25.

782 38 3
                                    

Ako každý deň aj týždeň po vystúpení som bola úplne grogy.

Nakoniec som mala aj tak svoju rolu random obyvateľky, pretože jedna nemohla prísť pretože narazila hlavou o stĺp. Ja s tým nemám nič spoločné.

Ale aj tak som v ten deň bola radšej ovcou ako tým čím som bola.
Jeden z najlepších kamarátov cteného Filipa hral ovečku namiesto mňa. Vtedy som si myslela : Tak mu treba.
Ale keď ma potkol tak sa mi celá misa s ovocím -pravím ovocím obsahujúcich veľa vitamínov- vysipala na hlavu a kostým, ktorý som od ovocnej šťavy musela vyprať. Nebolo by to zlé keby tam neboli skoro všetci žiaci, rodičia a učitelia zo školy.

Zachvíľu je tu február a s ním aj koniec prvého polroka. A ja som so svojimi známkami ma bode mrazu.
Mala by som s tým niečo robiť.

Z mojích myšlienkových pochodov obsahujúcich informácie, ktoré môžu zaujať maximálne nejakú Kiaru z Mexika, ma vytrhla Emily s ktorou chodím venčiť Vianočku každé ráno.

,,Dobré ráno."

,,Aj tebe Emily."

,,Ako sa má moja zničená duša? Inak Samuel usporiada dnes večer párty pre všetkých z okolia a zo školy. Keď už je ten piatok nechcela by si ísť? Odreagovať sa?"

,,Tvoja zničená duša sa má tak ako každé ráno, Samuel je tan štvrták, že? A chcela by som sa ísť odreagovať ale vieš ako sú na tom moji rodičia. Odvtedy čo im Peter porozprával o mojej slovnej prestrelke s Nadutým három, boja sa aby som neskončila ako môj drahý brat. Ale zase na druhú stranu by som ich mohla presvedčiť a možno by som tam stretla aj Tiana. Ktorý sa mi mimochodom ešte stale smeje za to vystúpenie. Jak já ho chci zabít." dokončila som svoj monológ a konečne som sa nadýchla. Ani som si neuvedomila, že som hovorila -čisto teoreticky- na jeden nádych.

,,Ja som sa spýtala tri otázky a ty mi tu vyrozprávaš svoj životopis." pozrela som sa na ňu a obe sme vybuchli do obrovského smiechu.

,,Ak nehcete aby vám ohluchol pes alebo aby ste zobudili susedov, mali by ste prestať škriekať." ozval sa za nami veľmi ale že veľmi známy hlas. S Emily sme sa otočili naraz + Vianočka sa rozhodla oňuchať zadok psovi 10× väčšiemu než je ona sama. Zastavila som ju na polceste a Napoleon si len poslušne sadol na zadok.

,,Ó, pán veľká koruna sa ozval." začala Emily.

,,Ó, slečna nedostavila som sa na vystúpenie kvôli MHD sa ozvala. Prečo svoj názov nepovie aj slečna ovocie na šatách je in?"pokračoval on.

,,Slečna ovocie na šatách je in si myslí, že pán veľká koruna je vo vtipoch tak dobrý ako v sadený kvetín do záhrady."pre zmenu som pokračovala ja.

,,Slečna nedostavila som sa na vystúpenie kvôli MHD si myslí, že má slečna ovocie na šatách je in pravdu." a ukončila to Emily.

••••••••••••••••••••••••••

,,...a preto by ste ma mali pustiť na párty."

,,Zlatko. Tým, že tam budú deti iba do 17 a alkohol a marihuana sa tam nachádzať nebudú ma ukľudňuje. Ale čo ak mi len klameš aby si ma ukľudnila a ja som ťa bezstarostne pustila na tú párty?" nikdy by som si nemyslela, že bude moja vlastná mama taká vydžubaná.

,,Ale drahá, pusti ju, veď nech si užije. Ale žiadny alkohol."

,,Ďakujem tati!"

••••••••••••••••••••••••••

,,Kto je to?"spýtala som sa Emily, hneď ako som zbadala pekného fešáka pri luxusnom autíčku, zaparkovaného pred Emilynim domom ako si fajčí cigaretu.

,,Kto? Ahá on. To je Tom. Tretiak z vedľajšej školy. Zavezie nás na párty. A cestou vyzsvihneme Tinu. Nepýtaj sa odkiaľ sa pozná so mnou a už vôbec nie prečo s Tinou." ak som počula medzi riadkami dobre, tak to má znamenať...vytvorte si vlastnú predstavu.

,,Ako som sa stala kamarátka s Tinou?!" pomali sme sa priblížili k autu a Tom mi odpovedal na moju rečnícku otázku.

,,Čistou náhodou sa tu Emlie spýtala to isté, keď som jej zaparkoval pred dom."

,,Emlie?" spýtala sa ho Emlie... Teda ehm... Emily s drobným náznakom hnevu. Chcela som to zaradiť vetou Tina čaká ale ak nad tým tak premýšľam... Tina sa ešte čačká, inak by v aute už sedela.

,,Haha. Vtipné. Teraz si môžme posadať na zadky a vyraziť za dobrodružstvom." zjejkla som a otvorila si zadné dvere. Emily s vražebným pohľadom zarazením hlboko v Tomovej hlave sa usadila ku mne.
Tom obišiel auto a sadol si na miesto vodiča.

Read my love story ✔Where stories live. Discover now