat biasiswa dari KBS and tak kisah la dia belajar dekat mana sekalipun, asalkan KBS sponsor dia and sekurang-kuranya dari pandangan ayah, KBS da kenal dia as one of the top athlete in Malaysia.

Noah mengeluh.

Dia memang suka berlari tapi bukanlah benda-benda yang nak kena pushy semua segala bagai ni dari seorang coach. Dia jogging and follow kawan olahrga dia yang barely dia kenal dari belakang. Ada lebih kurang sepuluh orang student baru yang masuk KTE and semuanya atas biasiswa KBS which is quite legit la jugak.

Tengah dia jogging tu, dia pandang bebudak bola sepak yang tengah berlatih dekat padang kolej. Dan dia ternampak seorang budak lelaki yang tengah gelecek bola sebelum tendang bola kuat-kuat ke arah tiang gol. Masa seakan-akan bergerak perlahan waktu tu and semuanya dalam keadaan hitam putih. Dan dalam gerak perlahan jugak dia dapat tengok kekecewaan budak lelaki itu apabila bola yang ditendangnya tidak masuk ke dalam gawang gol. Dia perasan budak tu ada tindik dekat kening dan ada sedikit tatu dekat belakang bahu.

And yeah, that shirtless boy is totally smoking hot.

Wondering apa nama budak tu.

Noah senyum nipis sebelum tumpukan perhatian pada latihan olahraga.



Dia bercium dengan Harris. Oh ya. Nama budak lelaki yang dia usha tu, nama dia ialah Harris. Harris Oyakawa. Unik kan nama dia? Dia macam tak percaya gila yang sekarang dia tengah bercium dengan Harris. Noah mengerang bila Harris gigit lembut leher dia. Oh fuck! I'm so fucking horny. Dia genggam rambut Harris tak tahan. Bilik Harris sunyi sepi sebab semua roommate dia keluar pergi outing. Hari Sabtu pagi tu , memang ramai student yang keluar tapi dia dengan Harris boleh buat benda lain pulak kat dalam bilik budak tu.

Harris pegang kedua-dua belah tangan di ke atas and tenung mata dia dalam-dalam. Noah da teguk liur. Dia tengok mata Harris yang bulat tu dalam-dalam. Damn, this soccer player is smoking hot.

"Ada orang pernah cakap kau comel tak?" Suara Husky Harris.

"Tak." Noah geleng kepala sikit. Rambut da ikut beralun kiri kanan juga.

Harris sengih nakal sebelum gigit manja bibir bawah Noah and cium rakus lepas tu. Noah mendesah dan badanya melengkung ke atas sebab terlalu nikmat. Kakinya peluk pinggang Harris supaya badan dorang berdua akan saling rapat. Ini bukan mimpi kan? Ini bukan mimpi kan? Harris is amazingly awesome.

Harris berhenti cium and tenung dia. Tak lama lepas tu Harris tolak rambut Noah ke belakang. "You are cute." Kenyit mata. "Totally cute."

Dan dia jatuh suka sejak itu.

Totally cute.

For me?

Awesome!

Ada orang pernah cakap dengan kau tak, yang kau mudah jatuh cinta / suka / sayang pada orang yang pertama kali buat seks dengan kau. Dalam kes dia ni, orang tu ialah Harris Oyakawa.

OyakawaWhere stories live. Discover now