Ospravedlňujem sa za to, že prvé dve časti budú kratšie. 😩😩Dúfam, že vás to neodradí od príbehu.😙😝,,Ria vstávaj! Škola, volá!" kričal po mne Peter. Neznášam keď ma budí on. Veď mám nastavený budík.
,,Nevidíš, či čo? Už som hore" povedala som a hodila som po ňom vankúš.
,,Veď o to mi išlo" chytil vankúš a odišiel. Ja som sa zase hodila na vankúš ktorý tam nebol.
,,Peter vráť mi ten vankúš!" Zakričala som a už išla do kúpeľne.
Zamkla som za sebou a vošla do sprchy a umyla som si vlasy. Po pol hodine spievania som vyšla. Niekto začal klopať.
,,Vylez odtiaľ konečne!Si už určite krajšia, tak vylez!" Peter klopal odušu na čo som sa len pousmiala.
Vyliezla som z kúpeľne. Peter pozrel na mňa vražebným pohľadom, usmiala som sa a obišla ho. Vošla som do svojej izby, všetky veci potrebné na úpravu mojej tváre som si odložila do kabelky. Pretože moji rodičia neznesú make-up, som ževraj ešte mladá a veľmi to ničí pleť a ja budem škaredá... Lenže ja som škaredá viac bez nich ako s nimi. Otvorila som skriňu a obliekla si bielo-čierne šaty. Zaplietla som si svoje svetlohnedé vlasy do vrkoča zobrala čiernu kabelku a zišla dole.
Raňajky už boli na stole.
,,Vicky rýchlo, zmeškaš školu." povedala mama keď ma zbadala. Vypila som kakao a už bežala za Petrom do auta. Keď dostal Peter nové auto, bol z toho taký šťastný, že sa ponúkol, že ma odvezie.
Nastúpila som na miesto spolujazca a zapla si pás.
,,Prosím Vicky neurob mi hambu." ozval sa keď sme vyrazili.
,,Neboj, mám plán" ukázala som mu moju výbavu v kabelke. Usmial sa a ďalej sa venoval ceste. Povesť veľkého bad-boya je dôležitá nesmie sa poškvrniť. Zrazu mi začal zvoniť mobil. Zvonil mi budík. Vypla som ho a mobil späť odložila. Auto zastalo. Sme v cieli.
,,Keby dačo, nepoznáme sa, len si ma stopovala, dobre?" spýtal sa a vážne sa na mňa pozrel.
,,Ty mi neveríš?" Zdvihla som na neho obočie. Len si povzdychol, odopol pás a vystúpil. Ja som urobila to isté. Pozrela som sa naňho a on len ukázal hlavou, že mám ísť.
Môj prvý príbeh, prvá kapitola. Dúfam, že sa bude páčiť.😉
Predom sa ospravedlňujem za pravopisné chyby.😇
YOU ARE READING
Read my love story ✔
Teen Fiction16-ročná Vicky konečne nastúpi na strednú školu, ktorej úlohou je vychovať najlepších hercov, spevákov a hudobníkov. Vicky je pre všetkých len malé dobré dievčatko ale chce to zmeniť. Hlavne aby neurobila hanbu svojmu o dva roky staršiemu bratovi Pe...