Pomaly som obchádzala všetkých študentov až som konečne zazrela to čo som hľadala. Toalety. Vošla som, poobzerala som sa, že či tam niekto nie je a podišla ku zrkadlu nad umývadlom. Vytiahla som z kabely všetky pomôcky a koženú bundu ktorú som si vybrala z auta dala vedľa umývadla. Začala som sa maľovať keď niekto prišiel. Bolo to dievča asi tiež prváčka. Mala blond vlasy a hnedé oči, nejaké pekné oblečenie na prvý školský rok a vyzerala sympaticky.
Pozerali sme sa na seba ako na stvorenia. Potom len poktútila rýchlo hlavou z boka na bok a podišla k zrkadlu pri vedľajšom umývadle. Tiež si vytiahla z kabelky make-up a začala sa maľovať.
,,Asi sme mali rovnaký nápad" povedala ale vôbec sa na mňa nepozrela.
,,Som Martina. Stačí Tina. A ty si?" podala mi ruku. Ja som ju prijala a predstavila sa.
,,Victoria. Stačí..." nestihla som dopovedať pretože na záchody vtrhla nejaká dievčina a som si istá, že som ju videla ale nie som si istá pretože tvár mala v dlaniach a plakala.
Vošla na jeden zo štyroch záchodov a zamkla sa. Pustila som Tininu ruku a podišla som k dverám za ktorými bolo dievča ktorá vyzerala byť staršia.
,,Ahoj. Som Vicky, prváčka. Viem, že mňa nič do cudzích vecí ale čo sa ti stalo?" snažila som sa znieť čo najmilšie a zabralo to.
Otvorila dvere a predo mnou stála...Casidy? Pozrela na mňa a zase sa príšerne rozplakala, hodila sa mi okolo krku a hapkala
,,Ach Vicky! On, on..." nedohovorila pretože som ju prerušila.
,,Casidy, čo ti Peter urobil?" odtiahla sa odo mňa na tvári mala rozmazaný makeup.
,,On sa so mnou rozišiel." potiahla nosom, chcela som začať nadávať ale Casidy ma prerušila.
,,On ma len využil, on sa so mnou vyspal a potom odkopol, boli to celé prázdniny a a a, on mi dá kopačky!" to posledné kričala. Viem, že spolu boli celé prázdniny ale aj ja som si myslela, že to vydrží dlhšie. Môj brat sa proste nezmení.
,,Ale ja viem, že ty si iná ako tvoj brat, si lepšia, ty si to dobré dieťa rodiny." skoro som spadla na svoju veľkú zadnicu, keď som to počula. Dobre, možno sa mi neoplatí byť 'bad-girl' ale chcem mať predsa rešpekt! Nie, nie, nie zostanem pri mojom pláne.
,,Na teba budem vždy milá, Casidy." Casidy sa usmiala a išla sa upraviť k zrkadlu.
,,Takže Vicky?" otočila som sa späť na Tinu a prikývla. Vrátili sme sa späť k zrkadlám.
Keď som už bola hotová, Casidy už bola dávno preč. Keď skončila aj Tina zazvonilo. Strhla som sa. Hodila som na seba koženku a zbalila veci. Tina išla hneď za mnou.
,,Asi budeme rovnaký ročník, keď obe blúdime." zasmiali sme sa keď ma zrazu niekto chytil za zadok. Otočila som sa, že mu jednu strelím ale zasekla som sa keď som tam zbadala...
YOU ARE READING
Read my love story ✔
Teen Fiction16-ročná Vicky konečne nastúpi na strednú školu, ktorej úlohou je vychovať najlepších hercov, spevákov a hudobníkov. Vicky je pre všetkých len malé dobré dievčatko ale chce to zmeniť. Hlavne aby neurobila hanbu svojmu o dva roky staršiemu bratovi Pe...