Previously on Chapter 20 of Oyakawa
"Can I kiss you?" Tanya Harris.
"Huh?" Noah pandang dia. "Untuk apa?"
Harris senyum lebar tanda happy. Dua-dua dalam kereta menuju semula ke hostel. Kereta bergerak lancar tanda tiada traffik yang banyak. Mungkin sebab da nak ke tengah malam. Tu yang kenderaan pun kurang je sekarang ni.
"Saja. Da lama tak cium. Can we french kiss?"
"Nope. Not tonight." Geleng Noah.
Hati Harris layu. "Cium pipi boleh?"
"Emm," Noah buat-buat berfikir. "Nak fikir dulu boleh?"
"Ooooo, dont be like that." Rungut Harris macam budak kecil tak dapat aiskrim kegemaran.
Noah gelak happy lepas tu. "Ye la, ye la. Boleh je."
"Okay." Lepas tu level happiness Harris makin meningkat. Tetiba dia terasa nak ikut nyanyi sekali lagu yang ada dekat radio. Dalam kereta lepas tu hanya dengar bunyi Harris menyanyi ikut nyanyian siapa-siapa entah yang menyanyi tu. Noah pulak tengok pokok-pokok and kereta and motor and orang yang lalu lalang dekat luar kereta.
"Kenapa diam ni?" Tanya Harris pelik.
"Malam ni nak tidur sama boleh?" Soalan tu tetiba termuntah keluar dari mulut Noah seolah-olah budak lelaki tu tak nak pun tanya soalan tu. "I mean, maksud Noah.." Noah da tergagap-gagap. "Noah nak ajak abang tidur sama...oh no, abaikan je la soalan tu." Noah da malu tak nak teruskan ayat tu.
"What?" Harris senyum sangat-sangat nakal lepas tu. "Mana boleh abang abaikan soalan tu. Nak tidur sama? Abang okay je." Kata Harris semangat. Waktu dia da terfikir pasal kondom, lube segala bagai semua. What the fuck Harris? Cepat gila kau fikir semua benda tu!
"I mean, bukan tidur dekat bilik abang la. Tidur dekat bilik Noah sebab kawan Noah balik kampung. Noah sorang je dekat bilik." Bagitahu Noah.
"Oh la ye ke. Kalau macam tu kita tengok movie sekali nak?" Cadang Harris sementelah dia tahu, favourite seorang budak tu ialah tengok movie non stop. Sejak dia jumpa Noah semula, banyak jugak benda yang dia da tahu pasal Noah compare zaman sekolah dulu
Contohnya, kalau Noah gelisah, budak tu akan main jari. Atau gigit bibir.
Warna kegemaran Noah ialah merah.
Budak yang dia sayang tu jugak suka pergi jejalan and travel Cuma so far tak berkesempatan je la lagi.
Noah jugak pandai menyanyi. Yang ni dia tahu dari Tok Wan Noah waktu dia ikut Noah balik kampung dulu. Tok Wan cerita yang Noah dulu pernah Johan waktu masuk pertandingan menyanyi dekat sekolah tapi sekarang da tak menyanyi sangat sebab bapak Noah tak suka budak lelaki tu menyanyi.
"Okay gak." Setuju Noah.
"Kalau macam tu kita kena balik bilik abang dulu la. Sebab abang nak mandi dulu and amik barang yang lain-lain semua." Bagitahu Harris.
"Okay je." Noah angguk-angguk bersetuju.
Dan Harris pun terlupa soalan dia yang utama pasal kenapa Noah butangkan baju Oliver.
Noah tersenyum lepas tu sepanjang dalam kereta menuju ke hostel Harris.
Chapter 21
Harris park kereta dekat tempat parkir kereta kolej. "Noah tunggu dekat kereta ja la ea. Abang sekejap je nak amik barang." Bagitahu Harris.
"Eh? Takpe la. Noah ikut abang balik bilik." Cadang Noah.
YOU ARE READING
Oyakawa
RomanceKisah seorang Harris Oyakawa mencari cinta hati. Kisah seorang budak lelaki 21 tahun cuba mengenal erti , apa itu menjadi remaja yang sopan dan remaja yang bertatasusila. Ini kisah seorang Harris Oyakawa menjadi romeo kelas pertama untuk mendapatk...